En ole nähnyt kertaakaan minkäänlaista hellyyden/rakkaudenosoitusta Pressalta. Poskelle korkeintaan ohimenevä suukko, ja sekin "kaverilta". Siis puolin ja toisin.
Missä pusu puolisolle?
13
689
Vastaukset
- on tapoja
vielä
- kuulumaton
miehiä kasvattajana halveksiva lepakko. YYYÄÄÄKKKK.
- tarkkamies
Mitäs itse tekisit samassa tilanteessa?
Pelkkä ajatus suudelmasta Halosen suulle saa aikaan kylmänväristyksiä oksennusreaksitoita..yäk!- :) :) :)
:) :) : ) Hyvä hyvä!!
- itsensä
:) :) :) kirjoitti:
:) :) : ) Hyvä hyvä!!
toivon vaan ettei tämmöisiä ihmisiä ole yli 50 % suomessa...
- tarkkamies
itsensä kirjoitti:
toivon vaan ettei tämmöisiä ihmisiä ole yli 50 % suomessa...
Toivottavasti Suomen kansasta yli 50 prosentilla on huumorintajua ja kykyä nauraa myös itselleen, eikä Halosen tympeää itserakkaudesta kumpuavaa tosikkomaisuutta.
- ryttilos
tulee mieleen uuno turhapuron leffat,kun seuraa nykyisen pressan,pari-suhdetta,erotuksella ,uuno ihastui vain naisiin????
- parisuhdetta
Kaappihomo kuitenkin
- ttt
kuoli auto-onnettomuudessa vuonna 1995.
- KAKE
Tarjalla on oikeasti rakastajattaria. Lesbo se on tai BI. Haloo, kuka liittyisi SETAan jos ei olisi itse poikkeava.
- jokaisen oma asia
Heh.. ei minunkaan mieheni pussaa minua missään julkisella paikalla eikä pidä, että minä sen tekisin myöskään. Mutta kotona sitten onkin eri juttu..
Joten lopettakaa naurettavat juttunne :)
Sitäpaitsi katsoitteko vaalivalvojaisia sunnuntaina .. minusta he olivat ihan selvästi pari, joka pitää toisistaan muutoinkin kuin kaverina. Vaikka tietysti joku nyt väittää muuta.. taas .. kerran.. tyypillistä tälle palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329