KOOKOOAAVAARUUS?????
Tauot kohdalleen nii ei tarvi venytellä niitä vokaaleja ku jotku tenavatähdet!!!
Että mua riapoo!!!
Kuinka tuottajakaan ei oo huomannu!! Voi ie!!
Kuunelkaa ja miettikää. Hitto! Meni maku koko bändiin!!
Kyllä jos ammatikseen meinaa musiikkia tehdä nii vähä pitäis panutua työhönsä.
Mikä ihmeen
6
877
Vastaukset
- s-neiti
veikkaan et khyll ne paremmin laulaa osaa kun sä!? ja kaikki ei ehkä tykkää sitt!?
kommentoikaa!!- sehän
minusta ko. kappale kuulostaa todella hyvältä ja osa sen viehätystä on "venyttäminen". Jotein eipäs taas ruveta pilkkua nussimaan! jookosta! tottakai kaikilla saa olla omat mielipiteet se on hyvä asia =)
- Kojootti
sehän kirjoitti:
minusta ko. kappale kuulostaa todella hyvältä ja osa sen viehätystä on "venyttäminen". Jotein eipäs taas ruveta pilkkua nussimaan! jookosta! tottakai kaikilla saa olla omat mielipiteet se on hyvä asia =)
venyttämisestä toiset ei. Ärsyttää todella kovaa Jore Marjorannankin vokaalien venyttäminen vaikka Jore on muuten ihan symppis ja karismaattinen jätkä.
- Laulajapoika
Kojootti kirjoitti:
venyttämisestä toiset ei. Ärsyttää todella kovaa Jore Marjorannankin vokaalien venyttäminen vaikka Jore on muuten ihan symppis ja karismaattinen jätkä.
Ite oon kans kuunnellu tota kohtaa ja miettiny, että kui tuottaja ei oo puuttunut..Toisaalta jäbät on voinu tehdä sen tahallaan.
Mut Jore on Suomen pahin kirosana! - Elko Aulamaa
Laulajapoika kirjoitti:
Ite oon kans kuunnellu tota kohtaa ja miettiny, että kui tuottaja ei oo puuttunut..Toisaalta jäbät on voinu tehdä sen tahallaan.
Mut Jore on Suomen pahin kirosana!Mahdatko edes tietää mitä se sellanen tuottaja siellä studiolla duunaa? Todennäköisesti et tiedä, jos pitää ihmetellä, miks tuottajan pitäis puuttua laulajan tulkintaan. Etenkin kun ko. venytys sopii sekä rytmillisesti että temaattisesti. Eikä olennaisesti haittaa edes tekstin ymmärtämistä
- Laulajapoika
Elko Aulamaa kirjoitti:
Mahdatko edes tietää mitä se sellanen tuottaja siellä studiolla duunaa? Todennäköisesti et tiedä, jos pitää ihmetellä, miks tuottajan pitäis puuttua laulajan tulkintaan. Etenkin kun ko. venytys sopii sekä rytmillisesti että temaattisesti. Eikä olennaisesti haittaa edes tekstin ymmärtämistä
Satun tietämään mitä sellainen tuottaja tekee. Kyllä tuottajan pitää puuttua myös laulajan tulkintaan. Suomen pitäis kuitenkin kuulostaa suomelta. Tää tapaus on hiukkasen rajatapaus..
Annetaan olla näin..Ittee ei pal haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818