Joo eli mulla on motorola e1000 puhelin mutta ku imutan pelin netista (joko .jar tai .jar muodossa) niin sitten mulla on ongelma et miten se laitetaan siihen puhelimeen ku jos laittaa mobile explorerilla nii ei kuulemma tiedosto tyyppi kelpaa.
Ilmaisten pelien saaminen kännyyn
1
424
Vastaukset
- trfrt6f
Sul Pitää olle bluetooth ja sitte ku sul on se bluetooth nii laitat sen jotenki asennat koneesee ja jotenki sillai ja sitte sää klikkaat siit tierostost et lähetä ja sitte bluetooth sikku oot siin valikos nii klikkaa siit selaa ja sit teet niinku semmosen nimen sinne ku klikkaat selaa niin siel lukee joku et lisää joku nimi nii sit pistät vaa jonku nime ja sit ku oot pistäny sen nimen nii sitte ei pidä painaa siit käytä salasanaa pistä se ruksi pois siitä käytä salasanaa jutusta ja sitte vaa painat lähetä jos ei onnistu nii varmista et sul on bluetooth kuvake siel alhaal jos ei sillonkaa käynnisty nii käynnistä kone uudelleen.... Mul ainaki toimii tää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793162
- 622887
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322425- 802246
- 672107
- 952016
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416