Saunalahti fuusioitu kuppa-Elisaan joka haluaa olla kaikkien kanssa.
POISTAKAA TÄMÄ PALSTA
7
3697
Vastaukset
- kantapään kautta
täällä ei järkeviä ohjeita saa et kyllä ne osakehommat ovat ihan opeteltava kantapäänkautta, ja joistakin kirjoista "saario".
- ftcvbhj
Jo 13 vuotta sitten pyydettiin poistamaan tämä palsta. Sitkeästi vain jatkaa olemassaoloaan. Heh
- dfgdgfdggfdgd
On kummallista, että Saunalahti on iät ajat sitten yhdistetty Elisaan ja tämäkin ketju on 13 vuoden takaa ja silti palstaa ei ole poistettu tai yhdistetty Elisa-palstaan. Saunalahti -nimistä pörssiyhtiötä ei ole ollut olemassakaan vuosiin, joten palstaa ei pitäisi olla häiritsemässä.
- Anonyymi
Vuonna 2005 Elisa osti Saunalahti Groupin ja veti sen pois Helsingin pörssistä maaliskuussa 2006.
- Anonyymi
Vieläkö saunalahden verkkopalvelu toimii?
Vieläkö on käytössä @saunalahti.fi osoitteita kellään? - Anonyymi
Jos on Saunalahden asiakas, saa sähköpostiosoitteita @saunalahti.fi. Ovat siis käytössä.
- Anonyymi
Lisäystä. Olin perin olin Elisan asiakas ja sain 5 sähköpostiosoitetta. Ne olivat @kolumbus.fi. Otin vain 3 käyttöön. Jossakin vaiheessa Elisa heitti minut brandinsa Saunalahden asiakkaaksi. Sen jälkeen kaksi jäljelle olevaa osoitetta oli otettava @saunalahti.fi muotosina. Vanhat säilyivät @kolumbus.fi muotoisina. Minulla ei siis ollut niitä osoitteita, joita Saunalahti itsenäisenä yhtiönä aikanaan jakoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770