kertokaa minulle.. voiko tämä olla jonkun sukupuolitaudin aiheuttama juttu? raskaana en ole!
menkat poissa 7:ttä kuukautta.
tessukka
5767
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Turvaa tilisi vahvistamalla puhelinnumerosi. Voit silloin palauttaa unohtuneen salasanan tekstiviestillä.
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Olisitko erityisen laiha, huonolla ravinnolla ja fyysisesti kovilla? Opiskelijoilla kova tenttiputkikin voi aiheuttaa häiriöitä.
asiaa lääkäriltä???? Jos noin pitkään aikaan ei ole ollut kuukautisia niin kyllä se on jo toiminnan paikka lääkärille. Jotain hormonipillereitä tietääkseni on, millä ne pitäis saada alkamaan taas. Tutkituta asia ihmeessä, en haluaisi pelotella, mutta; se voi olla vaikka syöpää.
Eli luultavasti kohtu on vinossa tjt. Kannattaa mennä lääkärille. Sanotaan nyt kiltisti että lääkräi voi sanoo ettei paljon pillereitä enää tarvita. Luultavasti ei taudin aiheuttama.
en ole laiha....... enkä llikhana.. ne van loppu yhtäkkiä...... ei kai syöpää kuitenkaan.. olen ulkomailla virlä vuodden..ei varaa yksityiselle. hittolainen.. mitä tehdä..?
Mene ihmeessä lääkäriin.
Itse olen kerran vastaavanlaisen ongelman edessä käynyt lääkärissä. Ei löytynyt mitään vakavaa edes.
Lääkärin kehoituksesta odottelin ensin, josko alkaisivat normaalisti, mutta kun ei kuulunut, menin uudelleen lääkäriin ja lääkäri kirjoitti keltarauhashormoni-kuurin (Terolut -lääke).
Kuurin avulla kuukautiset alkoi uudelleen.