Valitsen Niinistön, koska hän on edustava herrasmies. Hänen esiintymisensä ja puheensa on miellyttävää. Se ei ole Halosen tapaista teennäistä naureskelua ja hymyilyä. Niinistö on lisäksi hyvin asiantunteva ja älykäs. Kaikista tärkeintä on minusta se, että hän ymmärtää, ettei hyvinvointivaltiota voida tulevaisuudessa rahoittaa puussa kasvavalla rahalla. On ilo huomata, ettei Niinistö ole lähtenyt mukaan Halosen tukijoukkojen vääristelyihin ja loanheittoon.
Minusta Sauli Niinistö on reilusti parempi vaihtoehto Suomen tulevaisuuden turvaamisen kannalta.
Siksi Sauli
14
667
Vastaukset
- kaijahillevi
olen täysin eri mieltä, sori
- Jynskyti
Eri mieltä on moni muukin Halosen kannattaja, mutta eri asia, osaavatko he perustella kantaansa.
- kantoja on
Jynskyti kirjoitti:
Eri mieltä on moni muukin Halosen kannattaja, mutta eri asia, osaavatko he perustella kantaansa.
perusteltu, mut ettehän tunnu tajuavan mitään, joten turhaa sitä on enää tällä palstalla tehdä. Vaan ne perustellaan siellä missä jengi on tietoisempaa ja fiksumpaa kuin suomi24 kirjoittelijat.
Tämähän on tunnetusti hupi-hubi jossa jengi käy viihdyttämässä itseään. - ole kuin
Jynskyti kirjoitti:
loan heittoa ja suurmmaksi osaksi Tarjaa kohti. Se kertoo jo paljon Niinistön takana olevista ihmisistä. Paskanjauhajia ja kieroilijoita. Ja vieläpä ulkonäöllä pitäisi valita presidentti. Ottakaa tuolta mister tai missikilpailusta seuraavat ehdokkaat kun pitää niin pirun edustava olla
- Ei ääni
Mielestäni Niinistö on salakavalan, petollisen ja juonittelevan oloinen parhaan ikänsä nähnyt kulahahtanut vaari. En ostaisi hältä yhtään mitään. Naamasta näkee että sopii paremmin tupakkafirman mannekiiniksi kuin pressaksi. En halua Suomelle pressaa joka polttaa kuin korsteeni Muutenkin hänen käytöksenä johtaa poikkeuksetta aina oman edun tavoitteluun siis oikeistolainen prototyyppi joka ei välitä kuin omasta puljustaan.
Eihän sitä mitään rakenneta pilviin ja pensaisiin. Saulilla on oikeat ajatukset. Työllä me saamme kaiken nousemaan. Toivolla ja armonpaloilla saamme vain luusereita.
- Nahka Jeesus
sinähän varsinanen nero olet. yksikään sun valintakriteereistä ei liity politiikkaan mitenkään. Ei tässä mitään uutta idolsia olla valitsemassa!
- Jynskyti
No jos et tajunnut niin sanon sen sinulle selvemmin: Niinistö tietää, että hyvinvointivaltiota voidaan rahoittaa tulevaisuudessa vanhenevassa Suomessa vain työllistämällä suurempi osuus Suomesta ja kannustamalla yrittäjyyteen. Minusta myös edustavuus ja karisma ovat erittäin tärkeitä ominaisuuksia ulkopolitiikan johtohahmolle, koska maittenväliset suhteet perustuvat hyvin paljon johtajien välisiin henkilökemioihin.
- paljoa
seurata tilannetta...Tilanne on yleisesti niinkuin tälläkin palstalla, loan heittäjät ovat Salen porukkaa!!!! On törkeitä nettisivuja Tarjasta, levitelllään perättömiä vappupuheita, tuodaan jatkuvasti puhevikaa esille jne jne, aivan törkeää käyttäytymistä!
- Jynskyti
Ainakin mitä nyt olen seurannut tätä palstaa, niin mielestäni Niinistön kannattajat ovat perustelleet kritiikkinsä vastaehdoasta kohtaan keskimäärin huomattavasti asiallisemmin.
- Nahka Jeesus
Jynskyti kirjoitti:
Ainakin mitä nyt olen seurannut tätä palstaa, niin mielestäni Niinistön kannattajat ovat perustelleet kritiikkinsä vastaehdoasta kohtaan keskimäärin huomattavasti asiallisemmin.
Suomi on ajautumassa työvoimapulaan kun suuret ikäluokat valuu koko ajan eläkkeelle, joten ei tässä mitään työpaikkoja pidä rueta luomaan. ja talouskin on kunnossa tällä hetkellä. matalapalkka-alat ja pätkätyöt vain lisääntyy koko ajan ja siihen ei ole muuta lääkettä kuin työntekijöiden oikeuksien yllä pitäminen. Ulkopolitiikassa ei mun käsittääkseni ole ongelmia? jos venäjää tarkoitat uhkana niin se on meidän suurin kauppakumppani, että tuskin. ei kannata kaikkea uskoa mitä se isäpappa huutaa sieltä kiikkutuolista.
- todellakaan oo
Saulin kannattajien loanheittoa!!! Tarjan äänestäjätkin tietävät, että heidän ehdokkaallaan on L- ja R-vika ja sitä myötä erittäin epäselvä puhetyyli. Paljon se puhuu, mut puolestakaan ei saa selvää mitä se sanoo. Tosiasiat eivät ole loanheittoa. Sorry vaan. T: Sauli voittoon!
- ccpc
Nahka Jeesus kirjoitti:
Suomi on ajautumassa työvoimapulaan kun suuret ikäluokat valuu koko ajan eläkkeelle, joten ei tässä mitään työpaikkoja pidä rueta luomaan. ja talouskin on kunnossa tällä hetkellä. matalapalkka-alat ja pätkätyöt vain lisääntyy koko ajan ja siihen ei ole muuta lääkettä kuin työntekijöiden oikeuksien yllä pitäminen. Ulkopolitiikassa ei mun käsittääkseni ole ongelmia? jos venäjää tarkoitat uhkana niin se on meidän suurin kauppakumppani, että tuskin. ei kannata kaikkea uskoa mitä se isäpappa huutaa sieltä kiikkutuolista.
on aina oikeassa. Hän taisteli Suomelle itsenäisyyden monien muiden kanssa. Ja hän sanoo, että Niinistö on seuraava presidentti.
- Jynskyti
Nahka Jeesus kirjoitti:
Ylisuuri julkinen sektori ja hyvinvointivaltio kuolevat omaan mahdottomuuteensa suurten ikäluokkien eläköityessä ja sairastuessa mm. II tyypin diabetekseen. Rahoitus ei pelaa siten, että julkinen sektori työllistää mahdollisimman paljon. Tulevaisuuden nokiat rahoittavat hyvinvointimme.
Ei meillä ole tällä hetkellä ulkopolitiikassa ongelmia, enkä ole mitään uhkakuvia maalaillutkaan. Tosin näissä asioissa täytyy olla realisti. Venäjän demokratiakehitys ei ole kovin vakuuttavaa, eikä ole mitenkään perusteltua täysin tuudittautua reilun 60 vuoden rauhan ajan jälkeen siihen, ettei meitä enää ikinä sotilaskonfliktit uhkaa. Nato on vain luonnollinen askel, ja Halonen on omalta osaltaan ollut viemässä meitä sinne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398