Asianomaisille

Takaa-ajettu

Kirjoitan tänne, koska olen saanut huomata, että
tämä on ollut paras "puskaradio" myös teidän
keskuudessanne viimeisten viikkojen aikana.
Tämä on osoitettu niille jotka tuntevat asian koskettavan ja kuten näette, en ole maininnut kenenkään nikkiä tai omaani, vain asianosaisten
tarvitsee kokeilla sydämen kohdalla, onko siellä enää mitään?
Miltä itsestäsi tuntuisi, jos olisi nolattu niin
totaalisesti henkilökohtaisella tasolla, että on
joutunut öisin itkemään itsensä uneen?
Täällä TE voitte piiloutua sanojenne taakse, mutta
tuolla LIVE maailmassa minä en ole voinut piiloutua minnekään.

Olen aina itse muodostanut toisesta ihmisestä
käsityksen omien havaintojeni perusteella enkä juorujen.
Jos tämänkin jälkeen vielä seuraa sama ilmiö, tiedän väitteeni olleen tosi.

40

1933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noora****

Älä välitä, se on tyhmäntuntuinen neuvo, mutta paras tässä tapauksessa.
      Jotkut ihmiset ovat herkkiä ja helppoja uhreja kiusaajille, mutta usko vaan kyllä meillä vahvoillakin on kiusaajansa, he vain ovat pelkureita ja pysyttelevät itse pilossa.
      Oletko saaanut kiusaajan täällä netissä jos olet jollekin ilmoittanut sähköpostisi tai nimesi, niin että hän on päässyt jäljillesi livessä?
      Älä KOSKAAN ilmoita tietojasi täällä äläkä Chatissa KENELLEKÄÄN!!!!!
      En tarkoita että kaikki olisivat pervoja ja kiusaajia, mutta taatusti sellaisia löytyy tältäkin palstalta muutamia.
      Täältä löytyy myös ihan mukavia tyyppejä, mutta muista että kaikki mukavatkaan eivät välttämättä ole aitoja.
      Oman kokemuksen kautta tiedän että mistä tahansa voi perään liimautua iilimato, josta eroon pääseminen on aika hankalaa.
      Ja kun haukkumisia tulee kymmeniä sähköpostiin, niin kyllä alkaa sapettamaan pikku-hiljaa.
      (Täältä en ole perääni saanut kuin muutaman perskärpäsen, mutta he eivät tietoihini pääse käsiksi, ja haukkuminen tapahtuu vain palstan kautta)
      Älä anna noiden kiusaajien voittaa, pidä pääsi pystyssä ja poista viestit ja jos olet ilmoittanut tietsi jollekin niin tee rikosilmoitus, älä edes varoita kiusaajaa vaan tee ilmoitus ilman mitään varoitusta. Kiusaaja on sen taatusti ansainnut.
      Live on kova maailma jossa meidän on pärjättävä oman parhaan taitomme mukaan. Miksi välität ilkeistä ihmisistä, jotka eivät ole minkään arvoisia?
      Älä piiloudu, siitä ei ole hyötyä, hyökkää itse.
      Miten sinut on nolattu?
      Unohda pahat sanat ja unohda kyyneleesi, muistelemalla et saa kuin lisää tuskaa.
      Tietenkin on helppo sanoa, koska en anna kenenkään hyppiä nenilleni, myönnän että olen joutunut myös perääntymään, mutta sen olen tehnyt eri syistä, en koskaan siksi että antaisin toisen pilkata ilman seuraamuksia.
      Joskus hiljaa oleminen on paras tapa puolustautua, mutta jatkuva vaino vaatii muutakin kuin marttyyri-asennetta.
      Älä menetä yöuniasi, äläkä itke turhaan, maailma on täynnä toisten kiusaamisesta kiksinsä saavia idiootteja.

Kuitenkin ihmettelen sanavalintaasi, aivankuin sinut olisi nolattu täällä ja se olisi tullut myös live-elämääsi.
      Selitä asia tarkemmin, ihan mielenkiinnon vuoksi.
      Täällähän me ollaan vaan nikkejä, ei muuta.
      Täällä annetuista ilkeistä kommenteista ei tarvi välittää pennin vertaa.

• tästä eteenpäin

kuin muuri, sillä tiedän että tavoitan kohteeni
        tällä tavalla ja haluan vain antaa hieman miettimisen aihetta enkä syyttää. SE jolla on omatunto, tekee sen itse.
        Kiitos kuitenkin ja hyvää päivänjatkoa sinulle.

• tuollaisesta

hyvä jos uskaltaa vastata kotipuhelimeen tai edes meiliin.
        Sekin alkaa olla jo äärirajoilla, että uskaltaa
        poistua kotoa minnekään ties mikä siellä odottaa.
        Kännykkään en vastaa enään jos ei ole tuttu numero
        jonka olen itse tallentanut siihen!

• Noora****
        tuollaisesta kirjoitti:

hyvä jos uskaltaa vastata kotipuhelimeen tai edes meiliin.
        Sekin alkaa olla jo äärirajoilla, että uskaltaa
        poistua kotoa minnekään ties mikä siellä odottaa.
        Kännykkään en vastaa enään jos ei ole tuttu numero
        jonka olen itse tallentanut siihen!

ei tää suomi nyt vielä niin kamala maa ole. Älä anna elokuvien ja lehtijuttujen pelottaa sua elämäs ohi.
        Mitä ihmettä sä pelkäät?

• vain yksityisyyttäni
        Noora**** kirjoitti:

ei tää suomi nyt vielä niin kamala maa ole. Älä anna elokuvien ja lehtijuttujen pelottaa sua elämäs ohi.
        Mitä ihmettä sä pelkäät?

ei se sen kummempaa ole, en varsinaisesti pelkää mitään.

• Pirre*
        vain yksityisyyttäni kirjoitti:

ei se sen kummempaa ole, en varsinaisesti pelkää mitään.

ainakin täällä ole aika suojassa, ellei itse muuta halua?

• luulin
        Pirre* kirjoitti:

ainakin täällä ole aika suojassa, ellei itse muuta halua?

mutta niitä puukottajia löytyy joka oksalta!

• Noora****
        luulin kirjoitti:

mutta niitä puukottajia löytyy joka oksalta!

sun kimppuus pääsee, ellet itse anna tietojasi?

• bittimaailmassa
        Noora**** kirjoitti:

sun kimppuus pääsee, ellet itse anna tietojasi?

sanovat herrat Gates, google ja outlook.

• Noora****
        bittimaailmassa kirjoitti:

sanovat herrat Gates, google ja outlook.

ellet itse anna tietojas näkyviin, tai kirjoita niin selvästi että joku sun tuttus tunnistas sut, niin kukaan ei saa tietää kuka olet.
        Jos tiedät miten pääset tietoihini, niin odottelen sulta viestiä omaan sähköpostiini tämän päivän aikana.

• kuitenkaan
        Noora**** kirjoitti:

ellet itse anna tietojas näkyviin, tai kirjoita niin selvästi että joku sun tuttus tunnistas sut, niin kukaan ei saa tietää kuka olet.
        Jos tiedät miten pääset tietoihini, niin odottelen sulta viestiä omaan sähköpostiini tämän päivän aikana.

niin hullu ole, silloin saisit minun meiliosoitteeni!

• Noora****
        kuitenkaan kirjoitti:

niin hullu ole, silloin saisit minun meiliosoitteeni!

osoittamaan asian todenperäisyyttä.
        Oikea nörtti osaa lähettää viestin niin, että meiliosoite ei näy, jos et osaa sitä epäilen vahvasti että et saa millään tietojani esiin:))

• mistä itse

saat kiksit?
        Mitä muuten teit, että sait noita haukkumisia
        sähköpostiin, olihan siihen täytynyt olla jokin syy?
        Ei ihmiset noin vaan ala sähköpostitse haukkumaan?

• noora***
        mistä itse kirjoitti:

saat kiksit?
        Mitä muuten teit, että sait noita haukkumisia
        sähköpostiin, olihan siihen täytynyt olla jokin syy?
        Ei ihmiset noin vaan ala sähköpostitse haukkumaan?

kun on julkisesti esillä, niin saa myös vihamiehiä.
        Ja kyllä jotkut haluavat vaan vainota, ei siihen tarvita syytä. Sairaita ihmisiä on paljon, ja netti antaa niille oivan mahollisuuden.
        Täällä on asiapalstoja joilla ollaan omalla nimellä ja meilillä. Vaikka ne onkin kaikki salasanan ja rekisteröitymisen takana, niin kyllä kateellisia sielläkin riittää.
        Ei tosiaankaa tarvita mitään syytä.

• minuakin
        noora*** kirjoitti:

kun on julkisesti esillä, niin saa myös vihamiehiä.
        Ja kyllä jotkut haluavat vaan vainota, ei siihen tarvita syytä. Sairaita ihmisiä on paljon, ja netti antaa niille oivan mahollisuuden.
        Täällä on asiapalstoja joilla ollaan omalla nimellä ja meilillä. Vaikka ne onkin kaikki salasanan ja rekisteröitymisen takana, niin kyllä kateellisia sielläkin riittää.
        Ei tosiaankaa tarvita mitään syytä.

ihmetyttää, että eikö ihmisillä ole omissa asioissaan riittävästi puimista?
        Luulisi, että energia pitäisi kohdistaa niihin eikä toisten nolaamiseen.

• Hohhoijaa hohhoijaa

Päivystävän psykan numba löytyy luettelosta

• se päivystäjä

itse ja yrität salaa pyytää asiakkaita?

• psykiatrin
        se päivystäjä kirjoitti:

itse ja yrität salaa pyytää asiakkaita?

VARMASTI tarvitse täällä PYYDELLÄ asiakkaita:))) Niitä riittä takuulla muutenkin niin että tuskin läheskään kaikki pyrkivät pääsee linjoile!

• Pirre*

Olet tainnut sairastua; olet vainoharhainen. Otapa äkkiä yhteys lähimpään terveyskeskukseen..

• että täällä

on vainottu, käytän tätä puskaradiona vaan, että
        kiitti vaan :)))))

• mullekin
        että täällä kirjoitti:

on vainottu, käytän tätä puskaradiona vaan, että
        kiitti vaan :)))))

kuinka tätä voi käyttää psukaradiona? Olen viimeaikoina lueskellut sen verran tätä palstaa että en parhaalla tahdollanikaan näe täällä mitenkään henkilöityjä viestejä. Mullakin on aika vilkas mielikuvitus mutta ei NIIN vilkas että löytäisin salaisia viestejä, jotka koskisivat minua. Jos ihminen on rehellinen ja oikeudenmukainen kanssaihmisiään kohtaan, ei edes tarvitse kuvitella että joku kirjoittelisi pahaa hänestä.
        Nettipersoonaa vastaan voidaan hyökätä mutta ei sitä todellista ihmistä ellei laita tietojaan näytille. Ihmettelen tosissaan noita joitain galleriasivuja joissa jotkut ovat omalla nimellään ja kasvoillaan. Sillä tavalla kyllä kerjää itselleen hankaluuksia koska ihmisiä on niin monen lähöön.
        Ihmiset täällä jotka kehoittavat sinua hakeutumaan lääkäriin, eivät varmaankaan tee sitä ilkeytään vaan omana itsesi vuoksi. Jos ihmiselle alkaa tulla paranoidisia ajatuksia että joka puolella puhutaan hänestä, kaikki viestit vihjailevat sinuun niin voin sanoa että tuskin olet niin tärkeä persoona että sinusta puhuttaisiin täällä.
        Moni kieltää alkavan harhaisuutensa ja kärsii turhaan eikä hakeudu hoitoon. Terapiassa käyvät itse terapeuttikin jotta jaksavat hoitaa muita ihmisiä.
        Pressaehdokkaista on ollut negatiivista puhetta täällä ja se kuuluu julkisuuden kiroihin mutta mahdatkohan olla edes julkkis?

• live is live

Nauraisko vai itkiskö, ei tää ole totta tää
      chatti, v-mäiset ämmät on pahimpia, vuosia,
      istuneet täällä vonkaamassa toisten ukkoja,
      tai ns. muualta tulleita huoria.

Elävästä elämästä ystävät, heleppo nähdä ihmisen
      lajin katsoessa silimiin. Vaan menin minäkin
      halpaan, joku kirijootteli kaunihia kirjeitä,
      ja hää olikkii juoppolalli savolaanen, v-mäinen
      torvelo.mies.

• tää ei ole "sätti"

vaan ihan jotain muuta.
        Minua myös narutti sellainen mieheksi naamioitunut v-mäinen narttu.

• Ei sätti
        tää ei ole "sätti" kirjoitti:

vaan ihan jotain muuta.
        Minua myös narutti sellainen mieheksi naamioitunut v-mäinen narttu.

eikä tällä palstalla... Siis mitä sitten? Mieheksi naamioitunut nainen:O Joku lesbo tai bi vai? Siis pukeutunut miehen vaatteisiin vai? Vai puhui puhelimessa möreällä äänellä? Nyt ei leikkaa. Onks tää nyt joku provo tai jokin muu arvausleikki? Kerro vähän tarkemmin jos olet tosissasi että muutkin tietää varoa. Laita nikki esiin. Ei kai kukaan sellaista ihmistä halua suojella joka tekee tuollaista. Mitä oikein pelkäät että tapahtuu jos kerrot siitä? Taidanpa ruveta pitämään mustaa listaa idiootti-nikeistä varoitukseksi muillekin:))
        Vaikka mun aikani ei kyllä riitä moiseen ääliöiden kanssa ajan haaskaamiseen että jaksaisin ruveta etsimään huijarityyppejä ja paljastamaan ne kaikille.

• tutakhamon

Ihminen on itse paras nolaamaan itsensä . Olet tehnyt jotain ja jäänyt siitä kiinni ja nyt nolottaa . Ihan aiheesta . Vaikka päivällä leikit ylpeää illalla olet yksin itsesi kanssa ja näet totuuden peilistä , se itkettää . Olet loukannut jotakin tai joitakin ehkä olisi paras käydä sopimassa asiasi saisit nukuttuakin paremmin . Jos asia on pelkkä juoru sillä kannattaa pyyhkiä per...nsä . Tottakai pelkkä juorukin haavoittaa mutta ei ihmisiä voi estää juoruilemasta .

• asia

oliskin niin sopisin ilomielin, mutta kun ei ole.
        Se on Faktahomma.

• keskiyonkehraaja

Ja pahaa toisista ihmisistä puhuviahan aina riittää..
      Jos voit hyvällä omallatunnolla katsoa itseäsi peiliin niin hyvä.
      Anna noiden paskan jauhajien elää sitä elämäänsä, ehkä heillä ei ole muuta tekemistä.
      Älä itke muiden pahuuksia, sinähän tiedät itse omat asiasi paremmin. Nauti elämästä ja opi tunnistamaan ihkas oikea ystävä:))

• mitä konkreettista pahaa ajattelemattomat puheet oikeasti voisivat elämässäsi aiheuttaa. Itse kuvittelin, etteivät useimmiten oikeastaan muuta kuin pahaa mieltä kohteelleen.

Joskus olen ihmetellyt, miksi ihmiset ovat niin arkoja yksityisyydestään. Itse pidän tärkeänä vain sitä, että itse tiedän mitä teen ja miten toimin. Vieraat ja naapurit saavat ajatella ja puhua mitä tahtovat. Ajanmittaan hekin yleensä alkavat arvostaa ja tunnistavat rehtiyden. Jos jotkut pienisieluiset ihmiset haluavat puhua pahaa toisista ihmisistä, suodaan heille se ilo (?) ja yritetään jättää sellaiset omaan arvoonsa. Jutut varmaan loppuvat nopeammin, jos itse jaksaa olla kuin ei niistä välittäisikään.

Toivotan sinulle jaksamista ja parempia päiviä. Yritä huomata ja löytää iloa hyvistä asioista omassa elämässäsi. Etsivä löytää - sanotaan.;)

• Hölmölässä ämmien kanssa

En ole tämän kirjoittelun aloittaja, mutta tuntuu,
      että, täällä on muutama harppu, eri nikeillä,
      sekoottamassa, ja pahottamassa hyväuskosten mieliä.

Sellasta se on ku jää vaille iliman rakkautta,
      lopettakaa, tää aihe, jokainen on oma ihetesä,
      ainutlaatuaan ja laulunarvoinen, paitti
      haasaknaakat

• hölmölässä ämmien kera

Kai sentään haaskaämmät tajusitte, piti
      kirjoittaman HAASKANAAKAT,

Onhan se nähty mitä kateenkieroja lieroja
      jotkut voi olla.

• Noora****

vaan naiset on pirullisia ja inhottavia tällä palstalla. Niin metsä vastaa ku sinne huujetaan, ja täällä moni ukko ja akka vetää vihanneksen nenäänsä jo pelkästään kun oot eri mieltä jostaki asiasta.

• sama
        Noora**** kirjoitti:

vaan naiset on pirullisia ja inhottavia tällä palstalla. Niin metsä vastaa ku sinne huujetaan, ja täällä moni ukko ja akka vetää vihanneksen nenäänsä jo pelkästään kun oot eri mieltä jostaki asiasta.

Ai sää tarkootat noitten haaskojen salarakkaita,
        jotka voisivat samoten vetää hameen niskaasa,
        meinaan ne ukkomiehet, heti sefuu huutamassa,
        heehhheeeee

• Noora****
        sama kirjoitti:

Ai sää tarkootat noitten haaskojen salarakkaita,
        jotka voisivat samoten vetää hameen niskaasa,
        meinaan ne ukkomiehet, heti sefuu huutamassa,
        heehhheeeee

En ees viitsi lukee noita salarakasjuttuja, puuduttavaa toistoo kuukaudesta toiseen.

• Reijo

Oletko muuten jutellut tohtorisedän kanssa viime aikoina

• miksi pitäisi?

eikö se vastapuoli ole tohtorin tarpeessa enemmän
        kun saa elämänsä kohokohdat toisten nöyryyttämisestä.

• se sama
        miksi pitäisi? kirjoitti:

eikö se vastapuoli ole tohtorin tarpeessa enemmän
        kun saa elämänsä kohokohdat toisten nöyryyttämisestä.

ihminen joka kertoi työpaikkakiusaamisesta? Ja siinä tekstissä oli että ovat työkaverit ovat lukeneet meilejä. Liittyykö tämä jotenkin meilien lukemiseen ja sen kautta höynäyttämiseen?

• reijo tutkituta piäsi

Voip olla että korvien väliss on musta-aukko???????????????????????????????????????

• Mitä voin sanoa?

Olet varmaan jossakin mielessä yliherkkä.

Ei ole normaalia itkeä itseänsä uneen pahojen puheiden takia.

Tietysti nyt loukkaannut tai suutut, mutta kyllä sinulla olisi tarvetta terapiaan, psykiatrin tai muun ammattiauttajan hoitoon. Herkkä loukkaantuminen ja sen yhteydessä vielä arvuuttelu siitä, mikä on loukannut, on sellainen asia, johon sinun täytyy itsesi puuttua.

Terapiaan hakeutuva ei ole hullu. Hän saattaa saada apua, vahvistusta itsetunnolleen, epäilyt saattavat vähetä, elämä voi kääntyä paljon iloisemmaksi.

• mutta en ole

terapian tarpeessa sillä ei ole yksistään pahoista puheista kysymys.
        Kiitos sinulle kuitenkin rohkaisustasi.

• ovat

asianomaiset? Mikset sano suoraan niile asianomaisille live-elämässä? Eikö ole vähän turhaa kirjoitella tänne?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1194
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      623
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      554
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe