Virallisille sivuille

kuvia

6

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talvenruusu

      Olipa hauskoja kuvia! Mukavaa nähdä kuvia keikoilta, kun niihin itse niin harvoin pääsee.

    • ps..

      kivoja kuvia mutta enemmän niitä sais olla?!

    • ...

      viralliset sivut. Eilen illalla ei päässyt viralliselle foorumille. Ja tänään ei pääse ollenkaan Herran sivuille. Lienee Herra taas ottanut ja suuttunut häneen kohdistuneesta kritiikistä.

      • Sonata

        Minä ainakin olen päässyt sekä eilen, että tänään sivuille vailla minkäänlaisia ongelmia.
        Luulenkin, että vika taitaa olla siellä toisessa päässä...
        Mutta saihan nimimerkki pienen provon taas aikaan.
        Joillekin tuo artistin mustamaalaaminen näyttää olevan oikein kokopäivätyö.


      • Justiinatar
        Sonata kirjoitti:

        Minä ainakin olen päässyt sekä eilen, että tänään sivuille vailla minkäänlaisia ongelmia.
        Luulenkin, että vika taitaa olla siellä toisessa päässä...
        Mutta saihan nimimerkki pienen provon taas aikaan.
        Joillekin tuo artistin mustamaalaaminen näyttää olevan oikein kokopäivätyö.

        sivut toimii täysin moitteettomasti. Olen edellisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä tästä älyttömästä mustamaalauksesta. Ilmeisesti kaikki johtuu siitä oman elämän puuttumisesta.


      • hankkikaa jo elämä!
        Justiinatar kirjoitti:

        sivut toimii täysin moitteettomasti. Olen edellisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä tästä älyttömästä mustamaalauksesta. Ilmeisesti kaikki johtuu siitä oman elämän puuttumisesta.

        Ja tietenkin me, jotka yritämme huomauttaa tästä älyttömästä mustamaalaamisesta, olemme vain sokeita kiihko faneja. Ihme ettei saa kritisoida tätä mustamaalaamista ilman, että leimataan laput silmillä kulkevaksi, en kestä mitään negatiivista Janista, faniksi. Naurettavaa... Ja tietty se, että sivut ei kaikilla toimi on myös Janin vika. Koska Janihan pystyy vaikuttamaan siihen, että viralliset sivut/foorumi toimii joillakin muttei kaikilla. Kasvakaa jo aikuisiksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe