Tämän päivän HeSa

Elämä ja terveys -palstalla oli mielestäni tosi hauska juttu naisten hysterian hoitamisesta ja kiehtovasti rakennettu ilmoitus 1910-luvulta. - En suosittele ahdasmielisille.;)

Juttuun sisältyi ainakin yksi minulle ihan uusi asia, mahdollinen umpeenkasvaminen. Olen luullut asiaa vitsiksi. Meidän tyttöjen kannattaa varmaan lopettaa pihtaaminen tai hankkia uusia leikkikaluja. ;)

Pyydän jo etukäteen anteeksi, jos hupsut ajatukseni loukkasivat jotakuta. En kuitenkaan välittäisi lähteä keskustelemaan asiasta "keskenkasvuisten" kanssa.

13

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No sittenhän

meistä tulee uusioneitsyitä!!:))))

• Pirre..juu

öhöm..tuota...OPTIMISTI-ORVOKKI ...mikä juttu se oli...))??

• oli suloisena sekoituksena 1910-luvulta. Kerrottiin naisten hysterian hoitamisesta orgasmiin johtavalla lantiohieronnalla ja vibraattorilla. Sen aikaisessa ilmoituksessa oli piirroskuva kahdesta hiustenkuivaajalta näyttävästä laitteesta, joiden sähköjohdot muodostivat kaaviokuvan naisen elimistä.

Artikkeli sinänsä taisi olla ihan asiallinen ja siinä kerrottiin mm. umpeenkasvamisenkin uhasta ja, että kela voi tietyissä tapauksissa kustantaa seksilelujakin. Juttuun sisältyi siis muutamia ainakin minulle uusia asioita, vaikka luulin jo melkein "kaiken" kuulleeni tai lukeneeni.

(Innostuin testaamaan ihmisten reaktiota, kun monet ovat valittaneet puheenaiheiden ja aloitusten puutetta. Arvelin, että olisin saanut useampia hermostumaan ja juttujen häviävän alta aikayksikön. Yllätyin positiivisesti.)

• Pirre*..juu
        optimisti-orvokki kirjoitti:

oli suloisena sekoituksena 1910-luvulta. Kerrottiin naisten hysterian hoitamisesta orgasmiin johtavalla lantiohieronnalla ja vibraattorilla. Sen aikaisessa ilmoituksessa oli piirroskuva kahdesta hiustenkuivaajalta näyttävästä laitteesta, joiden sähköjohdot muodostivat kaaviokuvan naisen elimistä.

Artikkeli sinänsä taisi olla ihan asiallinen ja siinä kerrottiin mm. umpeenkasvamisenkin uhasta ja, että kela voi tietyissä tapauksissa kustantaa seksilelujakin. Juttuun sisältyi siis muutamia ainakin minulle uusia asioita, vaikka luulin jo melkein "kaiken" kuulleeni tai lukeneeni.

(Innostuin testaamaan ihmisten reaktiota, kun monet ovat valittaneet puheenaiheiden ja aloitusten puutetta. Arvelin, että olisin saanut useampia hermostumaan ja juttujen häviävän alta aikayksikön. Yllätyin positiivisesti.)

Eihän SINUN (seksi) aloitustasi (aihe:) poisteta..:)) *mie arvasin - naurua*

Niin naisten seksuaalisuushan on ollut hysteriaa, joka parhaassa tapauksessa on hoidettu mielisairaalassa, ja onhan se ollut kätevä keino päästä (vanhasta) vaimosta eroon..:))

• Pessimistipedikyyri

alapäät ja tissit mielessä. Siitä puhe mistä puute, sanotaan. Mutta anna mennä vaan, ei se minua huoleta.

• toivontytär

-tiesitkö että on naisten järjestämiä kutsuja (kuten tupperware yms.)joissa esitellään kaikkia mahdollisia leikkikaluja,lelut ovat vain korvikkeita. minusta on kuitenkin aihetta jatkaa asiallista keskustelua ko.aiheesta.

• puhutaan

kun aikuisten palstalla ollaan, noista dildoista, niin olen kuullut että niiden käyttö, varsinkin sellaisten "hyrinävehkeiden" aiheuttavan sen että normaali tunto "siellä" heikkenee.
        Siis luomut kunniaan siinäkin asiassa. Ei ainakaan mitään paristoilla käyviä kannata hankkia, ei se aitokaan mitää megavärinää pidä.

• rosalii
        puhutaan kirjoitti:

kun aikuisten palstalla ollaan, noista dildoista, niin olen kuullut että niiden käyttö, varsinkin sellaisten "hyrinävehkeiden" aiheuttavan sen että normaali tunto "siellä" heikkenee.
        Siis luomut kunniaan siinäkin asiassa. Ei ainakaan mitään paristoilla käyviä kannata hankkia, ei se aitokaan mitää megavärinää pidä.

värinähälyytys
        ei tarvitse leluja hankkia erikseen... ;)))

• ja sitten
        rosalii kirjoitti:

värinähälyytys
        ei tarvitse leluja hankkia erikseen... ;)))

ommellaan kännykkätasku yöhousuihin ja laitetaan värinähälytys kahden sekunnin välein:))))

• Kaikkee kanssa...:D No ei sitä näemmä turhaan sitten ole noita röörin puhdistus-juttuja...;)

• rosalii

sanoisi tästä?

Muistaakseni hän selitti kaikki ihmisen vaivat seksuaalivietin kautta...

• Ukot

Heti nuohous virma pystyyn.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2947
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2839
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2323
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      26
      1788
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1689
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1576
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1566
    8. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1226
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1225
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79
      1050
    Aihe