Kenosta rapsahti eilen!

Keno Eno

keno-6 (420,00 €)

Ensin pelasin 2 kk keno-6 ikipelinä. Parhaimmillaan oli 4 oikein. Eilen aamulla lopetin ikipelin ja laitoin huvikseni yhden keno-6 koneen arpomana ja heti tärppäsi :)

6

2634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkoon

      Mutta älä tuudittaudu siihen uskoon,että nyt alkaa kulkea pelit. Mä sain 7-tason kaikki oikein kympillä toissa keväänä. Mutta vaikka olen jo lykännyt kaikki voittorahat(25000e)takaisin niin en ole voittanut kuin muutamia kertoja kympin je kerra 40 kymppiä.Myönnän, vituttaa. Älä sä tee samaa virhettä.

      • Keno Eno

        Olen itse pelannut kenoa noin puoli vuotta. Panokseni ovat pieniä, joten maailma ei kaadu, vaikka voittoja ei aina tulisikaan. Olen kuitenkin tämän voiton ansiosta varmaan hyvin lähellä nolla tulosta kokonaisuudessaan. Keno-6 antaa aika useasti omat pois tai pientä voittoa. Pelaan myös keno-7, keno-8 ja keno-10. Näissä ei ole tullut vielä merkittäviä voittoja ja tietenkin mitä isommat kertoimet sitä pienempi mahdollisuus voittaa. Noh, onpahan jotain jännittämistä iltaisin.


      • onnistunut kenossa
        Keno Eno kirjoitti:

        Olen itse pelannut kenoa noin puoli vuotta. Panokseni ovat pieniä, joten maailma ei kaadu, vaikka voittoja ei aina tulisikaan. Olen kuitenkin tämän voiton ansiosta varmaan hyvin lähellä nolla tulosta kokonaisuudessaan. Keno-6 antaa aika useasti omat pois tai pientä voittoa. Pelaan myös keno-7, keno-8 ja keno-10. Näissä ei ole tullut vielä merkittäviä voittoja ja tietenkin mitä isommat kertoimet sitä pienempi mahdollisuus voittaa. Noh, onpahan jotain jännittämistä iltaisin.

        voittamaan ?teettekö yleensä rivit itse vai annatteko arpoa?mä oon pelannu tosi paljon kenoa mut koskaan en oo saanu kaikkia numeroita oikein edes 5 tasossa.harkitsin kokonaan kenon lopettamista


      • pave
        onnistunut kenossa kirjoitti:

        voittamaan ?teettekö yleensä rivit itse vai annatteko arpoa?mä oon pelannu tosi paljon kenoa mut koskaan en oo saanu kaikkia numeroita oikein edes 5 tasossa.harkitsin kokonaan kenon lopettamista

        keno 7 kaikki oikein 4800 kun oli 2 eur panos.
        ja vielä toisella lapulla tuli 140 eur


    • Keno Eno

      Tähdet ovat näköjään oikeilla paikoillaan tällä viikolla. Eilen rapsahti keno-10, 8 oikein eli 200,00 €

      • Kenoon Eno

        Eilen sattui tuurit kohdalleen. Tyttöystävä sai puolimilliä puhtaana käteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe