Elikkäs kertokaas kaikki ikimuistoisin Maiden kokemus!!!! Se voi olla mitä vaan....
Ikimuistoisin Maiden kokemus
6
957
Vastaukset
- AironMeidenFani
varmaan se olis 6.7.05 keikka hartwalilla. Se oli jotain aivan parasta. Kiitos siitä Maiden \,,/!!!!!
- play-boy90
Kuuntelee levyjä ja yhtäkkiä huomaat taas jonkun mahtavan biisin josta et ole ennen tykännyt/kiinnittänyt huomiota. Se on mielestäni paras Maiden kokemus, siinä tulee esille se miten paljon MAidenilla on hyviä biisejä ja tuotanto tyylillisesti vaihtelevaa, mutta silti pitää tyypillisen linjansa :)
- sen täytyy
olla se kun uuden levyn/dvd:n ilmestymis päivämäärä on julkaistu ja aletaan laskea päiviä milloin, sen voi ostaa.
Myös keikat ovat mahtavia. - SportFreak
Ensimmäinen Maiden keikka, ei voi unohtaa. Monen vuoden kuuntelun jälkeen löytyi rahaa ja ikää sen verran että uskalsi lähteä kattomaan Areenalle. Täydellinen keikka, ainoa pieni harmitus oli etten saanut Nickon rumpukapulaa kiinni vaan tippui alemmille riveille =)
Kertaakaan en valitettavasti ole vielä nähnyt Maidenia livenä, mutta uskon että paras Iron Maiden kokemukseni tulee olemaan 15.11.2006 kun bändi on keikalla Hartwall-areenalla.
- ateisti20
keikoista mieleeni on jäänyt erityisesti Fear of the dark -levyn kiertueen konsertti Helsingissä vuonna 1992. Jäähallissa oli hädintuskin 5000 katsojaa, mutta tunnelma oli loistava ja bändi oli hyvässä iskussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569