Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pelicans voittojen tiellä

Jasspe23

Olen eräs Pelicansin pitkä aikainen työn tekijä
ja en tietenkään paljasta henkilöllisyyttä...mutta kerron yhden millä pelican on nyt voittojen tiellä:Kuten huomasittekin he ovat voittaneet 3 peliä putkeen mutta he ovat lahjoneet samanlailla pelaajia kuin veikkausliigassa jalkapallossa...tänään he ovat ainakin yrittäneet lahjoa Nikla Bäckströmiä
pelaamaan huonosti ja Tenkratia että hän ei tekisi maaleja.tämä on siis salaista tietoa

10

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      niin vissiin..sä olet vain joku kaatellinen ihminen!

    • Pööööööö

      Menetitkö paljonkin fyffeä pitkävedossa? Heh heh...pelasit varmaa häviötä Peltsuille niin siinä voi käydä! Ehe ehe ehe ehe...ihan oikein sulle vatipää!

      • kuinka

        kävi bäckström päästi lirun ihan selkeesti.ja kerronpa vain että älkää ihmetelkö tässä 1-2 vuoden kuluttua kun pelicansin sopupelit nousevat esiin jolla he myös pääsevät playoffseihin.mestaruudesta en tiedä koska rahaa ei taida olla sen vertaa että viel siinä vaiheeski voi lahjoa


    • pelsu

      haista pitkä p***a pelsu jyrää ja pääsee säälipleijareihin ja tippujat ovat blues,jokerit,lukko ja kalpa

      • vaan

        että te ette kestä totuutta...mielelläni haluan että pelicans voittaa mutta ei sopupelillä,koska se ei ole sallittua.kuulin nyt että seuraavassa pelissä ei lahjota joten nyt näätte kun ne häviää valitettavasti


      • pelicans,klp,ökji9opöä
        vaan kirjoitti:

        että te ette kestä totuutta...mielelläni haluan että pelicans voittaa mutta ei sopupelillä,koska se ei ole sallittua.kuulin nyt että seuraavassa pelissä ei lahjota joten nyt näätte kun ne häviää valitettavasti

        häviss 3-0.mistä tiesin sattumaako???kattokaapa kellon aikaa...


      • n 1000e
        pelicans,klp,ökji9opöä kirjoitti:

        häviss 3-0.mistä tiesin sattumaako???kattokaapa kellon aikaa...

        Höpöhöpö teinipelle! Älä lässytä et sä mitään tiedä tollo! Ipana vaan on hävinny sen verran et vituttaa ja nyt selittelee täällä. Suksi matkoihis! HUS HUS!


      • no jos 34
        n 1000e kirjoitti:

        Höpöhöpö teinipelle! Älä lässytä et sä mitään tiedä tollo! Ipana vaan on hävinny sen verran et vituttaa ja nyt selittelee täällä. Suksi matkoihis! HUS HUS!

        vuotias on teini pelle??!!kuten sanottua olen ollut oikeassa koko ajan joten suksi ite matkoihis...finni naama


      • miten..
        no jos 34 kirjoitti:

        vuotias on teini pelle??!!kuten sanottua olen ollut oikeassa koko ajan joten suksi ite matkoihis...finni naama

        kerroppa sitten miten seuraava peli 24.1 pelicans-tps päättyy?!


      • Taas 850e
        no jos 34 kirjoitti:

        vuotias on teini pelle??!!kuten sanottua olen ollut oikeassa koko ajan joten suksi ite matkoihis...finni naama

        Käännäppä nuo ikänumeros teini toisinpäin niin päästään miehen ikään POIKA! Aika mukava sattuma, vai mitä POIKA?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe