Kokemuksia ja kommentteja? Suhde vielä melko alussa. Tähän mennessä kaikki ollut aivan ihanaa: yhdessäolo ja seksi. Jouskari ehkä vähän varovainen etenemään, kaksonen innokas mutta ailahtelevainen. Mitenkähän mahtaa käydä?
Vastaukset 7
- Jousimies on
uskoton ja petollinen, melkein yhtä paljon kuin kaksonenkin.Liian paljon yhtäläisyyksiä muutenkin,ei hyvä.kumpikin tuuliviirejä.kumpikin rakastaa sivusuhteita,jännitystä ja seikkailuja.molemmat kovia flirttailemaan.avoin suhde voisi näillä merkeillä toimia,kumpikin saisi vapaasti mennä ja tulla ja paneskella muita.ei muuten.
- kaksari
heissan!en kyllä totisesti allekirjoita sinun näkemystäsi jouskari kaksos parista!olemme seurustelleet pitkään ja olemme molemmat umpi uskollisia,seura elämämme on vieläkin hyvä emme saa tarpeeksemme toistemme seurasta.töissäkin molemilla on älytön ikävä!suhde alkoi tosi räiskyvästi mutta uskollisesti!sama rakastumisen tunne kulkee vieläkin molempien mukana!eli suosittelen ehdottomasti näiden merkkien yhteistä parisuhdetta kannattaa kokeilla se on menoa sitten!terguin:rakastuneet marita ja julle
- jousimies
jousimiehet tulevat loistavasti toimeen kaksosten kanssa.Jousimies on hyvä kumppani ja uskollinen.
- ei jousimiehet
ainakaan yleisesti ottaen ole uskollisia.meillä on "toinen puoli" aina vapaalla jalalla
- voi yleistää
mut itse jouskarina petin puolisoani kolmesti eri kumppanin kanssa viime kesänä....
- pitempään
itsellä muutamia kokemuksia tästä yhdistelmästä,alku huuman jälkeen kumpikin tuskastuu toisiinsa,ei toimi vaikka kuinka yrittäis
- diipa
Mahtavasti toimii jouskari naisen ja kaksosmiehen suhde! Älylliset intressit kohtaa mahtavasti ja molemmat ovat uskollisia. Jouskarinainen on uskollinen ja kaksosmies on uskollinen, kun se on aidosti rakastunut. On todettu, että jouskari ja kaksonen on kuin luodut toisilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa862006Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391293Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134984Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.210915- 78799
- 90784
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo213700- 68662
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,47662On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 69601
- 35591
- 37541
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13449- 35444
- 33433
- 40427