Sopiiko jousumies ja oinas yhteen??

jousinainen^^

Sopiiko jousimies ja oinas yhteen??olen ihastunu oinas mieheen ja ajattelin sopiiko jousimies ja oinas yhteen?

9

3668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousinainen21

      joo

    • jouskariN

      Itselläni yksi kokemus oinas miehestä..kesti n.1 vuoden. Alussa mielettömän intohimoista, älyllisesti todella sopiva oli minulle. Mutta tämä yksilö oli pahin valehtelija, johon olen elämäni aikana törmännyt..ja vielä todella taitava huijaamaan. Mutta kaikkihan me olemme yksilöitä, joten vastaukseni olkoon...sopiihan nuo:)

    • blondi-72hki

      varsin toimelias ja vauhdikas pariskunta,jolla energiaa tuntuu riittävän loputtomiin.Jousimiehessä oinas todellakin kohtaa vertaisensa tepperamentin.Molemmat merkit ovat impulsiivisia,älyllisiä ja mieltyneitä vilkkaaseen seuraelämään.Kummallakin on yleensä useita harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita.Jousimiehellä saattaa olla hieman oinasta filosofisempi ote elämään,kun taas oinas on todellinen toiminnan ihminen.Vaikka tämä tulinen pari käy kiivaita kahakoita,ne eivät taatusti kestä kauan."

    • dottyharry23

      siellä on vastaus kyllä mutta erittäivaikkea suhde tiedossa jousimieheltä voi elintilla loppua keskken

    • lkk

      kesti neljä vuotta, sitten tuli mitta täyteen. en kestänyt oinaan pikkumaisuutta,itsepäisyyttä, sitovuutta, ja loppupeleissä ei se korostettu rehellisyyskään pitänyt paikkaansa. katkera ero.

    • jouskarinainen

      Meillä jousimies-nainen, oinas-mies liitto on kuin taivaassa solmittu. Rakkautemme on tulista ja intohimoista. Olemme toistemme sielunkumppanit ja parhaat ystävät. Harrastamme asioita yhdessä ja keskustelu on käsittämättömän helppoa. Joskus tuntuu kuin toinen ymmärtäisi toista ilman puhetta. Innostumme molemmat herkästi uusista asioista ja on ihanaa kun puoliso on heti mukana ilman rautalangan vääntämistä. Seksi on aivan käsittämättömän upeaa, estotonta ja kiihkeää.

      Ikinä en vaihtaisi tätä liittoa mihinkään.

      Ihana suhde!

    • Saga

      Itse olin naimisissa oinaan kanssa. Laiskempaa ja saamattomampaa ihmistä saa hakea. Sitoi myös niin että tuntui kuin tukehtuisin liittoomme. Päätin sen lopulta vaikkei miehen mielestä ollut mitään vikaa missään. Jousimiesnainen ja oinas yhdistelmä tullut kokeiltua myös parissa seurustelusuhteessa ja sanoisin ettei toiminut ainakaan minun kohdallani. Kahdesta sarvipäästä minulla toimii paremmin härän kanssa, mutta olenkin jousimies-nousevalta merkiltä leijona, joten siksi siis todella vaativa jouskari. Kokeile suhdetta, ei sitä etukäteen voi tietää. Kaikki me ollaan yksilöitä, merkistä riippumatta. Onnea!

    • =0)

      Toinen tällainen suhde menossa ja kaikin puolin molemmat suhteet on ollut todella onnistuneita.

      • Hmm...

        Jos oinas on saamaton ja laiska hän kärsii urheilun puutteesta. Oinaan pitäisi urheilla tai muuten hänestä saattaa tulla saamaton, laiska, masentunut ja vihamielinen. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe