Ajattelin kokeilla tyttöystävän XP:tä itselläni 30 päivää. (Kaikki ohjelmat kun ei toimi enää 98:lla) Ja laskuri kulki ihan hyvin 20. päivään asti kunnes yhtäkkiä ilmotti että vain päivä jäljellä. Ajattelin sitten ennen kahtatoista kopioida omat tiedostoni pois, mutta kone tietenkin lukkiutui ennenkuin ehdin. Joten tyhmänä jätin tosi tärkeitä tiedostoja koneelle... Voisko joku auttaa ja kertoa miten saan ne pois sieltä? Eli xp kysyy nyt vaan product keytä, eikä suostu aukeemaan.
Kunhan nyt sais ees tunniks auki ton windowssin ni saisin kopioitua omat tiedostot pois! Kiitos!
Kopio XP lukkiutui
6
1015
Vastaukset
- härski
Microsoftille niin antavat product key:n jos kerran aito XP eikä piraatti.
- Jocu_
Jumpperista slave-asetus päälle. Toisen koneen käyttiksellä saat tiedostosi turvaan. Samalla voit poistaa sen XPn.
- vikasietotilaan?
Myös voisit asentaa windowsin uudestaan samalle osiolle. Tämän kun voisi joku varmentaa; Muistaakseni asennus jätti edellesen asennuksen käyttäjäkohtaiset (documents and settings\nimi)kansiot ennalleen; Lisäsi vain uudet käyttäjäkansiot. Muistelen poistelleeni niitä uuden asennuksen jälkeen. Voisi tehdä eri nimisen käyttäjän uudelleen asentaessa, ettei mene päällekkäin.
Älä alusta, vaan jätä osio entiselleen.
Kovalevyn voi myös laittaa toiseen koneeseen tiedostojen kopiointia varten.- vastauksista
Eli Cd oli tyttöystäväni koneen mukana tullut XP-cd jota lainasin, eli product keytä en voi käyttää.
Vikasietotilasta en tiedä koska en ole ikinä saanut konettani sinne. Olen melko varma ettei koneeni mene jostain syystä vikasietotilaan(?) Koneeni on HP vectra. Olen alussa painellut moneen kertaan kaikki F-napit eikä mitään tapahdu. Enkä neuvoa ole löytänyt netistäkään tähän...
Mutta siis foorumin toisella osiolla neuvottiin myös ottamaan kovalevy irti ja pistää toiseen koneeseen. Taidan tätä kokeilla, kun taitaa olla varmin keino? Mutta kiitos vielä!
- make
jollain live-cd linuxilla voisi varmaan yrittää onkia tiedostot talteen.
En ole kokeillut mutta luulisin että toimii.
Eli mene biosiin ja muuta päiväys esim. viikon taaksepäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683