pässinpäät pelasivat mm.tapparaa vastaan ja hävisivät tylsillä luistimillaan halliin tullessaan kuin wanhat mummot 20-0 JOKA KERTA! Eikä se pelin taso mihinkään siitä ole noussut.Joten turha innostus noususta mihinkään ylempiin karkeloihin on aivan turha!
muistan aikoinaan kun...
10
459
Vastaukset
Pikkupojun muisti on tuntunut menevän liiallisesta Lasolin litkinnästä.
- valeri venäjältä
turha uhoominen.Sapkosta koskaan mitään sen suurempaa tule.ei oo rahaa eikä osaamista ja muutama pelimies joita seura tuottaa lähtee välittömästi isompiin kuvioihin.Näin se vaan on.Kannattaa hyväksyä tosiasiat ja lopettaa turha parkuminen ja uhoominen.Menee vaan voimat ja muut lukijat tällä palstalla kyllästyvät ja ajattelevat hyvin pahalla moista räksyttämistä.Murrosikäistä touhua!
valeri venäjältä kirjoitti:
turha uhoominen.Sapkosta koskaan mitään sen suurempaa tule.ei oo rahaa eikä osaamista ja muutama pelimies joita seura tuottaa lähtee välittömästi isompiin kuvioihin.Näin se vaan on.Kannattaa hyväksyä tosiasiat ja lopettaa turha parkuminen ja uhoominen.Menee vaan voimat ja muut lukijat tällä palstalla kyllästyvät ja ajattelevat hyvin pahalla moista räksyttämistä.Murrosikäistä touhua!
On jäänyt äidin pikku talttahampaalla levy päälle ja joka kerta pitää vielä keksiä uusi nikki noille änkytyksille.
Voisit poju korjata luusi täältä.- Rantasalmen Grezky
SavoRULES kirjoitti:
On jäänyt äidin pikku talttahampaalla levy päälle ja joka kerta pitää vielä keksiä uusi nikki noille änkytyksille.
Voisit poju korjata luusi täältä.SaPKo ilman Rantasalmelaisten lahjoja tahkoaisi kolmosdivaria... lörtsy suuhun ja peiton alle imemään tikkunekkua savorules....
Rantasalmen Grezky kirjoitti:
SaPKo ilman Rantasalmelaisten lahjoja tahkoaisi kolmosdivaria... lörtsy suuhun ja peiton alle imemään tikkunekkua savorules....
Landepaukku, suljehan suusi.
Jatka sinä vaan paskan lapiointia kedolla äläkä tule neuvomaan meitä savonlinnalaisia lätkänpeluussa.- Rantasalmen Grezky
SavoRULES kirjoitti:
Landepaukku, suljehan suusi.
Jatka sinä vaan paskan lapiointia kedolla äläkä tule neuvomaan meitä savonlinnalaisia lätkänpeluussa.Minkäs minä totuudelle voin... sapko ilman rantasalmen lahjoja olisi aika hataralla pohjalla!
Lörtsyä naamaan jotta vikinä loppuu...
- Kotkalainen
Aina vaan täällä jaksetaan riidellä...Ja yleisimmin täällä SaPKoa haukutaan. Olettekohan sattuneet huomaamaan, että SaPKo ainakin tällä hetkellä on sarjan kärjessä?
Syyhän on kuitenkin selvä. Pikkuriiviöitä v##uttaa, kun SaPKo jyrää.
Huippumatsi perjantaina Kotkassa, menehän katsomaan huippulätkää.- Kotkalainen
SavoRULES kirjoitti:
Syyhän on kuitenkin selvä. Pikkuriiviöitä v##uttaa, kun SaPKo jyrää.
Huippumatsi perjantaina Kotkassa, menehän katsomaan huippulätkää.Titaanit-SaPKo 3-1, sinne katkesi SaPKon yhdeksän ottelun voittoputki. Hieno peli kummaltakin joukkueelta.
Näytti muutama Savolainen kannatajakin olleen paikalla. Ääntä lähti hyvin ja asialllisia olivat koko pelin ajan. Kiitoksetkin saivat kuuluttajalta :) - urpo juntti rajalta
SavoRULES kirjoitti:
Syyhän on kuitenkin selvä. Pikkuriiviöitä v##uttaa, kun SaPKo jyrää.
Huippumatsi perjantaina Kotkassa, menehän katsomaan huippulätkää.aivan selkeesti ja vailla vastusta saimaaseen.Nyt alkoi alamäki savossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530