Moi,kyllä tuntuu olevan paljon porvaria,ei omista
paljoa mitään .
Minä sentää omistankin jotain ,en silti halua
läheisilleni kovaa yhteiskuntaa, jossa vain rikkaat ja komeat otetaan huomioon .
Oletko sinä PORVARI HYVÄOSAINEN ?
3
262
Vastaukset
- huh hu huhu hu uhu uhu u
MUKA KÖYHIEN ASIALLA - PASKAT!
"Tarja ei oo lainkaan köyhän asialla. Tarjan omaisuuus ja tulot ovat salattuja "presidentin yksityisasioita", mutta jos sulla on kännykkä, niin laitapa tekstiviesti numeroon 16400, kirjoita viestiin: vero pentti arajärvi helsinki, sitten tiedät miten persaukinen filosofi on kuudessa vuodessa tullut miljonääriksi ja nimitetty tohtoriksi ilman kunnollisa väitöskirjoja, kato lesbo-pressa tarvitsee kulissimiehen, jolla on titteli ja rahaa. Hyväksyi mutisematta muuten tuon varallisuusveron poiston, kato ei sitten itse eikä äijän tartte sitäkään tulonsiirtoa köyhille tehdä. Tee muuten sitten sama testi: vero sauli niinistö salo, on aika yllätys...."- sijoittaja.
Sauli vastannut omasta pörssisalkustaan näin:
"Omassa salkussani on työstä johtuvia rajoitteita. Salkku sisältää pääasiassa joukkovelkakirja-, debentuuri- ja rahastosijoituksia. Pieni määrä on myös suoria osakesijoituksia. Salkun arvo on muutama satatuhatta euroa."
- olen köyhä
äänestän 3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918