Kun olen sujut miehen kanssa, se on päätös joka tarkoittaa ehdottomasti etääntymistä jotain pakkotörmäämisiä lukuunottamatta.Joistakin on voinut kehkeytyä enemänkin ystäviä, ja silloin en näe syytä karttaakaan, koska eri asiaahan ystävyys ajaa.
Usein naiset ovat silti hirveän mustasukkaisia minun takiani, olin sitten kuinka haihtunut ilmaan - tai vajonnut maanuumeniin - tahansa.Paheeni on se, että tykkään olla ylpeä jos ylpeyden aihetta minulla on.Mustasukkaiset "nyksät" eivät kestä sieltä kaukaa etäältä (tiiraillen kun tiirailevat)tätä ylpeyttäni.
He ovat joskus hirveän onnettomia siitä, että mies on joskus nähnyt jotain minussa.
Koska olen ylpeähkö ja itsenäinen, en ajattele paljonkaan eilisen menneitä lumia, koskaan.Jos sattuu eteen ikävä välikohtaus, tuntuu ikävältä, kyseinen tilanne.Mutta EVVK jos mies yhtäkkiä päättikin kiinnostua enemmän vakiokamasta kuin minunlaisesta Kaivarin kiiltokissoihin kuuluvasta eksentrikosta.Sou, mä tiedostan valtteihini kuuluvan huvittava kuosi - heikkouksiini taas kyky rakastaa lämpimästi.
Lämpimästi rakastavat "nyksät" sitten vatvovat tätä mun henk.koht. dilemmaani.Ja pelkäävät revanssinyrityksiä minulta, mitä ei taatusti tule.
Mä riudun kun myötäkärsin toisen naisen mustasukkaisuutta, pahaa oloa.Samalla tunnen hieman epävarmaa ja uhattua oloa, että tuossahan on ihminen, jolla on motiivi..Vaikka heittää kiehuvaa kastiketta naamaani.Koen syyllisyyttä mahdollisesta tahattomasta poseeraamisestani, joka tulee väistämättä bailatessani jne.Olenkohan loukannut jo tulehtunutta haavaa ylpeilemällä häpeilemättä hepeneissäni.Näytän raikkaalle ja tiedostan sen mutta itsevarma kehonkieleni ei merkitse, ettenkö kunnioittaisi esim. reheviä kurvittaria hekumallisemmalla, syntisemmällä seksikkyydellä.Olen vähän vauvanukke.
Miksi, oi miksi.Me kaikki suremme tahoillamme jotain.Edes yksinkertainen, typerä vauvanukke ei saa esitellä vaatteidensa alla nukkevartaloaan ilman, että tästä syntyy ristiinnaulimiset.
Toisen n:n mustisuutta vaikea niellä
sä & mä & hän
1
553
Vastaukset
- joo.
mut onneks mun mieskavereiden tyttikset ja vaimot on niin upeita ja oman arvonsa tuntevia lyylejä että meillä on ainoastaan kivaa bailata yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042