olen itsekin hevosenomistaja mutta mitä mieltä te olette, pitäisikö hevosen lanta siivota pois tieltä jos ajaessa/ratsastaessa hevonen on ulostanut?!
minun mielestäni pitäisi!
on inhottavaa kun autoihin yms. sotkeutuu lantaa ja varsinkin kun sitä on ihan pihapiirien lähellä.
itse siivosin viikonloppuna hevosen lantaa pois pitkin meidän pihan ja tallin edustaa, mutta ei ollut meidän hevosten vaan naapuri oli ystävänsä kutsunut ratsastusretkelle...
koskaan eivät ole lantaa pois siivonneet, jos minä en niitä pois siivoa, lapset leikkivät siinä kun lanta on sotkeentunut eikä pienet lapset sellaista vielä huomaa yms.
koiran kakka täytyy kerätä pois miksei sitten hevosenkin!!!
kertokaa mielipiteenne
hevosen lantaa tiellä
6
2953
Vastaukset
- Ratsastaja
Mutta jos olet kauempana tallilta ratsastamassa ja hevonen ulostaa, on joskus vaikea nousta alas ja alkaa siivoamaan jätöksiä..Joskus hevonenkin voi olla sellanen ettei siihen ole mahdollisuutta..Riippuu ihan siitä missä olet ratsastamassa..
- tarsku
Se, että siivotako vaiko eikö siivota hevosen lantakasaa, riippuu paljonkin siitä missä se on.
Täälläpäin liikkuskelen teillä, joita tallaa myös 1-2 muuta hevosta, joten kasoja ei hirveen montaa kerry vuoden aikana. Tiekin on osittain aikasta hiljainen, ja toisaalta eipä asiasta ole valiteltukaan.
Muutaman kerran olen pyöräillyt lapion ja pussin kanssa ratsastuksen jälkeen. Kasat jotka ovat asutusten lähellä, ja keskellä suht vilkasta tietä, niin olen käynyt napsimassa poies.- Hilla
kaikki ratsastavat ystäväni aina kertovat, miten jokainen ratsastaja kyllä tietää milloin heppa ALKAA kikkaroimaan. Miksi ei silloin voisi kipitellä KIIREESTI penkalle.
Kiva on ulkoilla, kun on koko kävelytie laidasta laitaan rapattu. - heh
Hilla kirjoitti:
kaikki ratsastavat ystäväni aina kertovat, miten jokainen ratsastaja kyllä tietää milloin heppa ALKAA kikkaroimaan. Miksi ei silloin voisi kipitellä KIIREESTI penkalle.
Kiva on ulkoilla, kun on koko kävelytie laidasta laitaan rapattu.kyllähän sen huomaa että millon se hevonen paskoo, mutta se paskookin sit just eikä melkein heti. ei siinä kerkee kissaa sanomaan kun kasa on jo tiellä. ja kuka pöllö kävelytiellä ratsastaa?
- hevosihminen
jos ratsastaa toisten pihan läpi, niin olisi kiva jos kävisi paskat siivoamassa pois, mutta tien varsilta en lähde siivoamaan. kyllä ne paskat sinne maatuu/sade huuhtoo. ja mitä tulee pikkulapsiin, niin ei kai he teillä leiki vaan pihassa. ja pihasta siis nämä läjät pitäs käydä siivoomassa. ja autolla voi sen paskakasan kiertää jos pelkää että renkaaseen vähän lantaa jää. hevosen paska harvemmin roiskuu ympäriinsä vaikka päältä ajaisi...
- hevosenomistaja itsekin
eivät muuten siinä niin leikkisi mutta pihamme läpi tie menee ja siinä on useampikin talo joitten pihan läpi tie menee. ihme että tie on aikoinaan niin tehty. olisi kyllä mukavampi että siivottaisiin lannat ainakin sieltä pois missä tie menee niin läheltä toisten pihaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901