Kenosta rapsahti eilen!

Keno Eno

keno-6 (420,00 €)

Ensin pelasin 2 kk keno-6 ikipelinä. Parhaimmillaan oli 4 oikein. Eilen aamulla lopetin ikipelin ja laitoin huvikseni yhden keno-6 koneen arpomana ja heti tärppäsi :)

6

2667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkoon

Mutta älä tuudittaudu siihen uskoon,että nyt alkaa kulkea pelit. Mä sain 7-tason kaikki oikein kympillä toissa keväänä. Mutta vaikka olen jo lykännyt kaikki voittorahat(25000e)takaisin niin en ole voittanut kuin muutamia kertoja kympin je kerra 40 kymppiä.Myönnän, vituttaa. Älä sä tee samaa virhettä.

• Keno Eno

Olen itse pelannut kenoa noin puoli vuotta. Panokseni ovat pieniä, joten maailma ei kaadu, vaikka voittoja ei aina tulisikaan. Olen kuitenkin tämän voiton ansiosta varmaan hyvin lähellä nolla tulosta kokonaisuudessaan. Keno-6 antaa aika useasti omat pois tai pientä voittoa. Pelaan myös keno-7, keno-8 ja keno-10. Näissä ei ole tullut vielä merkittäviä voittoja ja tietenkin mitä isommat kertoimet sitä pienempi mahdollisuus voittaa. Noh, onpahan jotain jännittämistä iltaisin.

• onnistunut kenossa
        Keno Eno kirjoitti:

Olen itse pelannut kenoa noin puoli vuotta. Panokseni ovat pieniä, joten maailma ei kaadu, vaikka voittoja ei aina tulisikaan. Olen kuitenkin tämän voiton ansiosta varmaan hyvin lähellä nolla tulosta kokonaisuudessaan. Keno-6 antaa aika useasti omat pois tai pientä voittoa. Pelaan myös keno-7, keno-8 ja keno-10. Näissä ei ole tullut vielä merkittäviä voittoja ja tietenkin mitä isommat kertoimet sitä pienempi mahdollisuus voittaa. Noh, onpahan jotain jännittämistä iltaisin.

voittamaan ?teettekö yleensä rivit itse vai annatteko arpoa?mä oon pelannu tosi paljon kenoa mut koskaan en oo saanu kaikkia numeroita oikein edes 5 tasossa.harkitsin kokonaan kenon lopettamista

• pave
        onnistunut kenossa kirjoitti:

voittamaan ?teettekö yleensä rivit itse vai annatteko arpoa?mä oon pelannu tosi paljon kenoa mut koskaan en oo saanu kaikkia numeroita oikein edes 5 tasossa.harkitsin kokonaan kenon lopettamista

keno 7 kaikki oikein 4800 kun oli 2 eur panos.
        ja vielä toisella lapulla tuli 140 eur

• Keno Eno

Tähdet ovat näköjään oikeilla paikoillaan tällä viikolla. Eilen rapsahti keno-10, 8 oikein eli 200,00 €

• Kenoon Eno

Eilen sattui tuurit kohdalleen. Tyttöystävä sai puolimilliä puhtaana käteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe