Aikuisilla miehillä peniksen pituus velttona on keskimäärin 6 - 11 cm. Jäykistyneenä 90 prosentilla kaikista miehistä peniksen pituus on välillä 12 - 17 cm. Yleensä kookkaat penikset kasvavat jäykistyessään vähemmän ja pienet enemmän. Peniksen keskimääräinen pituus erektiossa aikuisilla miehillä on siis 14 - 15 cm. Peniksen kasvu voi jatkua lähelle 20 ikävuotta.
Totuus peniksen koosta
14
6910
Vastaukset
- litania on
joka paikassa. Siis keskivertomitta erektiossa on 14-15-cm.
- niin..
Niin se varmaan on. Mutta onko 20 cm pitkä penis siinä tapauksessa harvinainen, suomalaisella miehellä?
- Jake
niin.. kirjoitti:
Niin se varmaan on. Mutta onko 20 cm pitkä penis siinä tapauksessa harvinainen, suomalaisella miehellä?
No kyllä se on!
Mutta sellasten omistajat vaan nussivat aika paljon enemmän ku normimunat koska naiset halajavat isoa ja siksi monet naiset ovat saaneet isoa.
näin. - oiiiih
niin.. kirjoitti:
Harvinainen on ja usein teoreettinen kusetus!
- aapo63
Täällä tuntuu olevan oikein hengen asia väitellä mikä on keskiverto peniksen pituus.
Olen ymmärtänyt, että se on nuorten miesten ongelma, koska heille se oma penis on vielä arka asia. En sitten tiedä, mutta itse olen 42 ja ihan sinut oman penikseni kanssa.
Nuorempana sitä kyllä pohti onko se tarpeeksi iso, mutta viimeistään armeijassa sitä sitten huomasi olevansa ihan normaali jos ei vähän onnekkaampikin.
Jos nyt ajattelee, niin meillä on kuuden miehen porukka, joka aina silloin tällöin saunoo.
Ja väkisinkin sitä nyt toisen vehkeet näkee, niin voisin väittää, että jokaisella meistä on lepopituus kymmenen sentin tienoilla. Sitä sitten en onneksi tiedä, mitä kenelläkin on sitten vaimonsa kanssa touhutessa, mutta omani on kyllä ihan tarpeeksi iso suhteessa tähän vastakappaleeseen.- aapo
pitkään aikaan ensimmmäinen järkevä kommentti asiasta.Mutta oletkin jo aikuinen mies,etkä nuori sälli.Heille tuntuvat sentit ja niiden kymmenesosatkin olevan tärkeitä.Sehän kielii vain omasta epävarmuudesta,mikä nuorilla tietty on normaalia.Kyllähän ne tytötkin rintojensa kokoa tarkkailevat kiivaasti.
- NORRIS
chuckilla on ISOIN JOTEN TURHA VINETTÄÄÄ
- oooo
Pitää vaan hyväksyä, että aika monella ihmisellä on maailmassa isompi kuin itsellään. Jos kuulutte siihen 20-24cm kerhoon niin olkaa ylpeitä, mutta sekin vaatii kestävyyttä ja taitoa muuten, että nainen nauttii. Näitä 18 cm kyllä löytyy. Kateellisena katson parii tyyppiä salilla, jotka ylli ylli ovat nigeriasta. Jumalavit on pojilla aika jonssit meisselit :) ei se että tähän ikään mennessä tarttis enää kattoa, mutta kun vähän osuu huomaamatta näkökenttään. Sanotaan, että se 20cm menee varmaan levossakin rikki, tiedä sitten paljo ne siitä kasvaa vai kasvaako yhtään erektiossa. Kylmä tollasen haluisin ihan sen takii, et vois saunassa nauraa muitten ilmeille. Omallakin kuulemma kiksit on aika hyvät :).
- tittdii
oooo kirjoitti:
Pitää vaan hyväksyä, että aika monella ihmisellä on maailmassa isompi kuin itsellään. Jos kuulutte siihen 20-24cm kerhoon niin olkaa ylpeitä, mutta sekin vaatii kestävyyttä ja taitoa muuten, että nainen nauttii. Näitä 18 cm kyllä löytyy. Kateellisena katson parii tyyppiä salilla, jotka ylli ylli ovat nigeriasta. Jumalavit on pojilla aika jonssit meisselit :) ei se että tähän ikään mennessä tarttis enää kattoa, mutta kun vähän osuu huomaamatta näkökenttään. Sanotaan, että se 20cm menee varmaan levossakin rikki, tiedä sitten paljo ne siitä kasvaa vai kasvaako yhtään erektiossa. Kylmä tollasen haluisin ihan sen takii, et vois saunassa nauraa muitten ilmeille. Omallakin kuulemma kiksit on aika hyvät :).
puhutaanko täällä pippeleistä?
- kalliox
tittdii kirjoitti:
puhutaanko täällä pippeleistä?
Tilastojen mukaan suomessa on 40 000 miestä joiden penis on 19 cm tai pidempi, miten niin harvinaista. Useasti nämä ovat tosi aktiivisia myös naismaailmassa, Ajatelkaapa, jos nämä 40 000 isomunaista olisivat keskimäärin nussineet 10 naista, olisi 400 000 naista päässyt nauttimaan isosta, myös sinun naisesi. Minulla on yli 20 cm ja naisia on ollut elämäni varrella pitkälti toista sataa.
- Hyvinvarustettu
kalliox kirjoitti:
Tilastojen mukaan suomessa on 40 000 miestä joiden penis on 19 cm tai pidempi, miten niin harvinaista. Useasti nämä ovat tosi aktiivisia myös naismaailmassa, Ajatelkaapa, jos nämä 40 000 isomunaista olisivat keskimäärin nussineet 10 naista, olisi 400 000 naista päässyt nauttimaan isosta, myös sinun naisesi. Minulla on yli 20 cm ja naisia on ollut elämäni varrella pitkälti toista sataa.
Siis onhan toi 40 000 tosi pieni määrä "naimaikäisistä" miehistä, mutta toi 40 000 x 10 on aika mielenkiintoinen näkökulma...!
Itellä ei vielä ihan kymppi täynnä, mutta kyllä se tästä kun autuas sinkkuus koitti hiljattain ;) - myöskin
kalliox kirjoitti:
Minulla on 28 cm ja naisia yli500 . Olen nainut sinun äitiäskin kun sinä olit pieni . Moni sinun tyttöystäväsi on jättänyt sinut tosi ison kullin takia . Ne kun ei ole olleet kiinnostuneita kuin kullista .
- bigboy
myöskin kirjoitti:
Minulla on 28 cm ja naisia yli500 . Olen nainut sinun äitiäskin kun sinä olit pieni . Moni sinun tyttöystäväsi on jättänyt sinut tosi ison kullin takia . Ne kun ei ole olleet kiinnostuneita kuin kullista .
Miksi kaveri vetää herneen nenään isoista kulleista jos itse omistaa 28 cm....heh heh hee...taitaa pojulla olla 12cm pöksyissä. Äitini on todellakin saanut isoa, isäni oli kuuluisa siitä valtavasta tatista, joka oli housuissa, geeneissä poika, se on geeneissä....
- commentaattori
kalliox kirjoitti:
Minulla taas erektiossa 15 cm eikä yhtään naista
tähän 42 vuoden ikään mennessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849