Synttäripirpaloita pitäisi kuulemma järjestää Helsingissä... Ajatuksena olisi viedä porukka (10-20 h.)saunomaan, syömään ja yöksi jonnekin klubille. Tuosta saunomisesta joutunee kuitenkin tinkimään. Mutta missä yhdistää tämä riemu? Tähän mennessä vaihtoehtoina ovat Baker's ja La Bodega/Unique. Mitäs Saunabaarille kuuluu? Heittäkääs ideoita, että päästään juhlimaan.
Sauna, ravintola, klubi?
Nimetön
1
417
Vastaukset
- kiksi
meillä oli äskettäin samanlainen tilanne, joten varattiin vantaan hotellista huoneet, siihen kuului sisäänpääsymaksu,sauna,yö hotellis ja aamupala. Meitä oli kolme huoneessa ja hinnaksi tuli 29e henkilö. Aloteltii iltaa hotellis ja sieltä lähettii lähi keilahallii hohtokeilailee ja takas hotellille, osa porukasta kävi hotellin ravintolassa syömässä. Synttärisankari oli erittäin tyytyväinen, sekä muukin porukka, eikä hintakaan ollut paha, joten suosittelen tuotakin vaihtoehtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043