Kullia sekä pilluun että perseeseen?

Tony

Onko kokemuksia miten sekstailu onnistuu, jos käyttää lisänä yhtä tai kahta dildoa.

Pitääkö Naiset jos esim. dildo on pillussa tai perseessä ja toiselta puolelta naidaan samanaikaisesti?

Vai olisiko kyseinen leikki liian rajua?
Kysyn Naista miellyttääkseni eli en yritäkään toteuttaa jos täällä annetaan jyrkkä vastalause...

11

19168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surri*

Ehdottomasti pitää, ja oikeastaan voisi sanoa, että vaadin mieheltäni sitä, että kun pannaan perseeseen, niin dildo on sitten pillussa, se tuntuu mukavalta ja orgasmi on aivan jumalainen..

• fur

Mun tyttökaveri myös tykkää jos samaan aikaan nain sitä perseeseen ja pistän dildoa vaginaan... on se mustaki ihanaa...

• nnaaiinen

B-rappussa anustappi ja samaan aikaan A-rapussa kulli ->tekee gutaa ;)

• Kannatan

Voin suositella lämpimästi. Parempia kiksejä ei saa mistään (minun mielipiteeni tietysti). Tässä lähtöasetelmassa orgasmi minulla taattu ja vaikka en koskaan ole kokenut huonoa orgasmia niin näin se on kyllä hyväääää :)

• Kannatan

Tuossa piti lukeman että maksimaalisen hyvääääää =)

• en usko

että mahtuis samaan aikaan noihin reikiin dildo ja muna.. mutta sormea voi kyllä käyttää peräpuolella samaan aikaan kun panee etupuolelle, se kyllä tuntuu oikein kivalta!! :)

• mahtuu!

Kaksi saman paksuista mahtuu, toinen toiseen reikään ja toinen toiseen. Se on henk. koht. juttu, kaikki ei välttämättä tykkää. Pitää vaan olla varovainen ja naisen rentoutua kunnolla...

• String

Kyllä toi ainaki mulle kelpais, ei oo vaa sellasia kokemuksia vielä.....

• normipeli

on tuo miehellekin oikein ihanaa kun laittaa naisen peppuun semmoisen surisevan dildon. Värinä tuntuu ohuen seinämän läpi miehenkin kalussa.

• näinkin voi...

...pillussa pieni sauva ja samaan aikaan kulli samassa reiässä. Aika "täysi" olo, mutta aaaaaaaahhh niin ihana :))

• paavo

joo toi tuntuu sairaan hyvältä ja samalla voi sormettaa b-rappuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8323
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4644
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4333
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3463
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3440
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2861
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe