Maan johtajan ei pitäis olla ateisti ja johtaa
kansakuntaa harhaan, harhauskoon!
Halosen ateismi
12
933
Vastaukset
- sinäkin Halosta
Täysjärkinen presidentti, tähän saakka ja edelleen.
- Juu
ihan oikein. Halosen pitäisi uskoa meidän esi-isiemme uskoon ja johtaa kansa pois moraalisesti arveluttavilta teiltä!
Ukko!!- äänestän siis
Siis äänestän kristillisiä arvoja kunnioittavaa
Niinistöä.
- Celduin
Missä sanotaan, että Halonen on ateisti? Minua vilpittömästi kiinnostaa nähdä kyseinen tieto (vaikka se ei tietenkään äänestyspäätökseeni vaikuttaisikaan). Halonenhan on nuorena eronnut luterilaisesta kirkosta, mutta sehän ei välttämättä tarkoita, että hän olisi ateisti. Missä siis niin sanotaan?
- tietäjä*
Etkös ole lukenut raamattua?
- squirrel
tietäjä* kirjoitti:
Etkös ole lukenut raamattua?
Jos otetaan puheenaiheeksi kirkosta eroajat:
Juttelinpa päivänä muutamana erään uskovaisen kanssa junassa.
(Todisteli muuten,että ihmisillä on muka joku erillinen sielu, itse en tätä hypoteesia hyväksynyt. Sanoi,että jos lihaa leikkaa, niin ei kuole,vaan paranee haava. Kysyin,että
"kuoleeko ihminen sitten siihen,kun Jeesus asuu sydämessä ja se koti menee rikki vai kuis on?")
Mutta aloitti juttunsa sanomalla,että
"vaikutat tosi mukavalta, olen muuten juuri eronnut kirkosta".
Vastasin,että "onneksi olkoon hyvästä päätöksestä".
Petyin hieman,kun veikko oli eronnutkin sen vuoksi,että oli "tullut uskoon."
Kai yksi näistä Pertuksista(tuolla evoluutiopalstalla),jonka mielestä Luterilainen voi olla teistikko,mutta kristitty ei...
- muistutit!
Täytyykin käydä antamassa ääni sille Rouvalle. Onkin niitä rouvia, joita äänestän mielellään.
PS. Kiitos Karpela, että menit Niinistön taakse. Vahvistit kantaani! - Aurelianus
... kaikenmaailman mielikuvitusolentoihin, on useimmiten luonnehditavissa tervejärkiseksi.
Siitä, mihin Halonen uskoo, minulla ei ole tietoa. Poliittisiin näkemyksiini tukeutuen halveksin molempia ehdokkaita. - Rausku
Mutta onneksi Atalantin takana Uudella mantereella on presidentti jolla on yhteys Jumalaan. Eli määräysvallan voisi luovuttaa hänelle, silloin suomalaisista tulisi Luojan karitsoja.
- Atte Ateisti
Tietääkseni Halonen ei ole ateisti. Minä olen. Ketä minä siis äänestäisin?
Ja jos ongelmia äänestyksessä tulee sinulle, voithan aina laittaa äänestyslippuun Jumalan ehdokasnumeron. Tai piirrä siihen risti. Se tosin lajitellaan samaa läjään "kirkkoveneiden" ja Aku Ankan kanssa. - tiku
Presidentin kuuluu olla poliittisesti (ja uskonnollisestikin?) sitoutumaton, joten tälläkään asialla ei liene mitään tekemistä presidentin viran hoitamisen kanssa. Kuten ei silläkään, onko ehdokas ollut tekemisissä esim. SETA:n kanssa joskus aiemmin.
Ko. virkatehtävän hoitamiseen kuuluu ennenkaikkea ulkopoliittisten suhteidemme hoitaminen. Näinollen olisi tietysti viisainta, jos presidentti voisi tilanteesta riippuen kannattaa myös hindulaista tai islamilaistakin näkökantaa, jos näiden uskontojen edustajia virkatehtävissään kohtaa. Eikä sovi unohtaa ateistejakaan... Kaikki siis sopii presidentille uskonnollisesta näkökulmasta katsottuna. USA voisi silloin olla sulle loistava vaihtoehto asua. Siellä on tällä hetkellä uskova presidentti. On jopa maininnut kuinka jumala käski hänen hyökkäämään irakiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000538890824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112267Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1771368Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja171026- 61857
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41837Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37682Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75612