Itse olen naimisissa skorpparin kanssa.. ja vaikka vahvasti rakastankin,jokin lanka ei pala, olen pettänyt häntä useammin kuin kerran.
Oletteko muutpettäneet kumppanianne?
Ja mikä horoskooppimerkki on ollut sellainen ketä ei olet tullut petettyä?
oletteko pettäneet kaksosnaiset?
17
3256
Vastaukset
- Kaksgirl
Kaikkea sitä kyselläänkin! Et ole aivan kypsä ihminen. Tekstisi vaikuttaa kyllä vahvasti provolta.
Vastaan kuitenkin: En ole pettänyt!
Luin eka kertaa näitä horoskooppipalstoja ja en voi muuta kuin sanoa, että jollain "Nuoret/keho" palstallakin on oivaltavampaa ja rakentavampaa keskustelua kuin täällä. - gem.
Petin neitsyttä toisen kaksosen kanssa...
mutta en tuntenut olevani vakavasti sidottuna tähän kyseiseen neitsyn poitsuun...
En kertonut hänelle ja pari kuukautta sen jälkeen jätin hänet koska jostain kumman...
Neitsyeet ovat vaan niin... umph.. miten sen nyt sanois... nössyköitä...
Mutta loppu hyvin kaikki hyvin... - Suviorvokki
...että kerran petin mutta kaduin heti ja mitään en ole koskaan niin paljon katunutkaan.
- möllö
minä joskus aikoinaan petin melkein kaikkia, mistään horoskoopista riippumatta. olin todella levoton, mikään ei riittänyt. nyt seurustelen oinaan kanssa ja olo on turvallinen ja rauhallinen, pettäminen ei käy mielessäkään.ehkä olen rauhoittunut. Onkohan kaikki kaksoset yhtä levottomia? muutama kaksos ystäväni on samanlaisia kuin minä.. mistä lie johtuu..?
- onnekas
Onko tuttu lause" minkä soisit toisten tekevän itsellesi, tee se heille.
Eli, jos haluat, että sua ei petetä, niin älä petä itsekään. Mietipä tätä!!!!
- kaksosnainen
Täytyypä tässä tunnustaa että olen pettänyt jokaista poikaystävääni :( Tiedän että se on väärin mutta kaipaan vain jännitystä ja kun arki koittaa niin en vain jaksa sitä samaa päivästä toiseen.
- Pettää vaiko ei!
Onko petollisuus vääryyttä? Ketä kohtaan? Kuka määrää säännöt väärälle ja oikealle. Sinä itse? Luther?
- kaisa
Petin skorpparimiestäni koska suhde oli tavallaan jo ohi. Oinasmiestäni en olisi varmaan pettänyt koskaan jollei hän olisi tehnyt sitä ensin, typerää, mutta itsetunto piti jotenkin saada takaisin.
Seurustelin myös skorpparin kanssa. Jo ensimmäisen vuoden aikana petin häntä. En sänkyyn asti, mutta silti. Sain anteeksi, mutta tajusin että suhteesta puuttuu se jokin. Sinnittelin vielä vuoden, kun en uskaltanut päästää irti. Sitten kävi samoin, kuin nimimerkille Kaisa, eli suhde käytännössä ohi (saman katon alla vielä) ja päädyin sänkyyn asti. Skorppari kantaa luultavasti ikuista kaunaa ja on ainoa ex, jonka kanssa en ole ystävä. Kalaa petin myös, useastikin kahden vuoden aikana. Kyseinen henkilö ei ollut moksiskaan. Otti aina takaisin vaikka mitä tein. Kiltti ihminen perinpohjin, mielestäni liiaksikin. Tähän piirteeseen hänessä kyllästyin ja muutin pois.
Sen oikean (jousimies) löysin skorpparin vielä asuessa luonani. Kyseinen henkilö on kolmas jousimies, jonka kanssa olen seurustellut. Ainuttakaan jouskaria en ole koskaan pettänyt. Jousimieshän on kaksosten vastamerkki ja kuulemma yksi eläinradan onnistuneimmista yhdistelmistä. Omalla kohdallani toimii paremmin kuin hyvin :) Nyt olemme seurustelleet yli vuoden ja yhteenkin muutimme nopeasti. En voisi enää kuvitellakaan pettäväni, nyt kun olen löytänyt sen oikean. Miksi pilata jotain sellaista, jonka löytää vain kerran elämässä? Hän on juuri sitä, mitä olen "seikkaillessani" koko ajan etsinyt. Itse en sitä aiemmin tajunnut, ajattelin että vika on minussa ja olen kamala ihminen, kun loukkaan muita oman turhautumiseni takia.
Ajattelin myös, etten ehkä itse ole edes kykenevä "normaaliin" suhteeseen, kaipasin koko ajan jotain uutta ja ihmeellistä. En tajunnut, että sellaista elämä voi olla löydettyään sielunkumppanin. Joka päivälle riittää ihmeteltävää :) Nykyäänkin tuntuu todella pahalta ajatella miltä toisesta mahtoi tuntua. Itseäni ei ole koskaan petetty ja ajattelin ennen, että se olisi minulle oikein. Ehkä sitten oppisin jotain, mutta opin ilmankin. Minusta on hyvä, että pahat tekoni seuraavat mukanani, enpähän loukkaa rakkaintani samoin kuin entisiä!
Oma mielipiteeni on, että vasta sen oikean löytäessään, kaksosesta tulee uskollinen. Toki poikkeuksiakin löytyy! Mutta jotkut eivät koskaan löydä ihmistä, jonka kanssa kaikki tuntuu "oikealta". Rakkautta saattaa kyllä riittää, mutta pohjalla tunne, että jotain puuttuu. Tällaiset tapaukset yleensä ajelehtivat suhteesta toiseen, kun puuttuu se jokin, jota ainakin itse etsin. Ja tämä etsimisvimma aiheuttaa muiden "kokeilemista", jos vaikka se onni löytyisikin sieltä. Kerran sen oikean löytäneenä, en halua ikinä sitä menettää! Katumus ja tekojeni tajuaminen tapahtui vasta sen oikean löydettyäni, mutta parempi myöhään jne. Suosittelen oman vaiston ja sisäisen äänen seuraamista, pahimmassa tapauksessa voit joutua sen oikean koukkuun loppuelämäksesi ;)- joskus!
En ole avioliittoni aikana joka kesti 16 vuotta edes ajatuksissani pettänyt miestäni. Hänkin oli kaksonen ja minua 13 vuotta vanhempi.
Viisi pitkää vuotta eron jälkeen olin yksin. Koko sen viiden vuoden aikana minulla ei ollut kuin kerran mies vällyissä. Siltäkin tuli heti kun sai hollille eikä hän kait häpeissään jatkanut myöhemminkään. Se siitäkin sitten.
Nyt olen ollut 7 vuotta kaksosmiehen kanssa. En ole edes vilkaissut muita miehiä. Mutta valitettavasti hän on viimeisen kuukauden aikana pettänyt minua jo ainakin kolmesti. Niinpä, mitä minä olen matalalla profiililla voittanut?- elämäkallis.j.n.e
Tässä olisi oikein pettäjien kuningatar, mitä sitä kieltämään. Kyllästyn nopeasti ja vaihdan miestä, mikä onkin helppoa, etenkin toisten miehet kuolaa perään, ei tarvitse edes flirttailla, kun jo miehet syttyvät. Se on kaksosten valtti, viehättävyys, nuorekkuus, lapsellisuus, joka vetoaa miehen suojeluvaistoihin. Kokemusta on riittävästi elämästä, joskus pitää oikein hätistellä miehiä kintereiltäni.
