Sukula vetää HK:n miinukselle

Connoisseur

Pikkukokki on otettu äijille läppää heittämään, vuodenalun naurettavin pörssiuutinen, luova johtaja. Salli mun nauraa. Läpällä ei halpa makkara paremmaksi muutu, henkilöstökulut vaan lisääntyy.

7

1375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makkara_

8000e / kk?

• Urrpo

Taannoin oli juttua jonkun ruokatalon kehittelemästä pikaruoka-eines-ateriasta, olikohan jokin kebap -annos jonka myynti oli lähtenyt hyvin liikkeelle. Suomalaiset syö eineksiä, joten kyllä siinä luovuutta tarvitaan että keksitään jotain mitä ei ole ennen kekattu.

• patrick

Tuskinpa Sukulan rooli on muuta kuin olla jokin HK:n "Väiski".
      Ei liene (?) minkäänlaista kokemusta tai koulutusta elintarviketeollisuuden tai liiketalouden toiminnasta. Mikäs siinä ollessa jos ja kun liksa pyörii.

Toinen vastaava esimerkki on Helmenkalastaja & Mallaskoski-panimo.

• analuutikko

Kokki on johtoryhmässä. Kuulemma maksalaatikko ei kelpaa kuin susikoirille. Pistääkö sukula hanhenmätileivoksia myytiin?

PS. Eräs suurimmista omistajista myi koko omistuksensa HK:sta. Ja en ihmettele! Seikku pelle saa vielä potkut!

• Makkara rules!

Kun yrityksen johdossa on alasta ei yhtikäs mitään tietävä liituraita mainosmies niin tällaiset vallinnat eivät yhtään hämmästytä! Seuraava hankinta on varmaan joka asiasta kaiken tietävä herra Sarasvuo...

• VAIKUTTAA

kurssiin? tais olla pohjanoteeraus makkaramielessä

• Hosni

Connoisseur oikeassa.Ei helppoheikeikkejä kannata firmaan palkata.Ei ihme jos monet hk:n osakkeenomistajat ovat vetäneet nakit silmille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2067
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1862
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1224
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe