pienistä asioista ne lähtee...

herra yksilön vapaus

http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto/9712/971205/9712050156.html

tämäkään ei vaikuttaisi yhdenkään kansalaisen budjettiin kärpäsen paskan verran vaikka pienen korvauksen käyttämistään palveluista maksaisikin.

ei kyse ole mistään riistosta vaan siitä, että alkaa olla korkea aika opettaa kansakunnalle tasapuolisuutta. että pitää vähän itsekin ottaa vastuuta asioiden toimivuudesta eikä aina olettaa valtion huolehtivan kaikesta.

ihmisen pitäisi maksaa vain siitä mitä kuluttaa.

17

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wäinä

Kirjastopalvelu ei ole lainaamo. Kirjasto ja sen maakunnallinen osa ovat kultturihistoriaa ja käytäntöä sinänsä.

Kirjastot pidetään yllä verovaroin.Kirjastojen ylläpito on yksi harvoista tulonsiirron tavoista,joita kannatan.
      Kirjastolaitos on tapa siirtää osa yhteiskunnallisesta tulosta vähemmin ansaitsevilta enemmin ansaitseville.Hämy juttu,eikö olekin?
      Kirjastolaitos perustuu verovaroihin.Kirjastoja käyttävät eniten ne,joiden tulot asettuvat lähelle keskimäärää.Sen nimi on yhteiskunnallinen tulonsiirto.
      Merkillepantavaa veronmaksun kannalta on se,että maksajia ovat nimenomaan alempiin veroluokkiin asettuvat,eivät optioherrat eivätkä pääomatuloista nauttivat tulonsaajat joiden ansiot perustuvat omistukseen.

v.o.m tuossa äsken mainitsi linkittämisestä.En lue linkkejä,useimmiten.Olet langennut laiskuuteen.
      Olen lentäjän kanssa samaa mieltä,pitää jaksaa kirjoittaa asiansa itse.Sanoin jo tuolla aiemmin Iltasanomien filosofiasta,toistan sen tässä.
      Tee Hyvä Veli asiat itse.

• herra yksilön vapaus

sekä laita kirjastojen että linkitysten.

mutta kummassakin on lieventäviä asianhaaroja; käynnissä ovat presidentinvaalit. miksi kirjoittaa otsikkoja tai juonia kun tunnista toiseen tulee päivitettyjä tietoja kolmannen valtiomahdin osalta. ensi kuussa helpottaa.

ja kirjastoista; se nyt on noin kansantaloudellisesti ihan yks paskanhailee maksaako niistä lainaamisistä ihmiset jonkun kymmenen senttiä vai ei. kyse on vaan periaatteista, jotka niinistö otti esiin tuossa jutussaan. pitääkö kaikki saada ihan tosta vaan vai ei.

suomi on täynnä tälläisiä pikkuasioita, joita kustannetaan verovaroista. minun mielestä vaan me kansalaiset voisimme osallistua niihin muutenkin kuin niiden PAKOLLISTEN verojenkin myötä. pitäisi saada jotenkin asiat yksilönvapauden vaatimalle tasolle. eli että ihminen maksaa niistä palveluista mitä käyttää. tietenkin kirjastojen ylläpito vaatisi näiden kansalaisten kymmensenttisten lisäksi vieläkin verovaroja. kuitenkin pitäisi ihmiset pistää vähän maksamaan omistaan, että oppisivat arvostamaan saamaansa. eikä vain valittamaan ja vaatimaan lisää.

pätee muuhunkin. urheilu on hyvä esimerkki. miksi ylläpitää verovaroin kalliita urheiluhalleja -ja kenttiä ym.? tai ylläpidetään vaan verovaroin mutta pistetään käyttäjät lisäksi osallistumaan omalla rahoillaankin näihin toimintoihin. miksi koko kansan pitää nämät ylläpitää? eikö päävastuu kuuluisi käyttäjille?

• Wäinä
        herra yksilön vapaus kirjoitti:

mutta kummassakin on lieventäviä asianhaaroja; käynnissä ovat presidentinvaalit. miksi kirjoittaa otsikkoja tai juonia kun tunnista toiseen tulee päivitettyjä tietoja kolmannen valtiomahdin osalta. ensi kuussa helpottaa.

ja kirjastoista; se nyt on noin kansantaloudellisesti ihan yks paskanhailee maksaako niistä lainaamisistä ihmiset jonkun kymmenen senttiä vai ei. kyse on vaan periaatteista, jotka niinistö otti esiin tuossa jutussaan. pitääkö kaikki saada ihan tosta vaan vai ei.

suomi on täynnä tälläisiä pikkuasioita, joita kustannetaan verovaroista. minun mielestä vaan me kansalaiset voisimme osallistua niihin muutenkin kuin niiden PAKOLLISTEN verojenkin myötä. pitäisi saada jotenkin asiat yksilönvapauden vaatimalle tasolle. eli että ihminen maksaa niistä palveluista mitä käyttää. tietenkin kirjastojen ylläpito vaatisi näiden kansalaisten kymmensenttisten lisäksi vieläkin verovaroja. kuitenkin pitäisi ihmiset pistää vähän maksamaan omistaan, että oppisivat arvostamaan saamaansa. eikä vain valittamaan ja vaatimaan lisää.

pätee muuhunkin. urheilu on hyvä esimerkki. miksi ylläpitää verovaroin kalliita urheiluhalleja -ja kenttiä ym.? tai ylläpidetään vaan verovaroin mutta pistetään käyttäjät lisäksi osallistumaan omalla rahoillaankin näihin toimintoihin. miksi koko kansan pitää nämät ylläpitää? eikö päävastuu kuuluisi käyttäjille?

Nyt otan vähän lämpöä.

Ei tämä ole presidentinvaalista kiinni.

Kirjailijat ovat kansakunnan omatunto.Linna,monet muut.Huonotkin kirjailijat voivat olla sitä.Ajattele Taataa ajassa,Waltaria,typerää Paasilinnaa.
        Paasilinnasta kuuluu sanoa,kuninkaalla ei ole vaatteita!

Harkittuani asiaa seitsemän minuuttia,olen tullut siihen tulokseen,että on turhaa kuurnia toisiamme.
        Mitä tulee aiemmin mainitsemiisi käyttäytymissääntöihin,uskon voivani elää niiden rajoissa.Olettaen tietysti,etten konttaa kotiin ja kuse verta.
        Jotenkin muuten tuntuu,että typeryytemme olisi lähes saman kaltaista.

• herra yksilön vapaus
        Wäinä kirjoitti:

Nyt otan vähän lämpöä.

Kirjailijat ovat kansakunnan omatunto.Linna,monet muut.Huonotkin kirjailijat voivat olla sitä.Ajattele Taataa ajassa,Waltaria,typerää Paasilinnaa.

Harkittuani asiaa seitsemän minuuttia,olen tullut siihen tulokseen,että on turhaa kuurnia toisiamme.
        Mitä tulee aiemmin mainitsemiisi käyttäytymissääntöihin,uskon voivani elää niiden rajoissa.Olettaen tietysti,etten konttaa kotiin ja kuse verta.

olen ihan oikeasti onnistunut potkaisemaan sinua munille.

mutta kun en ole (omasta mielestäni) aivan paska ihminen niin pyydän anteeksi sitä sanomistani. pakko silti pistää tähän pieni puolustuksen puheenvuoro; luulin ihan oikeasti, että se olet sinä kun kenellä on tarkoitus lyödä sinne vyön alle.

äläkä turhaan ota tästä kirjasto-asiasta hernettä nenään; en minä ole (taas) mielestäni häpäisemässä waltaria tai linnaa. paaseista en ole koskaan arvostanut kuin sitä kiveen hakattua. minä puhun vain rahasta ja yhteiskunnasta ja siitä, mikä minusta kuuluu moraaliin ja vaatimisiin.

• Wäinä

mutta kun en ole (omasta mielestäni) aivan paska ihminen niin pyydän anteeksi sitä sanomistani. pakko silti pistää tähän pieni puolustuksen puheenvuoro; luulin ihan oikeasti, että se olet sinä kun kenellä on tarkoitus lyödä sinne vyön alle.

äläkä turhaan ota tästä kirjasto-asiasta hernettä nenään; en minä ole (taas) mielestäni häpäisemässä waltaria tai linnaa. paaseista en ole koskaan arvostanut kuin sitä kiveen hakattua. minä puhun vain rahasta ja yhteiskunnasta ja siitä, mikä minusta kuuluu moraaliin ja vaatimisiin.

Stalinilla oli omansa.Gorki,Eisenstain,monta muuta.

Meilläkin oli omamme.Vaimon isomummu,Hannikaisia.Ensimmäinen suomenkielinen näytelmä,maakuntalaulu sieltä missä ihmiset eivät äänestä Saulia.(tilastokeskus).

Minusta on mukavaa,että jaksat.Kouluasiat ovat meillä ajankohtaisia juuri nyt.Tuolla aiemmalla saitilla kirjoitit lapsien pitkistä koulumatkoista itäisellä Uudellamaalla.Tämä maa tarvitsee vastuuntuntoisia aikuisia,kunnioitan tapaasi olla huolestunut naapurin lapsista.

Minulla on pulma.Yli 50-vuotiaana miehenä olen oikeastaan pässi.Rutiinit täyttävät päiväni,yksi niistä on tämä sivusto.Munkit ja iltalehdet toinen.
        Jos tiedät ratkaisun pulmaan,viestittele.

Sitäpaitsi!En oikeastaan uskonut sitä verta ja pierua juttua.
        Puhuaksemme siitä samasta asiastasi,kerron miten ne asiat oikeastaan menivät.

Olin pentuna ripakinttu.käsistä nopein.Nopein ei tarkoita nopea,vaan nopein.
        60-70 taitteessa 300 000 suomalaista lähti Ruotsiin,meistä kotiinjääneistä tuli maaseudun nuoria vihaisia miehiä.Ei oikastaan ollut sijaa ja paikkaa tässä isäin tappelemassa maassa.
        Tuo kantti teki porvaripojistakin vihaisia,tuosta jaosta en ollut koskaan kuullutkaan ennenkuin talvitanssipaikan parkkipaikalla sokeritukka sanoi minua rasvikseksi.

Aiemmin olen maininnut saaneeni hyvin uskonnollisen kasvatuksen tätieni myötä.Tuo elämänvaihe kait auttaa tässä kohtaa,mitä turhaa heittää kupit.Jaloitellaan.

• Wäinä

Josko nyt jostakin typeästä syystä olet saitilla.Ehdotan,että keskustellaan näin päin.

• herra yksilön vapaus
        Wäinä kirjoitti:

Stalinilla oli omansa.Gorki,Eisenstain,monta muuta.

Meilläkin oli omamme.Vaimon isomummu,Hannikaisia.Ensimmäinen suomenkielinen näytelmä,maakuntalaulu sieltä missä ihmiset eivät äänestä Saulia.(tilastokeskus).

Minusta on mukavaa,että jaksat.Kouluasiat ovat meillä ajankohtaisia juuri nyt.Tuolla aiemmalla saitilla kirjoitit lapsien pitkistä koulumatkoista itäisellä Uudellamaalla.Tämä maa tarvitsee vastuuntuntoisia aikuisia,kunnioitan tapaasi olla huolestunut naapurin lapsista.

Minulla on pulma.Yli 50-vuotiaana miehenä olen oikeastaan pässi.Rutiinit täyttävät päiväni,yksi niistä on tämä sivusto.Munkit ja iltalehdet toinen.
        Jos tiedät ratkaisun pulmaan,viestittele.

Sitäpaitsi!En oikeastaan uskonut sitä verta ja pierua juttua.
        Puhuaksemme siitä samasta asiastasi,kerron miten ne asiat oikeastaan menivät.

Olin pentuna ripakinttu.käsistä nopein.Nopein ei tarkoita nopea,vaan nopein.
        60-70 taitteessa 300 000 suomalaista lähti Ruotsiin,meistä kotiinjääneistä tuli maaseudun nuoria vihaisia miehiä.Ei oikastaan ollut sijaa ja paikkaa tässä isäin tappelemassa maassa.
        Tuo kantti teki porvaripojistakin vihaisia,tuosta jaosta en ollut koskaan kuullutkaan ennenkuin talvitanssipaikan parkkipaikalla sokeritukka sanoi minua rasvikseksi.

Aiemmin olen maininnut saaneeni hyvin uskonnollisen kasvatuksen tätieni myötä.Tuo elämänvaihe kait auttaa tässä kohtaa,mitä turhaa heittää kupit.Jaloitellaan.

sain anteeksi suorasuuteni???

älä ota tätä minään perseennuolentana mutta sinä olet yksi niistä harvoista kommunisteista joista minä ihan vilpittömästi pidän. ja tiedätkö miksi? no siksi kun sinä et saarnaa minulle kommunistisistä totuuksista. puhut ihan muista asioista. yleissivistyksistä ja ihmisen omatunnosta.

mutta sinä voisit tehdä mulle palveluksen; sinä voisit pikkuhiljaa kertoa ihmisten kielellä mitä kommunismin PITÄISI olla. sinä voisit minulle suomentaa mitä kommunistit ajavat takaa. suomenkielellä. ilman marxin teorioita ja sillein että vuorotyöläinen sen ymmärtää.

ja käväise joskus täällä itäuudellamaalla. tämä on ihme paikka; keskellä sitä moderninta suomea, missä kaikki teollisuus on ja suurinpiirtein minne kaikki pohjoisesta muuttavat. käy täällä. pieni paikka mutta silti meillä on erämaajärviä, missä ei ole mökin mökkiä ja jossa yksilönvapauskin kesäisin käy salaravussa ja on valppaana dryvotkansa kera ettei vaan poliisi ja kalastuksenvalvoja yllätä. yksilön vapaus kavereineen istuu talvisin porvoon edustalla ja nostaa kuhia ja jos ei joensuistosta ne nouse, lainaa faijaltaan moottorikelkan ja ajaa emäsalon eteen meritaimenta nostamaan.

tämä vaan sen takia kun puhuit koulumatkoista ja itäuudestamaasta. ne koulumatkat nimittäin ei ole pitkiä vaikka kyläkouluja onkin joka sormelle ja pitää vielä ottaa varpaatkin avuksi.

• Wäinä

älä ota tätä minään perseennuolentana mutta sinä olet yksi niistä harvoista kommunisteista joista minä ihan vilpittömästi pidän. ja tiedätkö miksi? no siksi kun sinä et saarnaa minulle kommunistisistä totuuksista. puhut ihan muista asioista. yleissivistyksistä ja ihmisen omatunnosta.

mutta sinä voisit tehdä mulle palveluksen; sinä voisit pikkuhiljaa kertoa ihmisten kielellä mitä kommunismin PITÄISI olla. sinä voisit minulle suomentaa mitä kommunistit ajavat takaa. suomenkielellä. ilman marxin teorioita ja sillein että vuorotyöläinen sen ymmärtää.

ja käväise joskus täällä itäuudellamaalla. tämä on ihme paikka; keskellä sitä moderninta suomea, missä kaikki teollisuus on ja suurinpiirtein minne kaikki pohjoisesta muuttavat. käy täällä. pieni paikka mutta silti meillä on erämaajärviä, missä ei ole mökin mökkiä ja jossa yksilönvapauskin kesäisin käy salaravussa ja on valppaana dryvotkansa kera ettei vaan poliisi ja kalastuksenvalvoja yllätä. yksilön vapaus kavereineen istuu talvisin porvoon edustalla ja nostaa kuhia ja jos ei joensuistosta ne nouse, lainaa faijaltaan moottorikelkan ja ajaa emäsalon eteen meritaimenta nostamaan.

tämä vaan sen takia kun puhuit koulumatkoista ja itäuudestamaasta. ne koulumatkat nimittäin ei ole pitkiä vaikka kyläkouluja onkin joka sormelle ja pitää vielä ottaa varpaatkin avuksi.

Ainahan ei tietysti kaikkea puhuta.Nyt puhutaan vaaran vuosista.Ja se on höpönlöpön.

Mutta katsoppa.Sinisalon Taistolla ja Saarisen Aarnella oli kesämökki siellä teidän merialueella.

Tämä ei kai sovi monen maailankuvaan,niinä kovina aikoina pidin huolen siitä,että minulla ja pennuillani oli voimassa oleva passi.

Tälläkin sivulla joku Kalle kysyy,onko tässä maassa kommunisteja vainottu aatteensa vuoksi.
        Voin sanoa että on,ja kolmanteen polveen.

• Raittiusasiamies
        Wäinä kirjoitti:

Nyt otan vähän lämpöä.

Hyvä isä sentään. Ette kai te herrä Wäinä ole jo niin alkoholisoitunut, että kusitte allenne Sorbuksen ja konttasitte kotiinne. Nyt sanon tämän teille ihan hyvällä - hyvä mies. Heti maanantaina paikallisen AA osaston kokoukseen.

Minun nimeni on Veikko, enkä ole enää Huuli-Veikko, uskokaa tai älkää, viinasta en enää vitsiä väännä. Näin herra Wäinä aloitatte ja tulette sitten tänne palstalle kertomaan lausumanne katumuksen sanat ilman viinapullon mielellenne aiheuttamaa synkkyyttä.

• Wäinä

Tuntuu nyt jotenkin siltä,että puhut asiasta josta sinulta puuttuu henkilökohtainen kokemus.

Urheilun ja kirjastolaitoksen voi rinnastaa sikäli,että valtion rahan suhteen ne ammentavat samasta lähteestä.

Vaan mitempä käytäntö?Kukaan vastuuntuntoinen isä ei pelauta poikaansa jääkiekon c-tasolla pelkällä lisenssin vakuutuksella.Vakuutusmaksu on aika suolainen.Se on vapaaehtoinen,niin kuin koko harrastuskin.

Tuolla aiemmin totesimme,kirjastolaitos kokonaisuutena on yhteiskunnallinen tulonsiirto.Maksajia ovat ne,ketkä maksavat veroja mutta eivät käytä palveluja.Olemassa olevan palvelun käyttämättä jättäminen ei voi olla peruste sen kieltämiselle.Olenko minä,kirjastolaitoksen puolustajana,kieltämässä teiltä Aku Ankkaanne?

Aina kun puhutaan rahasta,pitää kysyä - paljonko?

EU maksaa meille 75 euroa nuppi.Kun puhut kirjastolaitoksesta,puhut senteistä.Annat kännipäissäsi portsarille enemmän,kuin maksat kirjastolaitoksesta.

Eli,miten ne elämän epäkohdat sattuvat nyt kaikki presidentin vaalien aikaan?
        Pitäisi kai sinullakin olla oma kantti,tuolla vihallako aiot elää kevääseen?

Kallella ei kuulemma seiso,minullakin on havaittavissa laantumisen merkkejä.Miten sinulla?
        Löytyykö stimulanssia värjätyistä pennuista?

• Wäinä

On kai pieni pakittamisen paikka.Tulin tuossa vasta nyt lukeneeksi,mitä tuli eilen sanottua.Olin eilen ihan kuin toinen mies.Muistaakseni.

Mitä pidit osastasi värssyssä?Sen fiksummin en nyt osannut asiaa sanoa.

• bonaqua

"vuokrannut" kirjani kirjastosta...kiitos huonon muistini.

• ...

Entä lapset,nuoret ja opiskelijat?Mistä he saavat rahaa kirjojen lainaamiseen?

