Kenosta rapsahti eilen!

Keno Eno

keno-6 (420,00 €)

Ensin pelasin 2 kk keno-6 ikipelinä. Parhaimmillaan oli 4 oikein. Eilen aamulla lopetin ikipelin ja laitoin huvikseni yhden keno-6 koneen arpomana ja heti tärppäsi :)

6

2693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkoon

Mutta älä tuudittaudu siihen uskoon,että nyt alkaa kulkea pelit. Mä sain 7-tason kaikki oikein kympillä toissa keväänä. Mutta vaikka olen jo lykännyt kaikki voittorahat(25000e)takaisin niin en ole voittanut kuin muutamia kertoja kympin je kerra 40 kymppiä.Myönnän, vituttaa. Älä sä tee samaa virhettä.

• Keno Eno

Olen itse pelannut kenoa noin puoli vuotta. Panokseni ovat pieniä, joten maailma ei kaadu, vaikka voittoja ei aina tulisikaan. Olen kuitenkin tämän voiton ansiosta varmaan hyvin lähellä nolla tulosta kokonaisuudessaan. Keno-6 antaa aika useasti omat pois tai pientä voittoa. Pelaan myös keno-7, keno-8 ja keno-10. Näissä ei ole tullut vielä merkittäviä voittoja ja tietenkin mitä isommat kertoimet sitä pienempi mahdollisuus voittaa. Noh, onpahan jotain jännittämistä iltaisin.

• onnistunut kenossa
        Keno Eno kirjoitti:

Olen itse pelannut kenoa noin puoli vuotta. Panokseni ovat pieniä, joten maailma ei kaadu, vaikka voittoja ei aina tulisikaan. Olen kuitenkin tämän voiton ansiosta varmaan hyvin lähellä nolla tulosta kokonaisuudessaan. Keno-6 antaa aika useasti omat pois tai pientä voittoa. Pelaan myös keno-7, keno-8 ja keno-10. Näissä ei ole tullut vielä merkittäviä voittoja ja tietenkin mitä isommat kertoimet sitä pienempi mahdollisuus voittaa. Noh, onpahan jotain jännittämistä iltaisin.

voittamaan ?teettekö yleensä rivit itse vai annatteko arpoa?mä oon pelannu tosi paljon kenoa mut koskaan en oo saanu kaikkia numeroita oikein edes 5 tasossa.harkitsin kokonaan kenon lopettamista

• pave
        onnistunut kenossa kirjoitti:

voittamaan ?teettekö yleensä rivit itse vai annatteko arpoa?mä oon pelannu tosi paljon kenoa mut koskaan en oo saanu kaikkia numeroita oikein edes 5 tasossa.harkitsin kokonaan kenon lopettamista

keno 7 kaikki oikein 4800 kun oli 2 eur panos.
        ja vielä toisella lapulla tuli 140 eur

• Keno Eno

Tähdet ovat näköjään oikeilla paikoillaan tällä viikolla. Eilen rapsahti keno-10, 8 oikein eli 200,00 €

• Kenoon Eno

Eilen sattui tuurit kohdalleen. Tyttöystävä sai puolimilliä puhtaana käteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4004
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      42
      2699
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2687
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2413
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      313
      2239
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1969
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1622
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe