Mietiskelyä Olavinlinnan juurelta

Moni tääälläkin on pohtinut sitä, miksi SaPKo on niin ylivoimainen.

Noh, lörtsyä syömällä lihas kasvaa eli ruista ranteeseen tulee äkillisesti niin että vastustajat vaipuvat jäihin. LeKin puolustajat suorastaan pakenivat edestä ettei tule pipiä.

SaPKoa perinteet myös velvoittaa, onhan SaPKo pelannut jopa pääsarjassa useamman kauden.

SaPKo omistaa myös kaksi ennätystä:

SM-sarjan nopein maali ajassa 0:05 (LeKin tyhmille kannattajille tiedoksi että se on 5 sekuntia) ja tämän pikaniskantaiton koki Rauman Lukko joko 1968 tai 1969 kaudella.

Samalta kaudelta on myös SM-sarjan jäähyennätys. Savonlinnassa nimittäin SaPKo ja Tappara mätkivät toisiaan 248 minuutin jäähyjen arvoisesti. Erona oli vain se, että SaPKon äijien nyrkki osui Tapparan pojujen silmään kun taas porkkanpöksyt hutkivat ohi silmät mustina.

9

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olavi

sun juttusi.

• aishokki

SaPKolla taitaa myös olla ennätys hävityissä peleissä yhdellä kaudella 1-divisioonassa... eihän tuo ihme ole jos kerran sarjajumbo VT-HT tekee maalin lörtsyjen verkkoon vaikka Raumalaiset pelaa kahden miehen alivoimaa.... eipä taida savo rulata!!!!

• HAHAHAA!

Rauman poikaa ottaa pattiin, kun SaPKo teki maalin niille liigassa viidessä sekunnissa.

Samaa tahtiahan jatkaen SaPko olisi voittanut ottelun maalein 720-0 mutta raumalaisveskan parantaessa otteitaan SaPKo "tyytyi" 12-2 voittoon. Pitsinnypläys sai ikävän takaiskun kun lörtsypojat survoivat kiekkoa verkkoon.

• aishokki
        HAHAHAA! kirjoitti:

Rauman poikaa ottaa pattiin, kun SaPKo teki maalin niille liigassa viidessä sekunnissa.

Samaa tahtiahan jatkaen SaPko olisi voittanut ottelun maalein 720-0 mutta raumalaisveskan parantaessa otteitaan SaPKo "tyytyi" 12-2 voittoon. Pitsinnypläys sai ikävän takaiskun kun lörtsypojat survoivat kiekkoa verkkoon.

Raumanpoikaa naurattaa myös peli 90-luvun alussa jolloin Vaasan sport nöyryytti 13-2 SaPkoa... lörtsypojat tekivät ottelussa kaksi omaa maalia ja syöttivät yhden.... ei savo taida edelleenkään rulata!!!!

• rahkaperse savosta

pässit mihinkään nouse.Ikuista räkäkiekkoa jo vuosikymmnenet.Muutama peli mennyt tuurilla ja heti repeää savonmaan juntti teryleeneistään.Missä tämä säpkö pelaa venäjän maakuntasarjassa vai?Missä on savonlinna.Joku tuppukylä rajan kupeessa?Never heard!

• sergei rajalta

juttus haisee.Oot naurettava pelle puskista.Häviä !

• repe

vois vilkasta sarjataulukkoa ja tukehtua lörtsyynsä..kukahan perkele niille yleensä anto lätkämailat??? paska talikko sopii niiden känsäsiin kouriin paremmin..

• taistolainen

Turussa vai ? Jossain susirajalla?

• eke

se olavin linna on,siellä vedetään lörtsyä napaan!kaverit rasvottuu entisestään ja luistin ei todellakaan kulje...sapko onkin siirtynyt kävelyyn jäällä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe