Saunalahti fuusioitu kuppa-Elisaan joka haluaa olla kaikkien kanssa.
POISTAKAA TÄMÄ PALSTA
7
3522
Vastaukset
- kantapään kautta
täällä ei järkeviä ohjeita saa et kyllä ne osakehommat ovat ihan opeteltava kantapäänkautta, ja joistakin kirjoista "saario".
- ftcvbhj
Jo 13 vuotta sitten pyydettiin poistamaan tämä palsta. Sitkeästi vain jatkaa olemassaoloaan. Heh
- dfgdgfdggfdgd
On kummallista, että Saunalahti on iät ajat sitten yhdistetty Elisaan ja tämäkin ketju on 13 vuoden takaa ja silti palstaa ei ole poistettu tai yhdistetty Elisa-palstaan. Saunalahti -nimistä pörssiyhtiötä ei ole ollut olemassakaan vuosiin, joten palstaa ei pitäisi olla häiritsemässä.
- Anonyymi
Vuonna 2005 Elisa osti Saunalahti Groupin ja veti sen pois Helsingin pörssistä maaliskuussa 2006.
- Anonyymi
Vieläkö saunalahden verkkopalvelu toimii?
Vieläkö on käytössä @saunalahti.fi osoitteita kellään? - Anonyymi
Jos on Saunalahden asiakas, saa sähköpostiosoitteita @saunalahti.fi. Ovat siis käytössä.
- Anonyymi
Lisäystä. Olin perin olin Elisan asiakas ja sain 5 sähköpostiosoitetta. Ne olivat @kolumbus.fi. Otin vain 3 käyttöön. Jossakin vaiheessa Elisa heitti minut brandinsa Saunalahden asiakkaaksi. Sen jälkeen kaksi jäljelle olevaa osoitetta oli otettava @saunalahti.fi muotosina. Vanhat säilyivät @kolumbus.fi muotoisina. Minulla ei siis ollut niitä osoitteita, joita Saunalahti itsenäisenä yhtiönä aikanaan jakoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465681Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki492925- 1832615
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102271- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121962törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151686- 1451295
- 131147
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2571119