Te vastustate jotkut Amway ja sanotte ei siinä ole ansiomahdollisuus. Että se ei tuota rahaa.
Teidän mielipide ja kommentti se ei fakta. Täällä interneti paljon eri mielipide. Ne ei facta vaan kaupunkilegenda ja myytti.
Katso ja lue tamä linkki http://www.merchantsofdeception.com/casestudiesHarteis.html
Se kertoo minun upline Double Diamond Harteis. Hänellä on korkea ansiot. Hän taka sen että mina ja sina saavuttaa kaikki tavoite mitä me haluta. Menestys ja rikkaus ne varmoja. Hän taka. Kuuntele teippi se Amway varma menestysreitti.
Kun minä olla kaikki seminari ja kaikki koulutus ja osta kaikki teippi mitä tulla minä varma rikas. On viikkoteippi ja on kuukausivideoteippi. Ja oppi myös englanti kun kuulla teippi. On myös yksi suomea teippi joka kuukausi.
Minä tietän kun minä Diamond niin paljon rahaa. Diamond paljon rahaa organisatiosta saa kun ne myy Amway tuote. Mutta sitte myös paljon rahaa koulutus saa. Moni luule pelkkä tuotemyynti, pelkkä pesuaine ja meikki mistä rahaa tulee. Mutta myös on tämä motivation koulutus mistä rahaa tulee. Mutta se ei tule jos ei Diamond. Siksi pitä päästa Diamond.
Se Diamond helppo saavuttaa on. Sinä rekrytoida paljo edustaji. Iso osa edustaji pelkkä tuotekäyttö ja pelkkä tuotemyynti. Mutta osa hankkii partneri. Kun sinu 6 partneri rakentaa verkosto hyvin että he joka 7500 qualification piste niin he Direct. Se on 2 euro se piste ja raha maksettu euroista ei piste.
Sitte sinä olet Diamond ja sinä paljon rahaa Amway tuote ja Motivation business. Lukee se linkki se kerto. Paljo raha toinen business. Ei pelka tuote. Moni Diamond Motivation tuo iso raha ja tuote (pesuaine ja vitamini) vähä raha. Siksi pystyt tekee paljon raha.
Joku osta 100 euro Amway tuote kuukausi. Ja osta kaksi sata tai tuhat euro motivation. Kumpi hyva raha? Mutta pitä olla Diamond. Silloin motivation tuotta rahaa. Diamond voi pitää oma function, oma seminari.
Mieti tätä. Jos olet tosissaan, tule Jyväskylään. Minä haastattele sinua ja katsoo otanko sinut liiketoimintapartneri minun organisatio. Me tehdän paljon raha lähiaikana. Minä auttan sinua että sinä Diamond ja paljon saat pitää function ja tehdän yhdessä paljon rahaa.
Antaa vastustaja haukkua internetissä valheita. Antaa he luulla ei paljon ansiomahdollisuus kun vain tuotemyynti (vitamiini, pesuaine) ja ne palkkiot. Me tehdä motivation liiketoiminta.
Jos tosissaan olet niin kerro sähköposti niin sovitan tapaminen ja haastattelu.
Te väärassa Amway liiketoiminasta
21
6819
Vastaukset
- PEELO
Mua vaan alko huvittaan ajatus turkkilaisesta, somalialaisesta tms ulkomaalaisesta Suomessa harjoittamassa verkostomarkkinointia. Voi olla että raha alka tuleta ovista ja ikkunasta ja kasvunäkymät huvi huikea. :D
heh
hehheh
heh heh hehehehhee
hehheh.- todistaja
Nyt sinä naura mutta kohta sina ei naura.
Kun minä aja kohta minun Ferrari sinun Primera autosi ohi sinä katsoa kuka menee. Ja sinä katso kaunis vaalea nainen minu vieressä Ferrarin kyyti. Sinä kateus.
Sinä ajatella miksi silloin nauraa. Miksi ei tehdä business.
Haluatko sinä Ferrari? Tai muu? Anna sähköposti niin sovitaan hastatelu. Kohta sinä ja minä rikas! - upj
todistaja kirjoitti:
Kun minä aja kohta minun Ferrari sinun Primera autosi ohi sinä katsoa kuka menee. Ja sinä katso kaunis vaalea nainen minu vieressä Ferrarin kyyti. Sinä kateus.
