Toisen n:n mustisuutta vaikea niellä

sä & mä & hän

Kun olen sujut miehen kanssa, se on päätös joka tarkoittaa ehdottomasti etääntymistä jotain pakkotörmäämisiä lukuunottamatta.Joistakin on voinut kehkeytyä enemänkin ystäviä, ja silloin en näe syytä karttaakaan, koska eri asiaahan ystävyys ajaa.

Usein naiset ovat silti hirveän mustasukkaisia minun takiani, olin sitten kuinka haihtunut ilmaan - tai vajonnut maanuumeniin - tahansa.Paheeni on se, että tykkään olla ylpeä jos ylpeyden aihetta minulla on.Mustasukkaiset "nyksät" eivät kestä sieltä kaukaa etäältä (tiiraillen kun tiirailevat)tätä ylpeyttäni.

He ovat joskus hirveän onnettomia siitä, että mies on joskus nähnyt jotain minussa.

Koska olen ylpeähkö ja itsenäinen, en ajattele paljonkaan eilisen menneitä lumia, koskaan.Jos sattuu eteen ikävä välikohtaus, tuntuu ikävältä, kyseinen tilanne.Mutta EVVK jos mies yhtäkkiä päättikin kiinnostua enemmän vakiokamasta kuin minunlaisesta Kaivarin kiiltokissoihin kuuluvasta eksentrikosta.Sou, mä tiedostan valtteihini kuuluvan huvittava kuosi - heikkouksiini taas kyky rakastaa lämpimästi.

Lämpimästi rakastavat "nyksät" sitten vatvovat tätä mun henk.koht. dilemmaani.Ja pelkäävät revanssinyrityksiä minulta, mitä ei taatusti tule.

Mä riudun kun myötäkärsin toisen naisen mustasukkaisuutta, pahaa oloa.Samalla tunnen hieman epävarmaa ja uhattua oloa, että tuossahan on ihminen, jolla on motiivi..Vaikka heittää kiehuvaa kastiketta naamaani.Koen syyllisyyttä mahdollisesta tahattomasta poseeraamisestani, joka tulee väistämättä bailatessani jne.Olenkohan loukannut jo tulehtunutta haavaa ylpeilemällä häpeilemättä hepeneissäni.Näytän raikkaalle ja tiedostan sen mutta itsevarma kehonkieleni ei merkitse, ettenkö kunnioittaisi esim. reheviä kurvittaria hekumallisemmalla, syntisemmällä seksikkyydellä.Olen vähän vauvanukke.

Miksi, oi miksi.Me kaikki suremme tahoillamme jotain.Edes yksinkertainen, typerä vauvanukke ei saa esitellä vaatteidensa alla nukkevartaloaan ilman, että tästä syntyy ristiinnaulimiset.

1

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo.

mut onneks mun mieskavereiden tyttikset ja vaimot on niin upeita ja oman arvonsa tuntevia lyylejä että meillä on ainoastaan kivaa bailata yhdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      73
      8114
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      90
      5737
    3. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      44
      3882
    4. Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen

"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu
      Maailman menoa
      92
      3652
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      44
      3645
    6. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      60
      3594
    7. Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita

näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään
      Maailman menoa
      26
      3236
    8. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      113
      3060
    9. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      57
      2859
    10. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      97
      2833
    Aihe