Huoltokirjan huolto-ohjelmassa ei ole siitä ja sen vaihtamisesta mitään mainintaa bensamoottorisille autoille.
Kun kysyin sitä Seatin huollosta, niin sanoivat: "Ei sitä varmaan ole, jos huolto-ohjelmaan ei ole merkitty, eikä sitä meilläkään sellaisia ole tehty, mitä sinne ei ole merkitty".
Niin, että näinkö on? En minä sitä suodatinta kaipaa, mutta luulin vaan sellaisen olevan kaikissa.
Eikö ole polttoainesuodatinta?
5
998
Vastaukset
- Ibiza
Mullakaan ei ole mainintaa bensasuodattimen vaihdosta kyseessä 1.6 Ibiza -00 mutta sellainen mun autossa on tankin lähellä oikealla puolella ja sen pystyy vaihtaa itse.
- Ibiza -98
Pääseeköhän siihen käsiksi takaistuimen alta vai pohjan alta. Ostin suodattimen ja se pitäisi saada vaihdetuksi.
- niissä on
Bensamoottorisissa Toledoissa suodatin on tuloputkessa oikean takaoven kohdalla, likimain oluttölkin kokoinen pönttö. Dieseleissä polttoainesuodatin taitaa olla konehuoneen puolella.
Vaihto ei todellakaan kuulu huolto-ohjelmaan, mutta paljon ajetusssa autossa uusiminen on suositeltavaa. Toisaalta nykybensiini on niin puhdasta, etten ole aikoihin kuullut kenenkään jääneen tielle polttoainesuodattimen tukkeutumisen vuoksi.- seat3
vaikka bensa ois puhasta suodatin voi tukkeutua jäätymällä tankkiin kertyneen kondensio veden takia
- --..--
Kyllä ainakin 2.0 tfsi koneessa on polttoaineen suodatin tankin jälkeen.
ja kyllä se jossain kaikissa autoissa on oltava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832