Haluatko sinä Ferrari? Tai muu? Anna sähköposti niin sovitaan hastatelu. Kohta sinä ja minä rikas!asenne sulla on ainakin kohdillaan
Älä nyt mitään ferraria osta jos menee hyvin, maserati tai bentley sopivat paremmin vm-miljonääreille! Tai sit voit jatkaa sen Ladasi kanssa ja jatkaa uhoamista. - abdullah
Sitte alka tulla raha kaikki ovi ja ikkunat. se varma. Viedä bisnes turkki ja africa. Siela olla iso markkina. kaikki tarvi pyora aina juosta vaan joka paikka. sitte mina ajaa ferrari sinä kateus. nyt sina naura sitte kateus
- Antiprovo
todistaja kirjoitti:
Haluatko sinä Ferrari? Tai muu? Anna sähköposti niin sovitaan hastatelu. Kohta sinä ja minä rikas!Tän täytyy olla provo!
- todistaja
Antiprovo kirjoitti:
Tän täytyy olla provo!
Etkö sinä uskoa miten hyvä business on se motivation business?
Luuletko että vain pesuainemyynti? Ei se pesuaine eikä vitamini! Paras raha on ne motivation tool business. Kun minä Diamond minä oma teippi (nauha, kasetti) myyn koko organisatio joka viikko. Laske 6 euroa teippi, kulut 0,5 euro. Jos minä maksa postikulu, kulut 1,5 euroa teippi. Joka viikko 1 tai 2. Ja silloin 1000 edustaja. Se tuotta 1000 * 52 viikko * 4,5 euro = 234.000 - 468.000 euro per vuosi. Ja se pelkkä teippi (nauha, kasetti). Lisäksi videokasetti kerta kuu tuotta saman vertan.¨
Lisäksi function eli seminari tuotta.
Helpposti yli miljoona euro vuosi. Sama aika Amway pelkkä tulo vain 50.000 tai 100.000 vuosi. Siinä on taikaa!
Sinun pitää tulla käymän seminaari. Ja liiketoimintaesittely. Sitten sinä ymmärrän.
Et voi ymmärrän jos et tule katsoman.
On hyvä käydä joka kuu seminari. Pysyy viressä. Ja kun tietä miten hyvä business se motivationbusiness on! Samalla oppi miten teketä seminari, oppii mitenkä tehdä paljoja rahoja seminaribusiness. On mukava käydä seminari kun tietä paljon rahaa ne Diamond teke ne. Ja kun minä Diamond, minä paljo raha tulee oma seminari, ja paljon auto, kaunis naisia. Paljon kaunis nainen. Missi ja malli!. Vaalea ja tumma ja punapä kaikki minu nainen. Paljoja naisia organisatio ja ne haluta olla intimi Diamondin kansa. Kaikki naiset haluta Diamond. Se Diamond-elämää.
Tule tappamaan minä Jyväskylään. Tehdään yhdessä raha! - urpo
todistaja kirjoitti:
Luuletko että vain pesuainemyynti? Ei se pesuaine eikä vitamini! Paras raha on ne motivation tool business. Kun minä Diamond minä oma teippi (nauha, kasetti) myyn koko organisatio joka viikko. Laske 6 euroa teippi, kulut 0,5 euro. Jos minä maksa postikulu, kulut 1,5 euroa teippi. Joka viikko 1 tai 2. Ja silloin 1000 edustaja. Se tuotta 1000 * 52 viikko * 4,5 euro = 234.000 - 468.000 euro per vuosi. Ja se pelkkä teippi (nauha, kasetti). Lisäksi videokasetti kerta kuu tuotta saman vertan.¨
Helpposti yli miljoona euro vuosi. Sama aika Amway pelkkä tulo vain 50.000 tai 100.000 vuosi. Siinä on taikaa!
Sinun pitää tulla käymän seminaari. Ja liiketoimintaesittely. Sitten sinä ymmärrän.
On hyvä käydä joka kuu seminari. Pysyy viressä. Ja kun tietä miten hyvä business se motivationbusiness on! Samalla oppi miten teketä seminari, oppii mitenkä tehdä paljoja rahoja seminaribusiness. On mukava käydä seminari kun tietä paljon rahaa ne Diamond teke ne. Ja kun minä Diamond, minä paljo raha tulee oma seminari, ja paljon auto, kaunis naisia. Paljon kaunis nainen. Missi ja malli!. Vaalea ja tumma ja punapä kaikki minu nainen. Paljoja naisia organisatio ja ne haluta olla intimi Diamondin kansa. Kaikki naiset haluta Diamond. Se Diamond-elämää.
