Siis nyt kaivataan vinkkiä hyviin venytyksiin jotka kohdistuvat lonkan/nivusen alueelle. Tuntuu, että lonkat/nivuset on lukossa.
paikat jumittaa
1
508
Vastaukset
- kakeka
Vaikea niitä on näin tekstissä neuvoa. Ihmettelen kuitenkin jos valmentajasi ei ole opettanut mitään venytyksiä ja jos on niin toistelet vaan niitä. Muista että kylmänä pitää venyytellä erityisen varovaisesti. Kun lajia harrastat aikasi niin pikku hiljaa sitä notkeutta ja liikkuvuutta alkaa tulemaan . Näin on käynyt lähes kaikille tuntemilleni karatekoille (joita on paljon).
Venytyksien perusidea on se että tehokkaan venyvyyden saadakseen, pitäisi venyytellä mahdollisimman usein. Mielellään vaikka joka päivä. Nykimistä pitää välttää ja kärsivällisyyttä peliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998