Eräs idiootti jousmies, joka oli todella sairas mieleltään, ei aikonut millään päästää irti, jatkoi jahtaamista puoltoista vuotta, se oli kärsimyksen tie,mutta nyt taas jatketaan elämää. - Kuka on petollinen?
Kaksosia syytellään petollisiksi. Tunnen useita naispuolisia Kaksosia, jotka ovat, kuten minä itsekin, esimerkillisen uskollisia. Samaa kokemusta minulla ei tosin ole miespuolisista Kaksosista. Olisikohan niin hullusti, että me Kaksoistyttöset tulemme "syytetyiksi" uskottomiksi sen vuoksi, että Kaksoispojat pilaavat Kaksosten maineen. Kokemusteni mukaan Kaksoistyttöset ovat uskollisia, mutta Kaksoispojat petollisia. Tosin ei koskaan pitäisi vetää kaikkia saman kamman läpi. Yksilöllisiä eroja on aina mukana kuvassa.
- Petollisia haaveitako?
Olen kaksoisnainen, joka oli uskollinen 35 vuotta avioliitossani Kauriin kanssa. Kun 35 vuotta avioliitossa oltuani sain tietää hänen uskottomuudestaan, jota oli ollut kaikkien näiden avioliittovuosien aikana, niin "repäisin itseni vapaaksi", aloin pitää itseäni sinkkuna ja sallin viimeinkin itselleni miesseuraa avioliittoni ulkopuolella. Oliko se parantumistapa pettymykseen, kostamista vaiko olinko haaveillut vapaista suhteista avioliittoni ulkopuolella mutta korkean moraalini vuoksi en ottanut sitä askelta (vaikka olin aika yksin mieheni matkustellessa). Siis, minä en ole uskoton tyyppi, vaikka olenkin Kaksonen. Huomasin, että seuraa oli ja olisi aikaisemminkin ollut kuinka paljon tahansa, mutta minä en edes ollut nähnyt näitä ihailijoita. Siis siinä määrin olin naimisissa oleva nainen ja niin uskollinen olin ollut. Aika paransi haavat ja huomasin, että kukaan ei minua viehättänyt yhtä paljon kuin aviomieheni, joten parin vuoden kriisin jäälkeen elämme taas "yhdessä".
- Petollinenko?
Kuinka määrittellä uskottomuus? Useammat ja useammat päättävät nykyään elää sinkkuina. Sinkkuna sinulla ei olekaan annettua lupausta (valaa) uskollisuudesta. Saat elää vapaasti ja valita seurasi sattuneen ajankohdan, omien toiveittesi, tarpeittesi ja makusi mukaisesti. Onnittelen!
Kenen uskottomuudesta on kysymys, jos sinkku on sängyssä "varatun" partnerin kanssa. Kenellä on silloin vastuu uskotomuudesta? Jos ei sormus ole paikallaan, niin eihän ole helppoa tietää kaverin siviilisäädystä. Olen keskustellut monien sinkkujen kanssa, huolimatta horoskooppimerkistä, ja sukupuolesta riippumatta ovat heistä useimmat sitä mieltä, että sinkkuna ei välitetä onko tilapäinen tai vakituinenkaan sänkykaveri aviossa vaiko ei. - kaksonen
useammankin kerran. Turhaa yleistämistä vaan miettiä asiaa horoskoopin kannalta. Eiköhän meitä löydy muistakin merkeistä ihan vastaavalla todennäköisyydellä.
- tai eroa
En todellakaan ole pettänyt, sen verran pitää itsekunnioitusta olla. Enkä petä, kyllä nyt itsekuri pitää osata, jos ei voi olla pettämättä, parempi olla yksin.
Miksi loukata ketää sillä tavoin.
Hyi, häpeä! - heidimaarit
Minä en ole pettänyt enkä ajo sitä koskaan tehdäkkään.Sinkkuna tosin ollut jo pitkään, mutta suhteeseen en rupea ilman oikéaa tunnetta mikä pitää kyllä uskollisena, eroan ennemmin kuin petän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231