Saunalahti fuusioitu kuppa-Elisaan joka haluaa olla kaikkien kanssa.
POISTAKAA TÄMÄ PALSTA
7
3713
Vastaukset
- kantapään kautta
täällä ei järkeviä ohjeita saa et kyllä ne osakehommat ovat ihan opeteltava kantapäänkautta, ja joistakin kirjoista "saario".
- ftcvbhj
Jo 13 vuotta sitten pyydettiin poistamaan tämä palsta. Sitkeästi vain jatkaa olemassaoloaan. Heh
- dfgdgfdggfdgd
On kummallista, että Saunalahti on iät ajat sitten yhdistetty Elisaan ja tämäkin ketju on 13 vuoden takaa ja silti palstaa ei ole poistettu tai yhdistetty Elisa-palstaan. Saunalahti -nimistä pörssiyhtiötä ei ole ollut olemassakaan vuosiin, joten palstaa ei pitäisi olla häiritsemässä.
- Anonyymi
Vuonna 2005 Elisa osti Saunalahti Groupin ja veti sen pois Helsingin pörssistä maaliskuussa 2006.
- Anonyymi
Vieläkö saunalahden verkkopalvelu toimii?
Vieläkö on käytössä @saunalahti.fi osoitteita kellään? - Anonyymi
Jos on Saunalahden asiakas, saa sähköpostiosoitteita @saunalahti.fi. Ovat siis käytössä.
- Anonyymi
Lisäystä. Olin perin olin Elisan asiakas ja sain 5 sähköpostiosoitetta. Ne olivat @kolumbus.fi. Otin vain 3 käyttöön. Jossakin vaiheessa Elisa heitti minut brandinsa Saunalahden asiakkaaksi. Sen jälkeen kaksi jäljelle olevaa osoitetta oli otettava @saunalahti.fi muotosina. Vanhat säilyivät @kolumbus.fi muotoisina. Minulla ei siis ollut niitä osoitteita, joita Saunalahti itsenäisenä yhtiönä aikanaan jakoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875