miehen nännit

body

Miehet hoi!Myös miehen nännit ovat herkät.Pistä rasvaa nänneihin ja ala hieroa.Itselläni nännien hierominen muuttaa teräksisen kyrvän timantiksi.Tuntuu että voisi tulla vain nännejä hieromalla.

44

4042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilla

      Olen kylläkin nainen, mutta eksyin lukemaan "palstaanne". Onko tosiaankin
      niin, että nännit on miehillä erogeenista
      aluetta? Kuinka yleistä se nyt sitten on?
      Kaikki ei kuitenkaan varmaan tykkää?

      • body

        Kokeile!Kokeile!Kokeile jo!


      • totta on

        mieheni nännit on mahtavan erogeeniset,hieron nännejä, ne kovenee yhtä aikaa etuveitikan kanssa ja nautinto vaan kasvaa kun samalla runkkaan häntä ja imeskelen hänen kivikovia nännejään.uskaltakaa naiset antaa miehillenne mahtava nautinto...ei varmaan lähde ettiin vierasta v-tt..kun kotona saa tarpeeksi namiaaa...


      • bo-dy
        totta on kirjoitti:

        mieheni nännit on mahtavan erogeeniset,hieron nännejä, ne kovenee yhtä aikaa etuveitikan kanssa ja nautinto vaan kasvaa kun samalla runkkaan häntä ja imeskelen hänen kivikovia nännejään.uskaltakaa naiset antaa miehillenne mahtava nautinto...ei varmaan lähde ettiin vierasta v-tt..kun kotona saa tarpeeksi namiaaa...

        Olipa hauska kuulla että muutkin on löytäny tän nautinnon.Nostelen tässä paitaani---


      • Anonyymi

        mies saa mut täyteen kiimaan puristelemalla nännejäni, näykkimällä ja nuolemalla.
        ihana ulista kivusta ja hekumasta ja saada sitten kalu anukseen.


    • nipple

      Totta!

      Itse "löysin" nänninautinnon vähän aikaa sitten. Erittäin erogeenista aluetta ainakin itselläni. Saa stondaamaan.
      Varsinkin kevyt sively tuntuu hyvältä ja saa ihmeitä aikaan jalkovälissä. Ja nännit alkaa "seisomaan" myös.
      Suosittelen!

    • Anonyymi

      mulla on itelläni nyt pyykkipojat nänneissäni

    • Anonyymi

      Sama täällä, ihansti kostuu kun hieron omia nännejäni :)

    • Anonyymi

      Samoin, kiima kasvaa 100% kun mun nännejä käsittelee. Teen samaa myös muille.
      45v 19cm Hki

    • Anonyymi

      Aikonaan kun alki akti kestään liian pitkään muijan mielestä.Hän alkoi nipistellä nännejä kipurajalle asti.Kohta sitten kova sykäys pisti lastin liikkeelle sinne lämpäiseen luolaan.....

    • Anonyymi

      Ihanasti kiihoittu ja kostuu kalu kun hieroo nännejä..;)

    • Anonyymi

      ai sulla vai

    • Pääsispä käsittelemään kunnon nännejä mieheltä, jolla ne ovat herkät. Imisin, lutkuttaisin ja näykkisin miten kauan vain. Pirkanmaa.

      • Anonyymi

        olisitpa joonas tässä nyt.....


      • siis hotmail piste fi


      • Anonyymi

        olen vanhempi mies en saa seisomaan muuten kun hioramalla rintoani tule auttamaan hieroamaan rintoani otan sinulta suuhun saat laskea lastin suuhuni odotan sinua


      • Anonyymi

        Huomenta Joonas.. onko sulla paikka missä antaisin imeä nännejäni. M 55


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta Joonas.. onko sulla paikka missä antaisin imeä nännejäni. M 55

        Eipä ole tilavaa autoa kummempaa. Onnistuu sielläkin hyvin. Pistä mailia joonassalonen19 at hotmail ja fi


      • Anonyymi
        JoonasSalonen kirjoitti:

        Eipä ole tilavaa autoa kummempaa. Onnistuu sielläkin hyvin. Pistä mailia joonassalonen19 at hotmail ja fi

        Miten huomenissa liikut iittala seudulla.
        Auto sopii hyvin parkkeerataan rauhalliseen paikkaan. Rintani kiihottuneena vuotaa nestettä jos tykkäät siitä.


