Sosialismin viimeinen mohikaani

antti_kantola

Minulle muodostuu näistä vaalesita kuva sellainen, että koko vasemmsito on liittynyt yhteen saadakseen jatkoaikaa tuhoon tuomitulle sosialismille. Putin kai puistaa päätään ihmeissään: me pääsimme sosialismista sittenkin aika helposti. Lieneekö Tarja neuvostososialismin viimeinen mohikaani?

6

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi pyhä jysäys

Tarja Halonen piti vappupuheen 1.5.1976 Hakaniemessä. Karjala-lehdessä oli
      selostus puheesta. "Suomella olisi siunauksellista liittyä
      Neuvostoliittoon rauhanomaisin keinoin. Samalla pääsisimme irti
      kapitalismin ikeestä, koska kapitalismi kuitenkin kuolee seuraavan 20
      vuoden aikana. Suomi voisi olla yhdessä Neuvostoliiton kanssa tiennäyttäjä
      kohti kommunistista yhteiskuntaa".

Repikää siitä !

• nauhalla

Halonen teki tyhjäksi puheensa, itsekkin näin tätä puhetta juuri sen osan jossa olisi liittyttävä Neuvostoliittoon, ja oma armeija alas

Mutta oliko Hakaniemessä, ja oliko vuosi -96, koska itse teki tämän tyhjäksi väittäessään ettei silloin vuonna pitänyt vappupuhetta Hakaniemessä

TekstiTv: sivu 113(1, 2 ja muut Ylen)

Kuitenkin itse näin tämän kohdan nauhalta, jossa ao vaatimus, vuotta en osaa yhdistää, kuitenkin noita aikoja, oli pätä TV:ssä n.paritvuodet sitten

• Avasi Pandoran lippaan. Nyt Kolmannen Valtakunnan medotein
        markkinoima "vappupuhe" nakertaa uskottavuutta Niinistön asiallisesta vaalikampanjasta.

Kusee kintuille että roikaa!

• Tutkain
        nauhalla kirjoitti:

Halonen teki tyhjäksi puheensa, itsekkin näin tätä puhetta juuri sen osan jossa olisi liittyttävä Neuvostoliittoon, ja oma armeija alas

Mutta oliko Hakaniemessä, ja oliko vuosi -96, koska itse teki tämän tyhjäksi väittäessään ettei silloin vuonna pitänyt vappupuhetta Hakaniemessä

Kuitenkin itse näin tämän kohdan nauhalta, jossa ao vaatimus, vuotta en osaa yhdistää, kuitenkin noita aikoja, oli pätä TV:ssä n.paritvuodet sitten

Olisi tullut kerralla selväksi, jos olisi kieltänyt koskaan puhuneensa moisia. Pistäisin urbaanilegenda-osastolle tällä hetkellä. Halosta pidettiin paljon mediassa esillä myöhemmin (1979-).

• Totuuden torvi
        nauhalla kirjoitti:

Pro Karelialiike on perunut pahoitellen kiertoon lähettämänsä väärän uutisen. Tämä peruutus on jo ollut kauan tiedossa, mutta sinä vaan jatkat valhettasi. Sitä puhetta sinä et ole voinut nähdä, koska sitä ei edes ole olemassa. Miksi valehtelet? Mikä on motiivisi? Voitko katsoa itseäsi peilistä oksentamatta? Tässä alla olevassa linkissä on oikaisu
        http://prokarelia.net/fi/?x=artikkeli&article_id=826&author=10

• Leaman

Mitäs Sauli teki vuonna 1976. Mitä väliä sillä on?

Miten nämä pressanvaalit liittyvät sosialismiin ja Neuvostoliittoon?????????????

Ottamatta kantaa mielipiteelläni poliittisesti, olette nyt pahasti hakoteillä jos luulette vasemmistopuolueiden katoavan! Heh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1753
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      853
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      687
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe