Millaisia käyttökokemuksia ko. autosta?
Onko 250tkm autolle jo kriittiset lukemat?
Mitä mahdollisia ongelmia ko. autossa saattaa ilmetä?
Suburban kokemuksia?
3
1468
Vastaukset
- Sleeper
Miten vanhasta "Subesta" haluat tietää? Isällä oli vm.-90 5.7 Efi Suburban uudesta asti ja ajoi sillä muistaakseni 350tkm tai enemmänkin. 250tkm-300tkm välillä se dieselöitiin Vanin 6.2 Dieselillä jolla oli ajettu n.150tkm. Manuaalivaihteisto ei mielestäni käynyt dieselin kanssa kovinkaan hyvin. Normaali ykkönen oli vähän turhan lyhyt, samoin kolmonen. Dieselöinnin jälkeen auto oli myös melkoisen laiska, mutta suht´ taloudellinen, n.14l-15/100km sekalaisessa ajossa. Autolla vedettiin todella paljon kahden hevosen vaunua ja isoa asuntovaunua. Kytkin meni uusiksi muutaman kerran ja vaihteisto alkoi olla aika lopussa 350tkm vaiheilla ja ruostetta alkoi löytyä sieltä täältä. Napalukot vaihdettiin manuaalisiksi, kun automaattiset eivät oikein kestäneet.. Neliveto oli talvisin melkein aina käytössä. Henkilöautona dieselvero oli melkoinen... 33x12.5x15 renkailla ja 3" korotuksella ja tummilla laseilla auto näytti ihan hyvältä.
- Sami
Ne Suburbanit joita olen katsellut ovat olleet vuosimallia 1994 - 1996
- Kim
Sami kirjoitti:
Ne Suburbanit joita olen katsellut ovat olleet vuosimallia 1994 - 1996
Moro,
95 valmistettu Subi jo ollut mulla jonkun aikaa. Tässä just tuli 305tkm täyteen. Ei mitään isompia haavereita ollut (päähän kannattaa koputtaa tässä!), mutta varo koska ongelmia on ollut.
Tiedossa ainakin;
- ruiskut (kallis)
- turbo (kallis)
- sähköboxit (kallis)
Tarviiko muuta sanoa?! Jos on remontti tulossa, se on kallis. Mun autossa vaihdettu ruiskupumppu n. 200tkm kohdalla. Niitä saa rempattu mutta ei ole halpaa lystiä.
Muuten Ok talous, n. 1.55L/10km keskiarvo, parhaillaan matkalla ollut 1.37L/10km. Verot jotain 160e (kuorma-auto 3 3). Vetää nätisti mun vene n. 3400kg trailerilla.
Jonkun verran jo ruostetta näkyy takaovissa (varmaan suunnitteluvirhe, jokaisessa on), muuten ok ilman kummempia.
Lämmityslaitteet ei oikein riitä meidän pakkasiin (-30C) niin olen iloinen että mun autossa on lisälämmitin (sikakallis jälkikäteen asennettu alle takapenkin mutta joka penni arvoinen).
Tämä tuttu pickup ajoista mun S10'ssa tuskin tämä sama systeemi riittänyt sen lämmittämiseen. "Takakontissa" vielä ei ole lämmin ( 7C mitattu -30C pakkaspäivänä vaikka ajettu 700km).
Vielä yksi asia. Se on ***** iso auto, ja sen huomaa. Ovet lommoissa joka puoli kun ei ne ihmiset näe noin iso auto viereisellä parkkipaikalla...
Jenkkiloissa kun asuin niin 5.7L bensaversio myös tuli tutuksi. Parempi varustus (kipparipenkit, nahka jne) mutta aikamoinen bensarosvo. Mutta ei silloin laskettu, bensahan oli 1$/galloni..
mutta en ostaisi suomessa bensaversio!
Kim
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904