Kenosta rapsahti eilen!

Keno Eno

keno-6 (420,00 €)

Ensin pelasin 2 kk keno-6 ikipelinä. Parhaimmillaan oli 4 oikein. Eilen aamulla lopetin ikipelin ja laitoin huvikseni yhden keno-6 koneen arpomana ja heti tärppäsi :)

6

2684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkoon

Mutta älä tuudittaudu siihen uskoon,että nyt alkaa kulkea pelit. Mä sain 7-tason kaikki oikein kympillä toissa keväänä. Mutta vaikka olen jo lykännyt kaikki voittorahat(25000e)takaisin niin en ole voittanut kuin muutamia kertoja kympin je kerra 40 kymppiä.Myönnän, vituttaa. Älä sä tee samaa virhettä.

• Keno Eno

Olen itse pelannut kenoa noin puoli vuotta. Panokseni ovat pieniä, joten maailma ei kaadu, vaikka voittoja ei aina tulisikaan. Olen kuitenkin tämän voiton ansiosta varmaan hyvin lähellä nolla tulosta kokonaisuudessaan. Keno-6 antaa aika useasti omat pois tai pientä voittoa. Pelaan myös keno-7, keno-8 ja keno-10. Näissä ei ole tullut vielä merkittäviä voittoja ja tietenkin mitä isommat kertoimet sitä pienempi mahdollisuus voittaa. Noh, onpahan jotain jännittämistä iltaisin.

• onnistunut kenossa
        Keno Eno kirjoitti:

Olen itse pelannut kenoa noin puoli vuotta. Panokseni ovat pieniä, joten maailma ei kaadu, vaikka voittoja ei aina tulisikaan. Olen kuitenkin tämän voiton ansiosta varmaan hyvin lähellä nolla tulosta kokonaisuudessaan. Keno-6 antaa aika useasti omat pois tai pientä voittoa. Pelaan myös keno-7, keno-8 ja keno-10. Näissä ei ole tullut vielä merkittäviä voittoja ja tietenkin mitä isommat kertoimet sitä pienempi mahdollisuus voittaa. Noh, onpahan jotain jännittämistä iltaisin.

voittamaan ?teettekö yleensä rivit itse vai annatteko arpoa?mä oon pelannu tosi paljon kenoa mut koskaan en oo saanu kaikkia numeroita oikein edes 5 tasossa.harkitsin kokonaan kenon lopettamista

• pave
        onnistunut kenossa kirjoitti:

voittamaan ?teettekö yleensä rivit itse vai annatteko arpoa?mä oon pelannu tosi paljon kenoa mut koskaan en oo saanu kaikkia numeroita oikein edes 5 tasossa.harkitsin kokonaan kenon lopettamista

keno 7 kaikki oikein 4800 kun oli 2 eur panos.
        ja vielä toisella lapulla tuli 140 eur

• Keno Eno

Tähdet ovat näköjään oikeilla paikoillaan tällä viikolla. Eilen rapsahti keno-10, 8 oikein eli 200,00 €

• Kenoon Eno

Eilen sattui tuurit kohdalleen. Tyttöystävä sai puolimilliä puhtaana käteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      86
      6338
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe