KOOKOOAAVAARUUS?????
Tauot kohdalleen nii ei tarvi venytellä niitä vokaaleja ku jotku tenavatähdet!!!
Että mua riapoo!!!
Kuinka tuottajakaan ei oo huomannu!! Voi ie!!
Kuunelkaa ja miettikää. Hitto! Meni maku koko bändiin!!
Kyllä jos ammatikseen meinaa musiikkia tehdä nii vähä pitäis panutua työhönsä.
Mikä ihmeen
6
910
Vastaukset
- s-neiti
veikkaan et khyll ne paremmin laulaa osaa kun sä!? ja kaikki ei ehkä tykkää sitt!?
kommentoikaa!!- sehän
minusta ko. kappale kuulostaa todella hyvältä ja osa sen viehätystä on "venyttäminen". Jotein eipäs taas ruveta pilkkua nussimaan! jookosta! tottakai kaikilla saa olla omat mielipiteet se on hyvä asia =)
- Kojootti
sehän kirjoitti:
minusta ko. kappale kuulostaa todella hyvältä ja osa sen viehätystä on "venyttäminen". Jotein eipäs taas ruveta pilkkua nussimaan! jookosta! tottakai kaikilla saa olla omat mielipiteet se on hyvä asia =)
venyttämisestä toiset ei. Ärsyttää todella kovaa Jore Marjorannankin vokaalien venyttäminen vaikka Jore on muuten ihan symppis ja karismaattinen jätkä.
- Laulajapoika
Kojootti kirjoitti:
venyttämisestä toiset ei. Ärsyttää todella kovaa Jore Marjorannankin vokaalien venyttäminen vaikka Jore on muuten ihan symppis ja karismaattinen jätkä.
Ite oon kans kuunnellu tota kohtaa ja miettiny, että kui tuottaja ei oo puuttunut..Toisaalta jäbät on voinu tehdä sen tahallaan.
Mut Jore on Suomen pahin kirosana! - Elko Aulamaa
Laulajapoika kirjoitti:
Ite oon kans kuunnellu tota kohtaa ja miettiny, että kui tuottaja ei oo puuttunut..Toisaalta jäbät on voinu tehdä sen tahallaan.
Mut Jore on Suomen pahin kirosana!Mahdatko edes tietää mitä se sellanen tuottaja siellä studiolla duunaa? Todennäköisesti et tiedä, jos pitää ihmetellä, miks tuottajan pitäis puuttua laulajan tulkintaan. Etenkin kun ko. venytys sopii sekä rytmillisesti että temaattisesti. Eikä olennaisesti haittaa edes tekstin ymmärtämistä
- Laulajapoika
Elko Aulamaa kirjoitti:
Mahdatko edes tietää mitä se sellanen tuottaja siellä studiolla duunaa? Todennäköisesti et tiedä, jos pitää ihmetellä, miks tuottajan pitäis puuttua laulajan tulkintaan. Etenkin kun ko. venytys sopii sekä rytmillisesti että temaattisesti. Eikä olennaisesti haittaa edes tekstin ymmärtämistä
Satun tietämään mitä sellainen tuottaja tekee. Kyllä tuottajan pitää puuttua myös laulajan tulkintaan. Suomen pitäis kuitenkin kuulostaa suomelta. Tää tapaus on hiukkasen rajatapaus..
Annetaan olla näin..Ittee ei pal haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1544989- 1914011
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1383684Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia472955Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat352285- 1441946
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441717Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351458Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631414Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309