Olen eräs Pelicansin pitkä aikainen työn tekijä
ja en tietenkään paljasta henkilöllisyyttä...mutta kerron yhden millä pelican on nyt voittojen tiellä:Kuten huomasittekin he ovat voittaneet 3 peliä putkeen mutta he ovat lahjoneet samanlailla pelaajia kuin veikkausliigassa jalkapallossa...tänään he ovat ainakin yrittäneet lahjoa Nikla Bäckströmiä
pelaamaan huonosti ja Tenkratia että hän ei tekisi maaleja.tämä on siis salaista tietoa
Pelicans voittojen tiellä
10
720
Vastaukset
- ...
niin vissiin..sä olet vain joku kaatellinen ihminen!
- Pööööööö
Menetitkö paljonkin fyffeä pitkävedossa? Heh heh...pelasit varmaa häviötä Peltsuille niin siinä voi käydä! Ehe ehe ehe ehe...ihan oikein sulle vatipää!
- kuinka
kävi bäckström päästi lirun ihan selkeesti.ja kerronpa vain että älkää ihmetelkö tässä 1-2 vuoden kuluttua kun pelicansin sopupelit nousevat esiin jolla he myös pääsevät playoffseihin.mestaruudesta en tiedä koska rahaa ei taida olla sen vertaa että viel siinä vaiheeski voi lahjoa
- pelsu
haista pitkä p***a pelsu jyrää ja pääsee säälipleijareihin ja tippujat ovat blues,jokerit,lukko ja kalpa
- vaan
että te ette kestä totuutta...mielelläni haluan että pelicans voittaa mutta ei sopupelillä,koska se ei ole sallittua.kuulin nyt että seuraavassa pelissä ei lahjota joten nyt näätte kun ne häviää valitettavasti
- pelicans,klp,ökji9opöä
vaan kirjoitti:
että te ette kestä totuutta...mielelläni haluan että pelicans voittaa mutta ei sopupelillä,koska se ei ole sallittua.kuulin nyt että seuraavassa pelissä ei lahjota joten nyt näätte kun ne häviää valitettavasti
häviss 3-0.mistä tiesin sattumaako???kattokaapa kellon aikaa...
- n 1000e
pelicans,klp,ökji9opöä kirjoitti:
häviss 3-0.mistä tiesin sattumaako???kattokaapa kellon aikaa...
Höpöhöpö teinipelle! Älä lässytä et sä mitään tiedä tollo! Ipana vaan on hävinny sen verran et vituttaa ja nyt selittelee täällä. Suksi matkoihis! HUS HUS!
- no jos 34
n 1000e kirjoitti:
Höpöhöpö teinipelle! Älä lässytä et sä mitään tiedä tollo! Ipana vaan on hävinny sen verran et vituttaa ja nyt selittelee täällä. Suksi matkoihis! HUS HUS!
vuotias on teini pelle??!!kuten sanottua olen ollut oikeassa koko ajan joten suksi ite matkoihis...finni naama
- miten..
no jos 34 kirjoitti:
vuotias on teini pelle??!!kuten sanottua olen ollut oikeassa koko ajan joten suksi ite matkoihis...finni naama
kerroppa sitten miten seuraava peli 24.1 pelicans-tps päättyy?!
- Taas 850e
no jos 34 kirjoitti:
Käännäppä nuo ikänumeros teini toisinpäin niin päästään miehen ikään POIKA! Aika mukava sattuma, vai mitä POIKA?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684