Mikä ihmeen

Kojootti

KOOKOOAAVAARUUS?????

Tauot kohdalleen nii ei tarvi venytellä niitä vokaaleja ku jotku tenavatähdet!!!
Että mua riapoo!!!
Kuinka tuottajakaan ei oo huomannu!! Voi ie!!
Kuunelkaa ja miettikää. Hitto! Meni maku koko bändiin!!
Kyllä jos ammatikseen meinaa musiikkia tehdä nii vähä pitäis panutua työhönsä.

6

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s-neiti

veikkaan et khyll ne paremmin laulaa osaa kun sä!? ja kaikki ei ehkä tykkää sitt!?

kommentoikaa!!

• sehän

minusta ko. kappale kuulostaa todella hyvältä ja osa sen viehätystä on "venyttäminen". Jotein eipäs taas ruveta pilkkua nussimaan! jookosta! tottakai kaikilla saa olla omat mielipiteet se on hyvä asia =)

• Kojootti
        sehän kirjoitti:

minusta ko. kappale kuulostaa todella hyvältä ja osa sen viehätystä on "venyttäminen". Jotein eipäs taas ruveta pilkkua nussimaan! jookosta! tottakai kaikilla saa olla omat mielipiteet se on hyvä asia =)

venyttämisestä toiset ei. Ärsyttää todella kovaa Jore Marjorannankin vokaalien venyttäminen vaikka Jore on muuten ihan symppis ja karismaattinen jätkä.

• Laulajapoika
        Kojootti kirjoitti:

venyttämisestä toiset ei. Ärsyttää todella kovaa Jore Marjorannankin vokaalien venyttäminen vaikka Jore on muuten ihan symppis ja karismaattinen jätkä.

Ite oon kans kuunnellu tota kohtaa ja miettiny, että kui tuottaja ei oo puuttunut..Toisaalta jäbät on voinu tehdä sen tahallaan.
        Mut Jore on Suomen pahin kirosana!

• Elko Aulamaa
        Laulajapoika kirjoitti:

Ite oon kans kuunnellu tota kohtaa ja miettiny, että kui tuottaja ei oo puuttunut..Toisaalta jäbät on voinu tehdä sen tahallaan.
        Mut Jore on Suomen pahin kirosana!

Mahdatko edes tietää mitä se sellanen tuottaja siellä studiolla duunaa? Todennäköisesti et tiedä, jos pitää ihmetellä, miks tuottajan pitäis puuttua laulajan tulkintaan. Etenkin kun ko. venytys sopii sekä rytmillisesti että temaattisesti. Eikä olennaisesti haittaa edes tekstin ymmärtämistä

• Laulajapoika
        Elko Aulamaa kirjoitti:

Mahdatko edes tietää mitä se sellanen tuottaja siellä studiolla duunaa? Todennäköisesti et tiedä, jos pitää ihmetellä, miks tuottajan pitäis puuttua laulajan tulkintaan. Etenkin kun ko. venytys sopii sekä rytmillisesti että temaattisesti. Eikä olennaisesti haittaa edes tekstin ymmärtämistä

Satun tietämään mitä sellainen tuottaja tekee. Kyllä tuottajan pitää puuttua myös laulajan tulkintaan. Suomen pitäis kuitenkin kuulostaa suomelta. Tää tapaus on hiukkasen rajatapaus..
        Annetaan olla näin..Ittee ei pal haittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      360
      1937
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1304
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1167
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1043
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      926
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      824
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe