Minulle muodostuu näistä vaalesita kuva sellainen, että koko vasemmsito on liittynyt yhteen saadakseen jatkoaikaa tuhoon tuomitulle sosialismille. Putin kai puistaa päätään ihmeissään: me pääsimme sosialismista sittenkin aika helposti. Lieneekö Tarja neuvostososialismin viimeinen mohikaani?
Sosialismin viimeinen mohikaani
6
240
Vastaukset
- voi pyhä jysäys
Tarja Halonen piti vappupuheen 1.5.1976 Hakaniemessä. Karjala-lehdessä oli
selostus puheesta. "Suomella olisi siunauksellista liittyä
Neuvostoliittoon rauhanomaisin keinoin. Samalla pääsisimme irti
kapitalismin ikeestä, koska kapitalismi kuitenkin kuolee seuraavan 20
vuoden aikana. Suomi voisi olla yhdessä Neuvostoliiton kanssa tiennäyttäjä
kohti kommunistista yhteiskuntaa".
Repikää siitä !- nauhalla
Halonen teki tyhjäksi puheensa, itsekkin näin tätä puhetta juuri sen osan jossa olisi liittyttävä Neuvostoliittoon, ja oma armeija alas
Mutta oliko Hakaniemessä, ja oliko vuosi -96, koska itse teki tämän tyhjäksi väittäessään ettei silloin vuonna pitänyt vappupuhetta Hakaniemessä
TekstiTv: sivu 113(1, 2 ja muut Ylen)
Kuitenkin itse näin tämän kohdan nauhalta, jossa ao vaatimus, vuotta en osaa yhdistää, kuitenkin noita aikoja, oli pätä TV:ssä n.paritvuodet sitten Avasi Pandoran lippaan. Nyt Kolmannen Valtakunnan medotein
markkinoima "vappupuhe" nakertaa uskottavuutta Niinistön asiallisesta vaalikampanjasta.
Kusee kintuille että roikaa!- Tutkain
nauhalla kirjoitti:
Halonen teki tyhjäksi puheensa, itsekkin näin tätä puhetta juuri sen osan jossa olisi liittyttävä Neuvostoliittoon, ja oma armeija alas
Mutta oliko Hakaniemessä, ja oliko vuosi -96, koska itse teki tämän tyhjäksi väittäessään ettei silloin vuonna pitänyt vappupuhetta Hakaniemessä
Kuitenkin itse näin tämän kohdan nauhalta, jossa ao vaatimus, vuotta en osaa yhdistää, kuitenkin noita aikoja, oli pätä TV:ssä n.paritvuodet sittenOlisi tullut kerralla selväksi, jos olisi kieltänyt koskaan puhuneensa moisia. Pistäisin urbaanilegenda-osastolle tällä hetkellä. Halosta pidettiin paljon mediassa esillä myöhemmin (1979-).
- Totuuden torvi
nauhalla kirjoitti:
Kuitenkin itse näin tämän kohdan nauhalta, jossa ao vaatimus, vuotta en osaa yhdistää, kuitenkin noita aikoja, oli pätä TV:ssä n.paritvuodet sittenPro Karelialiike on perunut pahoitellen kiertoon lähettämänsä väärän uutisen. Tämä peruutus on jo ollut kauan tiedossa, mutta sinä vaan jatkat valhettasi. Sitä puhetta sinä et ole voinut nähdä, koska sitä ei edes ole olemassa. Miksi valehtelet? Mikä on motiivisi? Voitko katsoa itseäsi peilistä oksentamatta? Tässä alla olevassa linkissä on oikaisu
http://prokarelia.net/fi/?x=artikkeli&article_id=826&author=10
- Leaman
Mitäs Sauli teki vuonna 1976. Mitä väliä sillä on?
Miten nämä pressanvaalit liittyvät sosialismiin ja Neuvostoliittoon?????????????
Ottamatta kantaa mielipiteelläni poliittisesti, olette nyt pahasti hakoteillä jos luulette vasemmistopuolueiden katoavan! Heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521733- 1841712
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2001240- 881159
- 2051146
- 651104