SANTERI ALKIO

kääntyisi haudassaan KePu:n äänestyskäyttäytymi-
sen vuoksi! Miettikää nyt vielä, mitä olette tekemässä!
vom

9

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pop

      Kyllä mahtaa stalinistiänkyrää siepata. Kattokaa ton VOM:n profiilista mitä se kirjoittelee kommareiden palstalle. Virkaheitto entinen kapiainen, joka sai potkut lentäjänhommistaan.

    • Henrikki

      Samaa minäkin ihmettelen. Miten raukkamaisesti ja munattomasti kepun johto polkee Alkion perinnön. Olin liittymässä kepuun, mutta nyt huomaan, etten halua olla missään tekemisissä puolueen kanssa, jossa johtajat ( kansanedustajat) ovat noin helposti kusetettavissa .

    • Vomilla

      10 VIIMEISINTÄ VIESTIÄ      
      Otsikko   Kategoria   Keskustelu   Luettu   
      Mr "/Kalle, joka..."   Politiikka   Kommunistinen puolue   3   
      PARI OIKAISUA,   Politiikka   Kommunistinen puolue   4   
      OETKO   Politiikka   Kommunistinen puolue   6   
      TOTTA   Politiikka   Kommunistinen puolue   8   
      SANTERI ALKIO   Politiikka   Keskusta   36   
      SAMOIN   Politiikka   Vasemmistoliitto   3   
      VOI   Politiikka   Vasemmistoliitto   3   
      MIKÄ OLI   Politiikka   Vasemmistoliitto   5   
      TUONLAISEEN   Politiikka   Vasemmistoliitto   4   
      TOVERI (??)   Politiikka   Kommunistinen puolue   17

      • turhasta kehumisesta! Listasi oli muuten kovin
        yksipuolinen, kannattaa perehtyä paremmin asiaan, jota kommentoi!!
        vom


      • vomia
        vom kirjoitti:

        turhasta kehumisesta! Listasi oli muuten kovin
        yksipuolinen, kannattaa perehtyä paremmin asiaan, jota kommentoi!!
        vom

        alkoi yhtäkkiä kiinnostaa. Olet viihtynyt tähän asti kommunismipalstalla.


      • no, tyhmä on tyhmä
        vomia kirjoitti:

        alkoi yhtäkkiä kiinnostaa. Olet viihtynyt tähän asti kommunismipalstalla.

        Otsikossa kaikki.


      • vomia kirjoitti:

        alkoi yhtäkkiä kiinnostaa. Olet viihtynyt tähän asti kommunismipalstalla.

        että S. Alkion johtotähtenä oli KÖYHÄN kansanosan
        elinolosuhteiden parantaminen, ja PASIFISMI!! Se,
        mitä KePu nykyään tekee, onkin jo toinen juttu!!
        vom


    • TÄMÄ TOUHU

      ja kovasti.
      Kokoomuksen sloganhan on: koti, kirkko ja isänmaa.
      Koti? ja perhe?: Sauli N on 'puolivilli leskimies', blondien ym. metsästäjä, ei perheellinen. Miksei ole mennyt naimisiin vaikka ottajiakin olisi varmaan ollut. Play-boyko on? En kelpuuta tällaista maan moraaliseksi johtajaksi.
      Kirkko? Miksi puolustaa uusliberalismia ja riistokapitalismia joka raiskaa planeettaa ja duunareita?
      Isänmaa? Vaikuttaa että on enemmän yhteiskuntaa ja yhteistä hyvää (esim. yleistä terv.huoltoa, koulutusta, kirjastoja ym.) tuhoavien usalais-uusliberal. kuin perinteisten suomalaisten arvojen mies.
      Lopuksi: röökaa ja on huono esimerkki nuorille. Eikö tiedä että nikotiini on myrkky ja terveydelle vaarallista?
      ?????????? Outoa on, että tämä kansaa eriarvoistava ja kahtiajakava ('työväen mieheksi' naamioitunut) mies silti kelpaa kokoomuksen ja keskustan ja kristillisten esikuvaksi, maan isäksi.
      Mitä siitä seuraa jos perheen isä ajattelee vain omaa etuaan? Se perhe hajoaa oitis, on nopeasti entinen perhe.
      Minua tällainen mies ei huijaa!!!!

    • Wiljami

      ...jo pyörinyt. Nimittäin Kekkosen aikana kun kepulaiset kilpailivat kommunistien edessä rähmällään olosta.

      Tiesitkö, että Alkio on teksteissään aikoinaan ehdottanut muun muassa Euroopan Yhdysvaltojen perustamista. Ihan siitä syystä, kunpieni Suomi ei yksin pärjää ja sen on syytä liitoutua länteen.

      Wiljami

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe