Vielä kun joskus onnistuisi tapaamaan sukkahousuissa viihtyvän,niistä pitävän naisen.
Seksileikeissä sukkikset ovat upeat...ne ilman pikkareita...vau
Kun nyt alettiin toiveita laittamaan niin lisättäköön vielä tuohon sukkikset tai muut nylonit jalassa , footjobbia antava nainen...
silloin minäki antaisin kaiken...
tämmösiä toivoo 48v, mies länsirannikolta,Porin läheltä.
sukkikset naisen päällä..
18
7442
Vastaukset
- sukkis kuvia
Haista vanha runkkariluuseri iso paska.
- Anonyymi
Näille miehikkäille naisille ei riitä mikäön mikä olisi naisellista
- phlover
Sama juttu täällä. Laittaisin parastani, jos sellaisen löytäisin. Olen 43 v mies ja hulluna naisten sukkissääriin. Kyllä heidän olisi helppo saada meidät valtaansa ja antamaan vaikka kuun taivaalta...
- sukkikset
Minä olen myös hulluna sukkahousunaisiin, on todella kiihottavaa katsella hyvännäköisiä sääriä verhottuna nailoneilla ja vielä parempaa kun ei ole muuta kun sukkahousut jalassa.
- pari sukkiksissa
olenko ainoa onnellinen täällä kun oma vaimoni tykkää sukkahoususeksistä,usein harrastamme seksiä niin että molemmat laitamme sukkahousut. seksi sukkahousuissa on todella kiihoittavaa,suosittelen koittamaan.
- Nainen indeed
sukkahousuja aina ilman pikkuhousuja ja seksin ollessa kyseessä, mielellään haarovälistä auki olevia - tai niistä tehdään sellaiset :-)
- Harri Haarakiila
Nainen indeed kirjoitti:
sukkahousuja aina ilman pikkuhousuja ja seksin ollessa kyseessä, mielellään haarovälistä auki olevia - tai niistä tehdään sellaiset :-)
Niin mieluusti katsoin naiseni olevan iltaisin pelkissä sukkiksissa kotona. Valitettavasti hän ei pidä niistä ollenkaan: ovat kuulemma ahdistavat, kuumat, tukalat ja ties mitä. Pari kertaa vuodessa saan nähdä hänet sukkahousuissa,yleensä juhlien yhteydessä. Olen silloin ihan myytyä miestä. Minua sukkikset kiihottavat ihan toden teolla. Niin, miksei kumppanini voi suoda minulle sukkisiloa?
- i love panties
Nainen indeed kirjoitti:
nainen kiiltävisä vaaleissa sukkiksissa ilman pikkareita on todella sexy.
- norlyn20den
i love panties kirjoitti:
huppelissa ainakin minä saan vaimoni innostumaan näihin ihaniin sukkis sessioihin.välillähän niitä pidän itse salaa ,mutta sehän on vain on niin pirun kiihottavaa kun tuntee nuo ihanan pehmeät ja sileät 20denin sukkikset koko ajan ihollaan
- seksisukkikset
i love panties kirjoitti:
kiiltävät ole parhaat. Ihan tavalliset ihonväriset. Haarakiilalliset saa minut sekoamaan.
- anjuska
no kiva kun mielikuvitus laukkaa ,itse tykkään myösolla sukkiset ilman pikkareita kotona hame päällä .oma ukkoni tietää siitä että kohta on leikin aika .jalat hieman auki ja näky saa housun pulistumaan ,yleensä meillä on tapana että istun kevyesti kasvojen päälle ja siinä on minustakin aika syntinen asento kun kieli kostuttaa haaraani joskus on myös mieheni laittanut sukkikset jalkaan ,millaisia sukkiksia te olette hankkneet itse käytän valeeita rajattomia
- haarakiila
anjuska kirjoitti:
no kiva kun mielikuvitus laukkaa ,itse tykkään myösolla sukkiset ilman pikkareita kotona hame päällä .oma ukkoni tietää siitä että kohta on leikin aika .jalat hieman auki ja näky saa housun pulistumaan ,yleensä meillä on tapana että istun kevyesti kasvojen päälle ja siinä on minustakin aika syntinen asento kun kieli kostuttaa haaraani joskus on myös mieheni laittanut sukkikset jalkaan ,millaisia sukkiksia te olette hankkneet itse käytän valeeita rajattomia
Anjuska laisesi naisen itselleni. Sinähän suorastaan kiusaat miestäsi. Vaalet sukkikset hyvät ja kiihottavat. Ei rajattomat
- norlyn
anjuska kirjoitti:
Vaimoni käyttää joskus myös seksin aikana ihonvärisiä 15 tai 20 denierisiä kiiltäviä tai mattapintaisia.
Itse käytän myös 15 tai 20 denierisiä mattapintaisia aika paljon, mutta vaimolta salaa.
Toivoisin että joskus voisin pitää vaimoni kanssa. Sukkikset on todella ihanat ja seksikkäät!
- Neiti 32 v
Sukkahousut kiihottaa ja niillä on kiva härnätä miestä; vilautella haaroväliä ja istahtaa miehen kasvoille...Nam!
- sukkisfriikki
mahoton. Tuollaisia naisia on siis oikeasti olemassa. Missä oikein olet kun en ole törmännyt? Tuu minua härnäämään!!!
- olet?
sukkisfriikki kirjoitti:
mahoton. Tuollaisia naisia on siis oikeasti olemassa. Missä oikein olet kun en ole törmännyt? Tuu minua härnäämään!!!
kyselee härnääjä ;-)
- sukkisfriikki
olet? kirjoitti:
kyselee härnääjä ;-)
minä kaukana - keskellä Suomea. Tänne vaan härnäämään!!! Ja äkkiä...
- tummavihersilmä
Neiti...saat kaiken...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653