olemme avoin pariskunta ja keksimme tämän seksilelun pari vuotta sitten. poikaystäväni imuroi lattioita ja imaisi sitten pari kertaa pyllyäni ja tissejäni ilman mitään seksuaalista. silloin se oli ihan hauskaa leikkiä. kun tätä oli jatkunut jo useamman kerran, kiskaisin imurin häneltä ja tönäisin hänet istumaan tuoliin. hetken mielijohteesta imuroin hänen kalunsa imurinletkuun. tästä alkoi imurin kaikenlainen käyttö. usein käytämme imuria esileikkinä. imuroimme toistemme sukuelimiä ja peppua ja mun tissejä. joskus käytämme imuria myös rakastellessammme esim mun klitorikseen tai nänneihin tai molempien peppuun.
imurilla on hauska pelotella toista niin, että kertoo uhkaavaan sävyyn, mitä aikoo toiselle kohta imurilla tehdä.
imuriin on myös molempien mielestä seksikästä imuroida toisen yltä mm pikkuhousut, sukat ja hiuspompula.
kokeilkaa ihmeessä tai jos joku on jo ehtinyt, kuulisimme mielellämme moisesta sillä emme haluaisi olla ainoat oudot.
pölynimurilla kiihotus
16
9078
Vastaukset
- Mr Big
sitä "näkee". Itse en ole kokeillut imuria naisen kanssa, mutta kerran kokeilin palleihini ja voi että, että imaisi osan palleista ahnaasti. En ole kokeillut sen jälkeen.
Ilmeisesti teillä täytyy olla säädettävä imuteho imurissa, sillä muuten teho voi olla liian suuri.
En tiedä miltä tuntuisi laittaa kullin vartta imurinputkeen, koska putki on aivan liian pieni. No, miltä se miehelläsi tuntui?- pari
niin siis hänellä ei ollu vielä ehtiny alkaa seisomaan kun tilanne eteni nopeasti ja miten mies olis ehtiny hokata mistä oli kyse, kun en mitään sanonu vaan kävin vaan päälle... eihän seisova kalu sinne sisään letkuun mahdu, mutta levossa oleva kylläkin. tosin ei se kyllä kauaa ollu levossa kun sujahti letkuun. ja kyllä mekin niitä kiveksiä imuroidaan. sekin on hauskaa. nykyään enimmäkseen imuroidaan alusvaatteiden päältä niin säilyy se jännitys kun sitten joskus harvoin imuroi paljasta ihoa.
niin ja kyllä, meillä on säädettävä imuteho. mahtais tehä kipeetä kun täysillä imurois herkkiä paikkoja.
ainiin, ja me valittiin uusi imuri sen mukaan, missä on suurin letku. hauskanpitoa silmälläpitäen tietty. ei ollu hirveen helppo löytää.
ps: usein imurinletkun toinen pää on leveämpi kuin toinen, koittakaa toisinpäin. niin ja hei, ei saa olla hirveen himoissaan valmiiks, jos aikoo imuroida koko kalun. sen pitää olla mahdollisimman pienenä. kylmä vesi voi auttaa :)
- Hmmm
Tietysti ihan mitä vaan mikä hyvältä tuntuu, mutta muistakaahan se, että ainakin jotkut imurit imee niin kovaa että se voi jo olla vaarallista. Joskus oon lukenu jostain varoituksenin imurin käytöstä seksileluna.
Tosin olen tätä itsekin kokeillut, varovasti, mutta joo: se imee liian kovaa eikä ole mun mielestä nautinnollista.- pieni
ollut varmaan sellasesta mallista jossa on sellaset rullat jotka mekaanisesti vie roskaa sisään, aattele nyt pimpinkin imua.
- pari
pieni kirjoitti:
ollut varmaan sellasesta mallista jossa on sellaset rullat jotka mekaanisesti vie roskaa sisään, aattele nyt pimpinkin imua.
tällaisesta mallista ei olla kuutu, mutta kuulostaa siltä, että siihen voi vaikka jäädä jumiin.
- pari
pitää olla imutehon säätö. ei kai se hyvältä tunnu jos imee liian kovaa.
niin ja nykyään imuroidaan useimmiten vaan vaatteiden päältä.
- pieni
pieni on mutta silti ei mahdu
- dude
..ainoat imuri hullut! Mulla ihan samat ajatukset, pääsis vaan toteuttaan! :)
- Anonyymi
Oon kokeillu tota. Ihanan tuntunen jos laittaa täysille imurin. Ittellä semmoinen pienitehoinen imuri niin täysitehoisesti oli aika pieni.
- Anonyymi
IHANAA!!! Pillun tissien perseen kiveksien ja pippelin imuroiminen on IHANAA!!!
- Anonyymi
Täysille imuri ja sitte imuroi pippeliä persettä tai etenkin PIMPPIÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysille imuri ja sitte imuroi pippeliä persettä tai etenkin PIMPPIÄ.
Joo pillun imurointi on kivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pillun imurointi on kivaa
Kokeilin kerran pejhmeää kullia inurilla, jossa on säädettävä teho. Säädin tehon sopivaksi, ja sujautin kullin letkuun. Sitten letkun suu tiiviisti vartaloa vasten ja käyntiin, Tuntui mukavan imevältä. Hetken päästä otin kullin letkusta. Sinä oli kulli niin pitkänä, etten ollut ennen nähnyt! Tilanne mormalisoitui nopeasti,
- Anonyymi
Pari kertaa tuli naitua imurin letkuun sen ollessa pienellä teholla, ihanasti ilmavirta värisytti kalua ja sinnehän ne siemenet letkuun pian roiskahti.
- Anonyymi
ja sitten pöllähti imurista sininen savu,vai onko teillä jo kaksi imuria. harva äijä sitä imurin raskaaksi tekee
- Anonyymi
mitä vittua
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915