• "..herra yksil.." . Avauksessasi takerruin viimei-
      seen lauseeseesi. Ajatus on hieno ilman ajattelua,
      mutta erotummehan muista olioista siinä,että meil-lä on myös TUNNE-ELÄMÄ. Sen ansiosta esiintyy ih-
      mistenvälistä solidaarisuutta niitä kohtaan, joil-
      la ei mene yhtä hyvin kuin minulla tai Sinulla!
      ( HYVINVOINTIYHTEISKUNTA!) Vielä tuohon viimeiseen
      lauseeseen senverran, että erosin kirkosta 1966,
      mutta edelleen maksan kirkolle kymmenyksiä siitä
      syystä, että tuolla institutiolla on oikeus kantaa
      yhteisöveroa!!! Toisin sanoen, Suomessa EI OLE TÄY
      DELLISTÄ USKONNONVAPAUTTA!!
      vom

• eskoseni

nyt on ajat toiset. Stasi-listat esiin, pöytä puhtaaksi, uusi presidentti

• En näe mitään syytä miksi STASI-listat pitäisi saada julkisuuteen, niin kauan kun suomessa vallitsee tämä oikeistolaisten salailu sota-aikaisten asioiden tapahtumista.

Oikeistolaiset ovat kyllä aina vaatimassa näitä Stasi-listoja julkisuuteen, mutta heti kun tule puhe niistä rikoksista joista he ovat itse vastuussa, niin he vaikenevat heti saman tien.

Oikeistolaisten pahimpia rikoksia ovat mm. juutalaisluovutukset natsi-Saksalle, jatkosodan aloittaminen Neuvostoliittoa vastaan, Karjalan alueella pidetyt vankileirit joissa tapettiin tuhansia viattomia venäläisiä jatkosodan aikana. Unohtamatta tietenkään aseistakieltäytyjien teloituksia ja muita suomen armeijan sotarikoksia. Nämä kaikki asiat ovat olleet suomessa jatkuvasti "kiellettyjä puheenaiheita" joiden yksityiskohdista ei ole haluttu antaa tietoa suomen kansalle. Oikeistolaiset eivät tietenkään pitäisi siitä että nämä asiat otettaisiin uudelleen esille ja alettaisiin toimia oikeudenmukaisesti tämän asian suhteen.

Onneksi Halonen tulee jatkamaan presidenttinä vielä seuraavat 6-vuotta eteenpäin, minä tulen varmasti antamaan ääneni Haloselle vaikka en olekaan demareiden kannattaja. Pääasia on se ettei Kokoomuksen ehdokas vaan voita vaaleja.

• Wäinä

Ei tosiaan vaikuta mieheen,joka ostaa iltavuoroon mennessään kahdeksan munkkia ja ja iltalehdet,ostaa sillä työpiirin hyväksynnän.Että me saisimme olla,että meillä olisi mukavaa.

Tässä kohtaa tekisi kovin mieli sanoa siintä Akusta,mutta en nyt viitsi lyödä munille.
      Ylimalkaan on niin,miehen mitta ei ole se,minkä mies tekee vaan se,vaan se mitä pystyy jättämään tekemättä.

Kirjastolaitos on nyt järjestetty niin,että sen toimenkuvaan kuuluu maakunaalisen kulttuurihistorian vaaliminen ja säilyttäminen.Tiedätkö,meidän demokratiassamme sitä asiaa vaalimaan on ihan oikesti nimitetty ministeri.Sen ministerin toimenkuvaan kuuluu muutakin,kuin olla Saulin panopuuna.

Kirjastolaitos on tulonsiirto.Kirjastot pidetään yllä verovaroin.Monet,kuten sinä,luette ankkaannee,ette käytä kirjastojen palveluita.
      Olet mukana maksamassa kirjastoja,et käytä sitä.
      Käytännössä tapahtuu niin,maksat keskiluokan ja meidän komukoitten lukluharrastuksen.Suuret kiitokset.

Tokihan on niin,että valistuaksemme meidän kaikkien pitää ostaa päivittäin munkkimme ja iltalehtemme.

Harkittuani asiaa kauan,olen tullut siihen päätökseen,että kallis on rakkautesi hinta.

Tuolla aiemalla,verta tihkuvalla,viestilläsi, saattaa olla merkitys henkilötasolla.Psykologeja emme ole.Jotenkin rujolta näyttää kirjoituksesi nimimerkilläsi,ja seitsemän minuuttia myöhemmin lupaus kontata "kotio"(paikallistin) ja kusta verta.Porsas.

Tuolla tavallako aikuiset ihmiset keskustelevat mieltään askarruttavista asioista?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5587
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2046
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      121
      1667
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1603
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe