sukkikset naisen päällä..

tummavihersilmä

Vielä kun joskus onnistuisi tapaamaan sukkahousuissa viihtyvän,niistä pitävän naisen.
Seksileikeissä sukkikset ovat upeat...ne ilman pikkareita...vau
Kun nyt alettiin toiveita laittamaan niin lisättäköön vielä tuohon sukkikset tai muut nylonit jalassa , footjobbia antava nainen...
silloin minäki antaisin kaiken...
tämmösiä toivoo 48v, mies länsirannikolta,Porin läheltä.

18

7442

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukkis kuvia

Haista vanha runkkariluuseri iso paska.

• Anonyymi

Näille miehikkäille naisille ei riitä mikäön mikä olisi naisellista

• phlover

Sama juttu täällä. Laittaisin parastani, jos sellaisen löytäisin. Olen 43 v mies ja hulluna naisten sukkissääriin. Kyllä heidän olisi helppo saada meidät valtaansa ja antamaan vaikka kuun taivaalta...

• sukkikset

Minä olen myös hulluna sukkahousunaisiin, on todella kiihottavaa katsella hyvännäköisiä sääriä verhottuna nailoneilla ja vielä parempaa kun ei ole muuta kun sukkahousut jalassa.

• pari sukkiksissa

olenko ainoa onnellinen täällä kun oma vaimoni tykkää sukkahoususeksistä,usein harrastamme seksiä niin että molemmat laitamme sukkahousut. seksi sukkahousuissa on todella kiihoittavaa,suosittelen koittamaan.

• Nainen indeed

sukkahousuja aina ilman pikkuhousuja ja seksin ollessa kyseessä, mielellään haarovälistä auki olevia - tai niistä tehdään sellaiset :-)

• Harri Haarakiila
        Nainen indeed kirjoitti:

sukkahousuja aina ilman pikkuhousuja ja seksin ollessa kyseessä, mielellään haarovälistä auki olevia - tai niistä tehdään sellaiset :-)

Niin mieluusti katsoin naiseni olevan iltaisin pelkissä sukkiksissa kotona. Valitettavasti hän ei pidä niistä ollenkaan: ovat kuulemma ahdistavat, kuumat, tukalat ja ties mitä. Pari kertaa vuodessa saan nähdä hänet sukkahousuissa,yleensä juhlien yhteydessä. Olen silloin ihan myytyä miestä. Minua sukkikset kiihottavat ihan toden teolla. Niin, miksei kumppanini voi suoda minulle sukkisiloa?

• i love panties
        Nainen indeed kirjoitti:

nainen kiiltävisä vaaleissa sukkiksissa ilman pikkareita on todella sexy.

• norlyn20den
        i love panties kirjoitti:

huppelissa ainakin minä saan vaimoni innostumaan näihin ihaniin sukkis sessioihin.välillähän niitä pidän itse salaa ,mutta sehän on vain on niin pirun kiihottavaa kun tuntee nuo ihanan pehmeät ja sileät 20denin sukkikset koko ajan ihollaan

• seksisukkikset
        i love panties kirjoitti:

kiiltävät ole parhaat. Ihan tavalliset ihonväriset. Haarakiilalliset saa minut sekoamaan.

• anjuska

no kiva kun mielikuvitus laukkaa ,itse tykkään myösolla sukkiset ilman pikkareita kotona hame päällä .oma ukkoni tietää siitä että kohta on leikin aika .jalat hieman auki ja näky saa housun pulistumaan ,yleensä meillä on tapana että istun kevyesti kasvojen päälle ja siinä on minustakin aika syntinen asento kun kieli kostuttaa haaraani joskus on myös mieheni laittanut sukkikset jalkaan ,millaisia sukkiksia te olette hankkneet itse käytän valeeita rajattomia

• haarakiila
        anjuska kirjoitti:

no kiva kun mielikuvitus laukkaa ,itse tykkään myösolla sukkiset ilman pikkareita kotona hame päällä .oma ukkoni tietää siitä että kohta on leikin aika .jalat hieman auki ja näky saa housun pulistumaan ,yleensä meillä on tapana että istun kevyesti kasvojen päälle ja siinä on minustakin aika syntinen asento kun kieli kostuttaa haaraani joskus on myös mieheni laittanut sukkikset jalkaan ,millaisia sukkiksia te olette hankkneet itse käytän valeeita rajattomia

Anjuska laisesi naisen itselleni. Sinähän suorastaan kiusaat miestäsi. Vaalet sukkikset hyvät ja kiihottavat. Ei rajattomat

• norlyn
        anjuska kirjoitti:

Vaimoni käyttää joskus myös seksin aikana ihonvärisiä 15 tai 20 denierisiä kiiltäviä tai mattapintaisia.
        Itse käytän myös 15 tai 20 denierisiä mattapintaisia aika paljon, mutta vaimolta salaa.
        Toivoisin että joskus voisin pitää vaimoni kanssa. Sukkikset on todella ihanat ja seksikkäät!

• Neiti 32 v

Sukkahousut kiihottaa ja niillä on kiva härnätä miestä; vilautella haaroväliä ja istahtaa miehen kasvoille...Nam!

• sukkisfriikki

mahoton. Tuollaisia naisia on siis oikeasti olemassa. Missä oikein olet kun en ole törmännyt? Tuu minua härnäämään!!!

• olet?
        sukkisfriikki kirjoitti:

mahoton. Tuollaisia naisia on siis oikeasti olemassa. Missä oikein olet kun en ole törmännyt? Tuu minua härnäämään!!!

kyselee härnääjä ;-)

• sukkisfriikki
        olet? kirjoitti:

kyselee härnääjä ;-)

minä kaukana - keskellä Suomea. Tänne vaan härnäämään!!! Ja äkkiä...

• tummavihersilmä

Neiti...saat kaiken...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe