montako essoa te otatte illan aikana ?

neito 53kg

tuli eilen otettua kuusi olutta ja essoja useampi. kavereilta kuulin, sillä itsellä ei muisti ainakaan vielä palannut.
onko tossa järkee ?

17

7845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dippadaiduu

      75-100mg puhdasta MDMA:ta riittää minulle todella loistaviin fiiliksiin, 125 jos haluaa tosiaan olla "siellä" perinpohjaisesti eli pallit seinille lähes liikaakin... ... 150 on jo niin hektinen kokemus ettei sitä viitsi ottaa, liian ahdistavan pakahduttavia fiiliksiä.


      80kg.

      • ei ymmärrä

        Oletteko miettineet, että ehkäpä lapsetkin lukevat palstaa.

        Teidän mielestänne näemmä päihteiden yhteiskäyttö on ihan normaalia.

        Voi järjen köyhyyttä!!!!


      • vain säälipisteitä sinulle
        ei ymmärrä kirjoitti:

        Oletteko miettineet, että ehkäpä lapsetkin lukevat palstaa.

        Teidän mielestänne näemmä päihteiden yhteiskäyttö on ihan normaalia.

        Voi järjen köyhyyttä!!!!

        "Oletteko miettineet, että ehkäpä lapsetkin lukevat palstaa."

        Minä ainakin olen. Etkö luota siihen että suomalainen huumevalistus kertoo sellaisen version totuudesta jota penskat eivät usko ja pitävät meidän tietojamme parempana?

        Minä ainakin uskon niin. Muutos ei riipu minusta vaan niistä jotka eivät suostu kertomaan kokototuutta. Älä syytä että minä kerron asioista totuudenmukaisesti ja oman kokemukseni kautta. Jos se totuus on parempi kuin virallisen valistuksen ei vika ole minussa.

        "Teidän mielestänne näemmä päihteiden yhteiskäyttö on ihan normaalia."

        Hetkinen, kyse on ollut kokoajan Ekstaasista eli MDMA:sta. Ekstaasin ja MDMA:n sekakäyttö on mahdotonta koska kyseessä on sama aine. Paitsi siis sikäli että näissä laittoman kaupan tableteissa on mitä tahansa aidosta tavarasta kofeiinin kautta enkelipölyyn ja amfetamiiniin joten sikäli "sekakäyttö" on mahdotonta koska kukaan ei huolehdi laadusta sen kieltolain takia.

        "Voi järjen köyhyyttä!!!!"

        Peilillekkös sanoit?


      • Dippadaiduu
        vain säälipisteitä sinulle kirjoitti:

        "Oletteko miettineet, että ehkäpä lapsetkin lukevat palstaa."

        Minä ainakin olen. Etkö luota siihen että suomalainen huumevalistus kertoo sellaisen version totuudesta jota penskat eivät usko ja pitävät meidän tietojamme parempana?

        Minä ainakin uskon niin. Muutos ei riipu minusta vaan niistä jotka eivät suostu kertomaan kokototuutta. Älä syytä että minä kerron asioista totuudenmukaisesti ja oman kokemukseni kautta. Jos se totuus on parempi kuin virallisen valistuksen ei vika ole minussa.

        "Teidän mielestänne näemmä päihteiden yhteiskäyttö on ihan normaalia."

        Hetkinen, kyse on ollut kokoajan Ekstaasista eli MDMA:sta. Ekstaasin ja MDMA:n sekakäyttö on mahdotonta koska kyseessä on sama aine. Paitsi siis sikäli että näissä laittoman kaupan tableteissa on mitä tahansa aidosta tavarasta kofeiinin kautta enkelipölyyn ja amfetamiiniin joten sikäli "sekakäyttö" on mahdotonta koska kukaan ei huolehdi laadusta sen kieltolain takia.

        "Voi järjen köyhyyttä!!!!"

        Peilillekkös sanoit?

        Perun puheeni. Essoja ei kannata pilata viinalla. En lukenut alkuperäistä viestiä tarpeeksi hyvin...


      • eeyttrey
        Dippadaiduu kirjoitti:

        Perun puheeni. Essoja ei kannata pilata viinalla. En lukenut alkuperäistä viestiä tarpeeksi hyvin...

        Tai sitten ne essot on alkanut vaikuttaa?:D:D


    • .!.o.o.!.

      ekana iltana 1-3 tokana iltana 3-6 kolmantena sais kai rouhia vaikka 100 mutta turhaa tuo on ei ne sitte enää kolise.äläkä hyvä ihminen pilaa essoilua viinalla.ei niitä o tehty yhteen.

    • tietämätön aloittelija

      minkänäköisiä ne essot on ?
      tietäisi vaan ettei kaverit höynäytä ?

      • .!.o.o.!.

        no suht.pieniä pylpyröitä joissa joku logo.punaisia/sinisiä yleensä.valkoset on ketamiinipaskaa en o ikin kuullu et ois ollu valkosia kuulia jotka on hyviä sinisii peace essoja nyt ollu.ei niistä oikeen voi erehtyy.


      • heheh
        .!.o.o.!. kirjoitti:

        no suht.pieniä pylpyröitä joissa joku logo.punaisia/sinisiä yleensä.valkoset on ketamiinipaskaa en o ikin kuullu et ois ollu valkosia kuulia jotka on hyviä sinisii peace essoja nyt ollu.ei niistä oikeen voi erehtyy.

        Ei sillä värillä oo mitään väliä. Olen monta kertaa viiden vuoden aikana ottanut valkoisia ja hyvin ovat nekin toimineet. Tapauskohtaista ja vaihtelee.

        Sitäpaitsi ketamiini on itsessään ihan miellyttävä huume.


      • .!.O.O.!.
        heheh kirjoitti:

        Ei sillä värillä oo mitään väliä. Olen monta kertaa viiden vuoden aikana ottanut valkoisia ja hyvin ovat nekin toimineet. Tapauskohtaista ja vaihtelee.

        Sitäpaitsi ketamiini on itsessään ihan miellyttävä huume.

        muka voit sanoa PASKAA.ne valkoset on PASKAA kertoo aika paljon essoiliasta kun kehuu valkosia eetuja."ketamiini ihan ok" jep,imppaat varmaan butaaniakin?joku taso sentään laadussa.valkoset kuulat on PASKOJA poikkeuksetta..!.


    • mie vain

      Ei tarvitse ottaa kuin yksi, se vaikuttaa noi 5-8 tuntia ja älä missään nimessä juo alkoholia essojen kanssa.

      • ---

        Miks ei alkoholia essojen kanssa? Onko kuinka vaarallista et tekeekö helpolla mieli uusikskin ottaa ? Kokeilla aion, mutta haluan samalla myös tietää.


      • pajaaaaa
        --- kirjoitti:

        Miks ei alkoholia essojen kanssa? Onko kuinka vaarallista et tekeekö helpolla mieli uusikskin ottaa ? Kokeilla aion, mutta haluan samalla myös tietää.

        Ai että lapset lukevat tätä, niin ei saisi kirjoittaa tänne mitään? Eli onko tämä palsta lapset-huumeet osasto vai olisko se vaan pelkää huumeet osasto?


      • Grüzi
        --- kirjoitti:

        Miks ei alkoholia essojen kanssa? Onko kuinka vaarallista et tekeekö helpolla mieli uusikskin ottaa ? Kokeilla aion, mutta haluan samalla myös tietää.

        siksi. Tulee hulehtia siitä, että saa tarpeeksi neisteistä, ettei kuivu. Voi tulla kaikenlaista lämpöhalvausta sun muuta. Vettä paljon, muttei sitäkään liikaa. Mee katsoon vaikka päihdelinkistä lisää, eikös siellä pitäis olla MDMA:stakin tietoa?


    • jimbo naatori1

      aaah kamaa viiva nokkaan ja menoks

    • Anonyymi

      ite droppasi just 2 punasta redbull essoa. paino 0,45g ja väitetään että on 300mg mdma:ta. potkii ihan normisti. vissii siitä ku oon 195cm pitkä ukko xd mut hyvän esson huomaa siitä, että se on tosi kova ja siinä on kova printti. ja sen pitää maistua tosi pistävän salmiakille. muuten ne on painettu jossain autotallissa jos levähtää heti kielen päälle. hyvän esson tunnistaa aina ihan vaa vaikka kielellä nuolaisee. oon itse ottanut 1,5g puhdasta mdmata eikä mitään ole köynyt muutakun lämpöheittelyä. muistini toimii kuin uusi koska nautinkin ainetta parin kk välein. mutta annokset itsellä tota luokkaa kun pienempi määrä ei potkase. aina ollut näin. vissiin ihmisestä kiinni tuokin asia.

      • Anonyymi

        kyllä!!!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe