Naisten ejakulaatio

outoa?

Mitä mieltä miehet ovat asiasta? Olen kaksi kertaa ejakuloinut nyt uuden poikaystävän kanssa. Ikää on 24v ja en ole moisesta ennen kuulutkaan! Totta puhuttuna olin aivan ihmeissäni, mitä oli tapahtunut ekan kerran jälkeen.. Iso märkä läntti vain oli meidän alla.. Molemmilla kerroilla olen ejakuloinut päällä ollessani. Onko tämä yleisintä, vai?
Voiko ejakulointia mitenkään estää tai saada sitä loppumaan? Pystyykö lääkäritkään auttamaan? En ole nauttinut seksistä nyt yli kuukauteen enkä myöskään saanut orgasmia, koska pelkään tämän tapahtuvan uudelleen. Mieleni ei edes enää tee seksiä, koska en kiihotu ja kostu tarpeeksi pelätessäni ejakulaatiota. Mielestäni se oli ällöttävää, eikä poikaystävänikään vaikuttanut ainakaan iloiselta! Haluaisin nauttia taas seksistä, mutta pelkään tätä noloa tilannetta yli kaiken. Ärsyttää, jos elämäni orgasmit olivat nyt tässä, kun en voi enää rentoutua. Toki orgasmit olivat erittäin voimakkaita, mutta haluan pitää jonkin kontrollin vartalooni kuitenkin!

11

5681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PeterHki

No eihän tuossa mitään luonnotonta ole, onhan faktaa että monet naiset ejakuloivat g-pistettä stimuloimalla. Itse olen aina toivonut kohtavaani tytön jolta todella ruiskuaa...;)

• juttuhan se

Minun n. saman ikäinen vaimoni ejakuloi joskus, ja kun niin tapahtuu, on se parasta mitä tiedän. Se kiihottaa minua suunnattomasti. Jatka vaan rennosti samaan malliin..

• mies_suihkussa

Hei,

kannustuksen sana myös täältä! Minuakin miehenä kiihottaa suunnattomasti, kun nainen ejakuloi.

Neste ei todellakaan ole vastenmielistä, vaan päinvastoin.

• Celduin

Vai että poikaystäväsi ei vaikuttanut iloiselta? Vähän omituinen suhtautumistapa ejakulaatioosi poikaystävältäsi, kun hän ite varmasti "roiskii" joka kerta.

Ja muuten, kyse ei välttämättä ole ejakulaatiosta, vaan virtsankarkailusta. Sitä voi tapahtua yhdynnässä, varsinkin jos nainen on päällä kun paine osuu G-pisteeseen. Käy ensi kerralla pissalla ennen seksiä ja katso "ejakuloitko" niin tiedät onko kyse virtsankarkailusta vai ejakulaatiosta. Ja siis tuo virtsankarkailu on ihan normaalia silloin kun penis osuu emättimen etuseinämään paineella. Penis painaa tuolloin virtsarakkoa, ja on aika suoritus, jos pystyy sen jälkeen pidättämään.

• vaiva..

Voikos pari-kolmekymppinen jo kärsiä virtsankarkailusta?!

• Tietävä_Nainen

Ejakuloinnissa nainen ei pysty itse lopettamaan nesteen tulemista ja se ei tunnu samalta kuin virtsaaminen eli ei tule pissahädän tunnetta! Terve parikymppinen nainen tuntee kun häntä pissattaa! Juuri tällaisten ennakkoluulojen takia tästä aiheesta ei kovinkaan paljon tiedetä ja sitä häpeillään täysin syyttä! Hyvin monet naiset ejakuloivat ainakin kerran-pari kertaa elämänsä aikana. Toiset taas joka kerta.
        Kysyjälle: eihän toi nyt ole ainakaan paha asia! Päinvastoin! Ole onnellinen, että saat seksistä noin paljon irti. Itse pystyn samaan ja olen aivan hurmiossa aina saatuani niin voimakkaan orgasmin. Ellei miehesi osaa arvostaa tätä asiaa, niin laita äijä vaihtoon!!! Naisen orgasmeja ja sekisiä naisen kannalta ei ole tutkittu vielä mielettömän paljon ja niistä asioista ei yleisesti puhuta kovin kauheasti. Myönsit itsekin, että orgasmit ovat olleet tavallista voimakkaampia -> mitä pahaa siinä on? Kun molemmat osapuolet tietävät ettette ole kiinnostuneet pissaleikeistä tms ja että neste ei ole virtsaa vaan johtuu mahtavasta orgasmista jonka saitte yhdessä sinulle tuotettua, niin ei pitäisi olla noloa! Seksi vaan ei ole aina niin puhdasta hommaa.. Onko se todella niin vaikea asia suojata (mikäli ehtii kiihkon vallassa ;) esim. sänky pyyhkeellä tms ettei joudu lakanat aina vaihtoon?? Ei minun mielestäni ole suurikaan homma ja mieheni onkin varannut kaiken varalta pyyhkeen sänkymme viereen, koska haluaa että voimme rauhassa nauttia ja tarpeen tullen ottaa se väliin. Hänen mielestään orgasmini ovat erittäin kiihottavia!! ja monien muidenkin miesten mielestä naisen orgasmi on upea asia. Ehkä miehesi ei vain tiedä mistä on kyse? Ethän itsekään tiennyt.. Monesti naiset ejakuloivat vasta sellaisen kumppanin kanssa, jota todella rakastavat, johon luottavat täysillä, voivat rentoutua todella paljon ja yksinkertaisesti, joiden kanssa seksi sujuu uskomattoman hyvin.
        ÄLÄ HÄPEILE SEKSUAALISUUTTASI VAAN NAUTI SIITÄ!!!

• Mä vaan

Kun nainen on päällä ja itse pystyy kontrolloimaan työntöjä, niin eiköhän jokainen nainen silloin lopeta, jos tuntuu että alkaa pissattamaan.... Suhteessa voi sanoa, että odota hetki ja käydä vessassa! Eihän kukaan vaan anna tulla. Ja jos vahinko käy, niin virtsaa pääsee korkeintaan pari tippaa ja nainen voi lopettaa sen ja pidättää. Ejakuloinnissa nesteen tuloa ei voi estää. Ejakulaationeste EI haise pahemmin miltään, mutta jos virtsaa olisi sänky täynnä, niin varmasti haisisi koko makkari! Ja kuten jo joku muukin on sanonut, niin ei nuorilta ja ns. normaaleilta naisilta virtsa karkaile edes seksissä!

• ejakuloiva nainen
        Tietävä_Nainen kirjoitti:

Ejakuloinnissa nainen ei pysty itse lopettamaan nesteen tulemista ja se ei tunnu samalta kuin virtsaaminen eli ei tule pissahädän tunnetta! Terve parikymppinen nainen tuntee kun häntä pissattaa! Juuri tällaisten ennakkoluulojen takia tästä aiheesta ei kovinkaan paljon tiedetä ja sitä häpeillään täysin syyttä! Hyvin monet naiset ejakuloivat ainakin kerran-pari kertaa elämänsä aikana. Toiset taas joka kerta.
        Kysyjälle: eihän toi nyt ole ainakaan paha asia! Päinvastoin! Ole onnellinen, että saat seksistä noin paljon irti. Itse pystyn samaan ja olen aivan hurmiossa aina saatuani niin voimakkaan orgasmin. Ellei miehesi osaa arvostaa tätä asiaa, niin laita äijä vaihtoon!!! Naisen orgasmeja ja sekisiä naisen kannalta ei ole tutkittu vielä mielettömän paljon ja niistä asioista ei yleisesti puhuta kovin kauheasti. Myönsit itsekin, että orgasmit ovat olleet tavallista voimakkaampia -> mitä pahaa siinä on? Kun molemmat osapuolet tietävät ettette ole kiinnostuneet pissaleikeistä tms ja että neste ei ole virtsaa vaan johtuu mahtavasta orgasmista jonka saitte yhdessä sinulle tuotettua, niin ei pitäisi olla noloa! Seksi vaan ei ole aina niin puhdasta hommaa.. Onko se todella niin vaikea asia suojata (mikäli ehtii kiihkon vallassa ;) esim. sänky pyyhkeellä tms ettei joudu lakanat aina vaihtoon?? Ei minun mielestäni ole suurikaan homma ja mieheni onkin varannut kaiken varalta pyyhkeen sänkymme viereen, koska haluaa että voimme rauhassa nauttia ja tarpeen tullen ottaa se väliin. Hänen mielestään orgasmini ovat erittäin kiihottavia!! ja monien muidenkin miesten mielestä naisen orgasmi on upea asia. Ehkä miehesi ei vain tiedä mistä on kyse? Ethän itsekään tiennyt.. Monesti naiset ejakuloivat vasta sellaisen kumppanin kanssa, jota todella rakastavat, johon luottavat täysillä, voivat rentoutua todella paljon ja yksinkertaisesti, joiden kanssa seksi sujuu uskomattoman hyvin.
        ÄLÄ HÄPEILE SEKSUAALISUUTTASI VAAN NAUTI SIITÄ!!!

Ihan totta, joka sana! Naisia ja miehiä kumpiakin varmaan vaan hämmentää ko. asia, ei sen kummempaa. Pitäisi olla tietoa enemmän, tuo on varmasti vielä aika vaiettu aihe, tuo naisen ejakuloiminen. Luulen että ajan kanssa siitä tulee yhtä normaali ja ei-hävettävä asia ihmisten mielissä kuin mitä miehenkin siemensyöksy on. Kumpikin sukupuoli siis ejakuloi, omalla tavallaan. Mitä siitä! Eikä miehetkään välttämättä joka kerta saa siemensyöksyä, vaikka useimmiten kyllä. Ja mitä lakanoihin tulee, niin kastuvathan ne miehenkin eritteistä, ellei kondomia käytetä!!!

• ON NORMAALIA!!

Ole onnellinen, että saat niin voimakkaita orgasmeja! Naisethan suorastaan tärisevät nautinnosta tajunnan rajamailla saadessaan niin voimakkaan orgasmin, että ejakuloivat! Miehesi pitäisi vain olla tyytyväinen itseensä, että pystyy tuottamaan sinulle näin suurta nautintoa!!! Itse miehenä kiihotun aivan mielettömästi, jos nainen ejakuloi. Sehän tarkoittaa, että olen melkoinen panomies ;) Älä siis nolostu siitä turhaan, koska EI ole mitään syytä.. Et arvaakaan, kuinka monet parit suojaavat sänkynsä tai sohvansa seksin ajaksi juuri tästä syystä…

Alla aiheeseen liittyvää tietoa:

Naisen ejakulaatio

* Historiasta löytyy paljon mainintoja asiasta, eli EI ole uusi asia -> siitä ei vain valitettavasti puhuta niin paljon, joten aiheuttaa tietämättömille ihmettelyä ja mainitsemaasi pelkoakin

* Nesteen lähde on virtsarakkoa ympäröivä naisen eturauhanen, aiemmalta nimeltään Skenen rauhanen, vastaa miehen eturauhasta

* Osa naisista erittää nestettä orgasmin aikana; n. 4,7 -69 % naisista, mutta noin kolmannes-puolet heistä ejakuloi huomattavan määrän nestettä erittäin voimakkaan orgasmin yhteydessä

* Ejakuloivilla naisilla on vahvat lantionpohjan lihakset

* Neste on kirkasta, väritöntä tai maitomaista, hajutonta

* Nesteen koostumus vaihtelee kuukautiskierron aikana

* Neste voi olla maultaan väkevää, hapanta, kirpeää, hyvin makeaa

* Juuri ennen kuukautisia maku on makea

* Neste sisältää: fruktoosia, glukoosia, vain hiukan ureaa (johtuu siitä, että neste tulee virtsaputkea pitkin ja sieltä tarttuu pieni määrä ureaa mukaan) ja kreatiniinia

* Neste erittyy virtsaputkesta, mutta EI OLE virtsaa!!

* Nesteen määrä vaihtelee 0,2 - 17,8 ml; miehellä siemennestettä erittyy n. 2-5 ml

* Neste voi erittyä kerralla tai sykäyksittäin

* Neste voi tulla myös vain hyvänolon tunteesta ilman orgasmia, mutta yleensä eniten nestettä erittyy juuri orgasmin aikana

* Vaikka nainen pystyy ejakuloimaan, hän ei yleensä läheskään joka kerta kykene siihen

• Mies25v

Olen perehtynyt naisten ajakulointiin melko paljonkin, koska törmäsin siihen kuin vahingossa ejakuloivan tyttöystäväni kanssa. Ensin ihmettelin tilannetta, mutta hän kertoi asiasta minulle ja tajuttuani tilanteen kiihottavuuden päätin ottaa asiasta lisää tietoa.
      Tuleepa sellainen olo, että on se kumma kun ei tällaisesta ihmeellisen hienosta asiasta aikaisemin mitään tiennyt. Eihän tämä naisen ejakulaatio ilmiönä mikään uusi ole, mutta selitystapa nestesyöksynä on. Miehen impotenssi on iso juttu, mutta yleinen asenne on pitään seksissä ollut, että paskaakos niistä naisista?
      Yleensä ejakulaatioon tarvitaan erityisen kiihottavaa, nautintoa tuottavaa hyväilyä sekä naisen itsekontrollin häviämistä. Usein naiset pidättelevät ejakulaation sekä monesti myös orgasmin saamista, koska luulevat tiedon puutteessa, että silloin heiltä karkaa virtsaa. Kuitenkin ejakulaatio ei ole virtsaamista. Juuri ennen orgasmiahan on naisen hyvin vaikea ellei mahdotonta virtsata vaikka erityisesti haluaisikin..
      Ejakulaatiossa nainen erittää makeaa ainetta, joka näyttää lähinnä laimennetulta rasvattomalta maidolta. Se ei tuoksu lainkaan virtsalta, on rakenteeltaan paksumpaa ja hieman liukasta. Ejakulaationeste EI ole virtsaa, se on hajutonta ja väritöntä, kun taas virtsa on kellertävää ja pistävän hajuista. Neste on etupäässä fruktoosia ja glukoosia, eikä se sisällä valkuaisperäisiä kuona-aineita. Neste ruiskahtaa ulos virtsaputkesta, totta, mutta se on peräisin Skenen rauhasesta, ei virtsarakosta. Lisäksi naiset, joilla on hyvässä kunnossa olevat lantionpohjan lihakset ejakuloivat useammin kuin muut, mikä tekee "virtsankarkailu"-teoriasta mahdottoman.
      Tietoa asiasta on vähän, varsinkin nuorilla. Aihe saattaa naistenkin kesken olla vähän tabu, joten siitä ei sitten niin paljon puhuta.
      Nykyään alkaa jo olemaan tutkimustuloksia ja kansantietoa tälle mystiselle tapahtumalle jota kuulemma ei ole, paitsi että on! Monet naiset ejakuloivat, eikä se ole lainkaa outoa saati sitten noloa! Kun oikein poikkeuksellisen syvä orgasmi tulee, niin ejakulaatio on hyvinkin todennäköinen. Ja varsinkin, kun on hyvin rakas seksikumppani, kuten jo joku totesikin.
      Miksi miehesi pitää ejakuloimistasi outona asiana? Se on naisille yleistä ja ihan yhtä normaalia/hyväksyttävää kuin miehen siemensyöksy! Ellei hän hyväksy sinun orgasmejasi, niin johan on kumma! Kerro tästä asiasta hänelle, jos vaikka hän ei tiedä ilmiöstä mitään.. Ehkä hänen aiemmat tyttöystävänsä eivät ole onnistuneet ejakuloimaan? Hänenhän pitäisi olla erittäin otettu tällaisesta tapahtumasta! Oma tyttöystäväni oli hieman hämillään etten tiennyt asiasta mitään. Nyt nautin seksistä hänen kanssaan vielä enemmän, kun todella tiedän, että hänkin nauttii niin suuresti. Naiset eivät taida aivan täysin ymmärtää, kuinka iso juttu miehille on saada nainen nauttimaan ja tuottaa hänelle orgasmi.. Se on uskomattoman kiihottavaa. Eräs kaverini kertoi, kuinka hänen uusi tyttöystävänsä oli karttanut seksiä pitkään. Lopulta neito oli kertonut pitkän painostuksen jälkeen syyn pihtaamiseen: se oli aivan sama kuin sinulla kysyjä eli nolostuminen ejakuloinnista. Miehenä emme ymmärrä moista. Tiedämme ettei se ole virtsaa vaan orgasmin aiheuttamaa nesteen purkautumista. Ellemme hyväksyisi sitä, niin miksi meillä olisi oikeus tuottaa spermaa? Tämä asia on vaan niin parien välistä yleensä ettei siitä puhuta yleisesti. Olet vielä niin nuorikin etteivät ystäväsikään välttämättä vielä ejakuloi tai TÄYSIN TURHAAN sinun tavoin pelkäävät asiaa. En oikein ymmärrä miksi miesten siemensyöksy on kaikkien tiedossa ja yleisesti puheenaiheena, mutta naisten ejakulointi on jotenkin noloa ja tekee naisesta muka friikin. NAURETTAVAA! Olen suuri naisten puolestapuhuja tässä asiassa ;) Asiasta pitää keskustella avoimesti, jotta ihmiset tietävät siitä ja siihen aletaan suhtautumaan yhtä normaalisti kuin miesten siemensyöksyyn kuten joku jo mainitsikin. Olen samaa mieltä myös lakanoiden sotkeutumisessa siitä, että kyllähän mieskin niitä sotkee/kastelee ellei ole kondomia.. Ejakulaatiossa monesti kyse on vaan moninkertaisesta määrästä, mutta mitä sitten?! Lakanat voi vaihtaa, patjan voi pestä, ja sohvan, tuolit sekä myös sängyn voi suojata.. Ei ole niin vaikeaa tai vie kovinkaan paljon aikaa.. Koska neste ei haise millekkään niin haittaako se jos patjaankin vähän menee sitä lakanan/suojapyyhkeen läpi? Ei minusta, jos nainen vaan nauttii ja on onnellinen! Koska sillon minäkin olen :)
      Toivottavasti sinä ja kaikki muut samanasian kanssa painiskelevat naiset pääsette tällaisen asian ylitse ja suhtaudutte itseenne ihanina naisia kuten olette!

• ejakuloiva nainen

Siinäpä tuli harvinaisen kypsää ja asiallista tietoa mieheltä. On kunnioitettavaa että olet noin intensiivisesti paneutunut asiaan. Hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe