Tarja on selvästi vieläkin järkyttynyt siitä, ettei tullut valituksi ensimmäisellä kierroksella, vaikka gallupit lupasivat vielä muutama viikko ennen 1. vaalikierrosta niin. Halosen maailma on nyt järkkynyt, koska hän oli ylimielinen ja tuudittautunut omaan erinomaisuuteensa ja suosioonsa. Toivottavasti hän ehtii toipua edes vähän. Se olisi nimittäin meidän televisionkatsojienkin kannalta mukavampi. Eihän noita väittelyitä viitsi muuten katsoakaan, kun toinen vaikuttaa melkeinpä hysteeriseltä.
Tarjaa on järkytetty pahasti
8
941
Vastaukset
- on ehkä
yllättynyt ja syystäkin? kovasta mediapelistä, mitä tähän liittyy! Toisaalta kyllähän presidentin statusta on viety todella alas tässä maassa, varsinkin täällä netissä. Ajatteles jos Kekkosen aikaan olisi hänestä vastaavaa lokaa julkisuudessa heitetty, niin linnatuomioita olisi kirjoittajille tullut. Kyllä sananvapaus on hyvä asia, mutta se näyttää vievän kaiken arvon ja arvokkkuuden olipa sitten kysymys mistä tahansa. Maailma raaistuu?
- realisti
Kyllä presidenteistä ja presidenttiehdokkaista on aina heitetty herjaa kahvipöydissä, ainakin vaalien alla. Internetin keskustelupalstojen ansiosta nämä jutut ovat nyt vaan kaikkien luettavissa.
- Jan
Näillä keskustelupalstoilla ei kovin paljon fiksua porukkaa todellakaan tunnu olevan, ainakin sen paskan määrästä päätellen, jota on esim. tasavallan presidentin päälle kaadettu. Jos olisi edes alkeellisimmat käytöstavat kotona opetettu, niin kielenkäyttö olisi korrektia eikä perättömiä juoruja presidentistä leviteltäisi. Pitäisi ymmärtää, että tasavallan presidentti on maan korkein virka ja siihen on kansan enemmistö valtakirjan antanut. Se, että Halosta herjataan, tarkoittaa sylkemistä Suomen kansan enemmistön silmille. Vaikka itse olisi tyytymätön presidentin toimintaan, pitäisi esittää kritiikkinsä fiksusti ja presidenttiä (ja siis Suomen kansaa) kunnioittaen.
- minäsanon
Jan kirjoitti:
Näillä keskustelupalstoilla ei kovin paljon fiksua porukkaa todellakaan tunnu olevan, ainakin sen paskan määrästä päätellen, jota on esim. tasavallan presidentin päälle kaadettu. Jos olisi edes alkeellisimmat käytöstavat kotona opetettu, niin kielenkäyttö olisi korrektia eikä perättömiä juoruja presidentistä leviteltäisi. Pitäisi ymmärtää, että tasavallan presidentti on maan korkein virka ja siihen on kansan enemmistö valtakirjan antanut. Se, että Halosta herjataan, tarkoittaa sylkemistä Suomen kansan enemmistön silmille. Vaikka itse olisi tyytymätön presidentin toimintaan, pitäisi esittää kritiikkinsä fiksusti ja presidenttiä (ja siis Suomen kansaa) kunnioittaen.
sua varten ei kaunistella. HALONEN ON LESBO EIKÄ MUUTA.
Tarjan aika on ohi. Ja hyvä niin. Kaikella on aikansa.
- Nahka Jeesus
Tuskin tarjaa saulin kaltaiset paljoa horjuun saa. se on se on istunut isojen miestenkin pöydässä ja pistänyt omat ajatukset esille. Imperialistien kanssa osaa pitää pään kylmänä.
- alkaa toi halonen
pikkuhiljaa rupsahdukseltaan muistuttamaan miestä enemmä ku naista, ainaki ekassa kuvassa. LESPO se on.ja oon kuullu luotettavalta lähteeltä, että Halosen avioliitto olisi vaan kulissia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398