Olisi myytävänä yamaha 30 hv perä tai koko moottori. Ei ole kunnossa, mutta perä on hyvä, kaasutin, startti, yms 044-3071409
Yamaha 30 hv perä
15
2767
Vastaukset
- Saku
Mitä sille moottorille on tapahtunut,mitä maksaa ja onko lyhyt vai pitkä?
- jusa
kampiakselin laakerit ovat sököt. kone pyörii mutta ei ota kierroksia. Lyhyt on. Soittele niin jutellaan hinnasta
- minua kiinnostaa että
jusa kirjoitti:
kampiakselin laakerit ovat sököt. kone pyörii mutta ei ota kierroksia. Lyhyt on. Soittele niin jutellaan hinnasta
miten on laakerit päässeet sököksi? En siis todellakaan epäile ettei ne olisi vaan kone on kumminkin 2-t yamahaksi vielä melko uusi. Noitahan toimii ja pelitää 10 vuotta vanhempiakin vielä siellä täällä.
- olisi
perällä hintaa?
- jusa
soittele niin jutellaan lisää
- jusa
jusa kirjoitti:
soittele niin jutellaan lisää
Perän hinta ilman potkuria 500€. Myös potkuri löytyy.
- Saku
jusa kirjoitti:
Perän hinta ilman potkuria 500€. Myös potkuri löytyy.
mistä vuosimallista ois kyse?
- jusa
Saku kirjoitti:
mistä vuosimallista ois kyse?
vuosimalli on 92
- Hoki
Minusta on 500€ kova hinta perälle.Itelläni on 30hp lyhytrikinen -93 mallinen jammu joka on seissyt öljyttynä lämpösessä korjaamohallissa 3 vuotta.Ajattelin keväämmällä pyytää siitä 1300€.Siis täysin toimiva moottori,sähköstartti ja autolube.Kaupan päälle saa vielä mahonkisen 5m pulpettiveneen.
- jusa
myy vaan.
- yamahastasi
1300 on aivan liikaa,satasen voisin maksaa jotta pääset romusta eroon..
- Hoki
yamahastasi kirjoitti:
1300 on aivan liikaa,satasen voisin maksaa jotta pääset romusta eroon..
Niin pientä romunpalaa ei kotona ole että viittis satasella myydä.
- PT/R
Hoki- soita mulle työ aikaa 0207795292 voisin ostaa sulta tuon moottorin .
Olen etsiskellyt tuon kokoista moottoria kala
veneeseeni.
T: Tuomas - maru
PT/R kirjoitti:
Hoki- soita mulle työ aikaa 0207795292 voisin ostaa sulta tuon moottorin .
Olen etsiskellyt tuon kokoista moottoria kala
veneeseeni.
T: Tuomashei hei hemmot
potkurin hinta 200
perrä 1200
muut 500
kannatta makssa mitä jusa pyytää
- Kesä2013
Onko kyseesä lyhyt vai pitkä perä.
Entä vuosimalli ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941