Tule tappamaan minä Jyväskylään. Tehdään yhdessä raha!"kitos kun sinä ostin tämä teippi! Mina kertoo sinä miten sinä tulee millionääri pelkästä puhumala imisile. Verkostomarkkinanointi on hyvä helpo, sinä vain suosittelu ja raha tuli sun tili täyte!"
- kalasnikov
todistaja kirjoitti:
Tule tappamaan minä Jyväskylään. Tehdään yhdessä raha!Ei kai nyt sentään näin. Tuohan on kovaa businesta
- Veka
Kiitos linkistä. Amwayn avulla voi todella tehdä rahaa. Valitettavasti vain Suomen lainsädäntö poikkeaa Yhdysvaltojen vastaavasta niin paljon, että jos täällä aletaan myydä vastaavia nauhoja, niin petossyyte tulee aika nopeasti. Mutta kuten alkuperäisestä viestistä ja tuosta linkistä käy ilmi, ainoa tapa rikastua Amwayn avulla on nimenomaan koulutusmateriaalin myynti.
- bozo2
Aino tapa rikastua Amwayn avulla on nimenomaan amwayn tuoteiden myynti.
- todistaja
bozo2 kirjoitti:
Aino tapa rikastua Amwayn avulla on nimenomaan amwayn tuoteiden myynti.
Älä kerro valhe!
Amway tuoteiden myynti ei ainoa tapa rikas Amwayn avulla.
Se kirja Merchants Of Deception kerto tämä Eric Scheibeler joka kaksi vuosi teki Amway ja oli sitten Emerald. Hänen Amway tulo 2000 dollaria kuukausi. 24.000 dollaria vuosi.
Hän lopetti teke Amway koska sanoo se petos. Se kultti.
Me tietä Amway ei petos. Ei kultti. Eric ei viisas. Hänellä 2000 edustaja organisatio oli. Hän kaksi vuotta aikana välitti alalinja 3 miljona dollari verta koulutus ja teippi ja motivation funktio ja seminari. Ne motivation tulla Diamond Harteis. KOLME MILJONA DOLLARIA KAKSI VUOTTA. Ne motivation halpa tehdä. Kasetti 0,50 dollari tehdä ja 6 euro myydä. Se iso voitto. Se Harteis tehdä noin 2,7 miljoona dollari voitto Eric Scheibeler organisation työkalumyynti. Eric miksi lopetti? Tyhmä on. Kohta hän Diamond ja saa oma koulutus pitä ja oma seminari, oma teippi liiketoiminta. Hän tehdä siitä miljoona tai kaksi helppo tapa. 24.000 dollari vuosi Amway tulo ja miljoona tai kaksi miljoona muu tulo motivation työkalu.
Minu upline Diamond Harteis teke vähä yli 100.000 dollari vuosi Amway tulo. Ja hän teke MONTA MILJONA DOLARI TYÖKALUMOTIVATION TULO.
Kumpi iso raha. Monta miljona vai sata tuhat?
Minä rekrytoi hyvä määrä ja kasvatta organisatio kun minä kerto tämä toinen rahatapa. Se innosta minu jälleenmyyji teke hyvä liiketoiminta. He tietä kun he Diamond he saa sata tuhatta Amway tulo ja monta miljona motivation työkalutulo.
Se hyvä liiketoiminta se motivation liiketoiminta. Ensin Amway Diamond sitten saa paljo raha motivatio liiketoiminta organisatiolle.
Lue se http://www.merchantsofdeception.com
Sielä kirja ilmainen lataa. PDF-kirjamuoto. Ilmainen lataa. Siinä kerto miten tehdä oikea raha. - bozo2
todistaja kirjoitti:
Älä kerro valhe!
Amway tuoteiden myynti ei ainoa tapa rikas Amwayn avulla.
Se kirja Merchants Of Deception kerto tämä Eric Scheibeler joka kaksi vuosi teki Amway ja oli sitten Emerald. Hänen Amway tulo 2000 dollaria kuukausi. 24.000 dollaria vuosi.
Hän lopetti teke Amway koska sanoo se petos. Se kultti.
Me tietä Amway ei petos. Ei kultti. Eric ei viisas. Hänellä 2000 edustaja organisatio oli. Hän kaksi vuotta aikana välitti alalinja 3 miljona dollari verta koulutus ja teippi ja motivation funktio ja seminari. Ne motivation tulla Diamond Harteis. KOLME MILJONA DOLLARIA KAKSI VUOTTA. Ne motivation halpa tehdä. Kasetti 0,50 dollari tehdä ja 6 euro myydä. Se iso voitto. Se Harteis tehdä noin 2,7 miljoona dollari voitto Eric Scheibeler organisation työkalumyynti. Eric miksi lopetti? Tyhmä on. Kohta hän Diamond ja saa oma koulutus pitä ja oma seminari, oma teippi liiketoiminta. Hän tehdä siitä miljoona tai kaksi helppo tapa. 24.000 dollari vuosi Amway tulo ja miljoona tai kaksi miljoona muu tulo motivation työkalu.
Minu upline Diamond Harteis teke vähä yli 100.000 dollari vuosi Amway tulo. Ja hän teke MONTA MILJONA DOLARI TYÖKALUMOTIVATION TULO.
Kumpi iso raha. Monta miljona vai sata tuhat?
Minä rekrytoi hyvä määrä ja kasvatta organisatio kun minä kerto tämä toinen rahatapa. Se innosta minu jälleenmyyji teke hyvä liiketoiminta. He tietä kun he Diamond he saa sata tuhatta Amway tulo ja monta miljona motivation työkalutulo.
Se hyvä liiketoiminta se motivation liiketoiminta. Ensin Amway Diamond sitten saa paljo raha motivatio liiketoiminta organisatiolle.
Lue se http://www.merchantsofdeception.com
Sielä kirja ilmainen lataa. PDF-kirjamuoto. Ilmainen lataa. Siinä kerto miten tehdä oikea raha.Itse sanoit, kuin eric myös, että "Amway tulo 2000 dollaria kuukausi". Eli todistit itse että tuoteet myydään! Kiitos
Jos sen lisäksi myyt teippit, se on sun ongelma jos rakennat oma, sivu-, laiton pyramiidi. - Pyramidien vastustaja
bozo2 kirjoitti:
Itse sanoit, kuin eric myös, että "Amway tulo 2000 dollaria kuukausi". Eli todistit itse että tuoteet myydään! Kiitos
Jos sen lisäksi myyt teippit, se on sun ongelma jos rakennat oma, sivu-, laiton pyramiidi.Paljonko se Amwayn palkkiojärjestelmä maksaa palkkiota Emerald -tason verkostoijalle Directien organisaation myynnistä?
Käsittääkseni olet tutustunut tarkoin Amwayhin joten vastaus on helppo antaa. - Egyptin ystävä
Pyramidien vastustaja kirjoitti:
Paljonko se Amwayn palkkiojärjestelmä maksaa palkkiota Emerald -tason verkostoijalle Directien organisaation myynnistä?
Käsittääkseni olet tutustunut tarkoin Amwayhin joten vastaus on helppo antaa.Mihin perustuu Sinun tietosi?
Kyse on samasta kuin Vesa Keskisellä: Ihmiset OSTAVAT mitä haluavat. Ketään ei voi pakottaa! Eikä pakoteta.
JOS tämä olisi Petosta, olisi käräjöinnit jo alkaneet, kun Amway aloitti Suomessa 1999. Toimisto on Malmilla ja liikevaihto yhä kasvussa.
Toiminnassa tuhansia ihmisiä.
Koskaan kaikki eivät halua ostaa netin kautta samaa mitä muutoinkin ostavat. Vaikka saavat n 30 % halvemmalla ja palautusoikeudella.
Tunnetko jonkun professorin, liikkeenjohtajan, yrittäjän, kouluttajan, opettajan, lakimiehen tahi muun ASIANTUNTIJAN, joka vastustaa Amwayn kauppatapaa?
Nimettömänä meidän on netissä helppo nuijia mitä tahansa.
ENTÄPÄ... JOS jos tämä toimiikin...?
Paljonko Keskisen palkkiojärjestelmä maksaa Vesalle, että hänellä on kauppa, josta ihmiset ostaa?
Siinä vastaus kysymääsi. Liiketoiminta ja palkkatyö ovat kaksi eri asiaa. Jos ihmiset eivät osta, eivät käy kaupassa - no money, no honey..
Oli sinulla nettikauppa, Stockmann tahi kyläputiikki.
Kenelle nettikauppa on uhka? Olisiko kiinteille kaupoille? Olisiko heillä syytä kritiikkiin?
- ???
teippi?
- bozi
kasetti, teippi...
- hääh ?
bozi kirjoitti:
kasetti, teippi...
kasetti - mikäs vittu se on?
- Keinonen Pertti
hääh ? kirjoitti:
kasetti - mikäs vittu se on?
Nää VM ihmiset kuuntelee noita kasetteja ja tumputtaa 22" anus tappi aunarissaan...
Ja kattelee niitä Movesexstoren paskantamis kasetteja 21" scheneidereistään... - Elvari
Keinonen Pertti kirjoitti:
Nää VM ihmiset kuuntelee noita kasetteja ja tumputtaa 22" anus tappi aunarissaan...
Ja kattelee niitä Movesexstoren paskantamis kasetteja 21" scheneidereistään...Totta puhut!
Amway- duudsonit on niin psyykattu omaan systeemiinsä, eikä tajuu, että on olemassa parempiakin tapoja rikastua, kuten esim. Winclubi, Fx- clubi, ym. sijoitusjuttuja, joissa raha poikii kunnolla. Pitää tietysti rehellisesti maksaa pääomatuloa voitoista se 28%, niin eipä tule ongelmia! - K31j0
Elvari kirjoitti:
Totta puhut!
Amway- duudsonit on niin psyykattu omaan systeemiinsä, eikä tajuu, että on olemassa parempiakin tapoja rikastua, kuten esim. Winclubi, Fx- clubi, ym. sijoitusjuttuja, joissa raha poikii kunnolla. Pitää tietysti rehellisesti maksaa pääomatuloa voitoista se 28%, niin eipä tule ongelmia!Jokainen tsäänssi on mahdollisuus. Itsehän alan myös amway-yrittäjäksi ja muutaman vuoden päästä ajan hienolla autolla ja sitten olette kaikki kateellisia. Teen vain muutaman tunnin viikossa töitä mutta silti rikastun.
- Egyptin ystävä
Elvari kirjoitti:
Totta puhut!
Amway- duudsonit on niin psyykattu omaan systeemiinsä, eikä tajuu, että on olemassa parempiakin tapoja rikastua, kuten esim. Winclubi, Fx- clubi, ym. sijoitusjuttuja, joissa raha poikii kunnolla. Pitää tietysti rehellisesti maksaa pääomatuloa voitoista se 28%, niin eipä tule ongelmia!Kerrohan mistä olet tuon varman mielipiteesi hankkinut, että voit nimitellä yrittäjiä?
Miksi juuri Amway on pilkan kohde?
Olisiko huuhaa yritys toiminut ja kehittynyt 48 vuotta alansa suurimmaksi maailmassa? Toiseksi suurin nettikauppa.
Alkaisivatko sellaiset yritykset kuten, Nokia, MetsäSerla, Fiskars, Nike, Coca cola, Adidas, TeleBordic, Hanssson ja sadat, tuhannet muut yhteistyöhön, JOS kyseessä olisi huono maineeltaan oleva juttu?
Tuskin pilaisivat omaa mainettaan...
Miksi et ole huolissasi Keskisen, Kotipizzan, R-Kioskin tahi jonkun muun franchisen yrittäjien puolesta?
Mihin Kotipizzayrittäjän on sitouduttava? Tiedätkö? Mihin Amway-yrittäjän on sitouduttava?
Vertaahan hieman ja päättele sitten!
Kerro kuka asiantuntija tyrmää Amwayn liikekonseptin! Joku liiketalousproffa? Joku juristi? Joku menestynyt liikemies? Vesa Keskinen? Rabbe?
Tuskin kukaan.
Toki pääomaa omistamalla myös saavuttaa rikastumista! Ylikin mainitsemasi 28%. Olet oikeassa. Mistä saan sen alkupääoman? Velaksiko? Silloin tienaa velan antaja - en minä..
Mitä ongelmia tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791