    • Anonyymi

      Oon nainen ja miehen nännit ovat himottaneet mua niin kauan kuin muistan! Sormenpäillä hively ja kevyesti puristellen ja pyöritellen hierominen on ihanaa, mutta eniten himoitsen nännin saamista suuhun imuteltavaksi ja lipsuteltavaksi oikein hartaasti Miteb moni mies tykkää tälläisestä?

      • Anonyymi

        Mä tykkään kun niitä nuollaan ja imeskellään...😋
        M54hesasta


      • Anonyymi

        Minä ainakin pidän tuollaisesta. Olen jo 60v mies ja jo nuorena miehenä minulta kysy eräs nainen että pitäisinkö jos hän imisi sun nännejä? Kun olin jos silloin avoin kaikelle uudelle niin lupasin enkä ole katunut. Minulla on ihan suora yhteys alapäähän sekä mieleeni nänneistäni. Usein koskettelen itsekkin niitä.


      • Anonyymi

        Oletetavasti melko monikin mies nauttii nänniensä hoitamisesta, vaikka osalle se onkin melko neutraali alue.

        Tai sitten iän karttuessa jossakin vaiheessa nännit herkityvät nautinnolle.

        Omiani nainen saa hoidella tavalla jonka kuvailit niin paljon kuin haluaa, nautinnollista vastaan ottaa. Myös 'rintojen' hierominen tuntuu mukavalta osalta kokonaisuutta.


    • Anonyymi

      Mulla nännit kans herkkää aluetta, nautin kun niitä hyväillään ja pidetään muutenkin hyvänä. Pumppaan niitä isommiks, sillon ne on tosi herkät. Nykyään ne on pumpattuna tosi isot - noin pikkurillin pään kokoset.

      • Anonyymi

        mun nännini oli juur 3 h pumpunimuissaan ..... nyt komiat .... ja herkät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun nännini oli juur 3 h pumpunimuissaan ..... nyt komiat .... ja herkät

        mulla kans toisinaan pumpuissaan .... tänään ensi 3 h ja nyt uudestaan ....


    • Anonyymi

      Kyllä tuntuu tosi hyvältä hyväillä omia rintoja ja nännejä!

    • Anonyymi

      Hesassa ois tarjolla nännikäsittelyä miehekkäältä hoikalta mieheltä, myös omat nännit kaipaa nuolentaa ym. Nytkin hieron omia kovia nännejä ja iso kalu valuu kiimalimaa.
      Ehdotuksia....

      • Anonyymi

        oih,,mulla isot nännit nännipumpulla venyttänyt,ihanaa kun ne sojottaa,nam,nam,kiihotaa hieroo niitä..näkyy ihanasti paidan läpi,,n,1cm pitkät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oih,,mulla isot nännit nännipumpulla venyttänyt,ihanaa kun ne sojottaa,nam,nam,kiihotaa hieroo niitä..näkyy ihanasti paidan läpi,,n,1cm pitkät

        ravaaks ensin kuen mä .....


      • Anonyymi

        Ois mukava jos mua imettäisit sylissäs, onko pitkät nisät sulla?


    • Anonyymi

      valutusko menossa

      • Anonyymi

        Luin näitä viestejä niin alko pullottaan niin että meinaa farkut ratketa.


    • Anonyymi

      Anustappi pyllyyn ja nännejä hieromalla saa tulemaan ilman että koskeekaan kyrpään.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä mahtavasta vinkistä. Tulee megaorgasmit!


    • Anonyymi

      nännipumput imeneet kohta kaks tuntia .......aikaas mollukat jo .... ja herkät ......

      • Anonyymi

        Ihanaa, pääsisimpä jatkamaan imutusta. Tuleeko niisä mitään.


    • Anonyymi

      pebantkeenia ..... itse käytän ennen nännipumppujen imua .....

    • Anonyymi

      Mulla on oikein kunnon massiiviset manboobsit. Haluaisko joku lutkuttaa?

    • Anonyymi

      yäk

      • Anonyymi

        Mikä on yäk? kauniit ovat niin naisen kuin miehenkin utareet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on yäk? kauniit ovat niin naisen kuin miehenkin utareet.

        Mies nisälle haluun. Mies tisuu imemään, kiimassa oon.


    • Anonyymi

      Mulla on renkaat molemmissa nänneissä, ja kun lähden radalle seksiä etsimään laitan väliin ketjun.

      Mua kiihottaa nännikidutus aivan sikana.
      Varsinkin jos seksikaverit osaa nykiä ketjusta sopivalla tavalla.
      Ei liikaa, mutta sopivasti.

      • Anonyymi

        Jos nään sut tienpäällä repasen ketjusta täydellä voimalla.


    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe