Tämän päivän HeSa

Elämä ja terveys -palstalla oli mielestäni tosi hauska juttu naisten hysterian hoitamisesta ja kiehtovasti rakennettu ilmoitus 1910-luvulta. - En suosittele ahdasmielisille.;)

Juttuun sisältyi ainakin yksi minulle ihan uusi asia, mahdollinen umpeenkasvaminen. Olen luullut asiaa vitsiksi. Meidän tyttöjen kannattaa varmaan lopettaa pihtaaminen tai hankkia uusia leikkikaluja. ;)

Pyydän jo etukäteen anteeksi, jos hupsut ajatukseni loukkasivat jotakuta. En kuitenkaan välittäisi lähteä keskustelemaan asiasta "keskenkasvuisten" kanssa.

13

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No sittenhän

      meistä tulee uusioneitsyitä!!:))))

    • Pirre..juu

      öhöm..tuota...OPTIMISTI-ORVOKKI ...mikä juttu se oli...))??

      • oli suloisena sekoituksena 1910-luvulta. Kerrottiin naisten hysterian hoitamisesta orgasmiin johtavalla lantiohieronnalla ja vibraattorilla. Sen aikaisessa ilmoituksessa oli piirroskuva kahdesta hiustenkuivaajalta näyttävästä laitteesta, joiden sähköjohdot muodostivat kaaviokuvan naisen elimistä.

        Artikkeli sinänsä taisi olla ihan asiallinen ja siinä kerrottiin mm. umpeenkasvamisenkin uhasta ja, että kela voi tietyissä tapauksissa kustantaa seksilelujakin. Juttuun sisältyi siis muutamia ainakin minulle uusia asioita, vaikka luulin jo melkein "kaiken" kuulleeni tai lukeneeni.

        (Innostuin testaamaan ihmisten reaktiota, kun monet ovat valittaneet puheenaiheiden ja aloitusten puutetta. Arvelin, että olisin saanut useampia hermostumaan ja juttujen häviävän alta aikayksikön. Yllätyin positiivisesti.)


      • Pirre*..juu
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        oli suloisena sekoituksena 1910-luvulta. Kerrottiin naisten hysterian hoitamisesta orgasmiin johtavalla lantiohieronnalla ja vibraattorilla. Sen aikaisessa ilmoituksessa oli piirroskuva kahdesta hiustenkuivaajalta näyttävästä laitteesta, joiden sähköjohdot muodostivat kaaviokuvan naisen elimistä.

        Artikkeli sinänsä taisi olla ihan asiallinen ja siinä kerrottiin mm. umpeenkasvamisenkin uhasta ja, että kela voi tietyissä tapauksissa kustantaa seksilelujakin. Juttuun sisältyi siis muutamia ainakin minulle uusia asioita, vaikka luulin jo melkein "kaiken" kuulleeni tai lukeneeni.

        (Innostuin testaamaan ihmisten reaktiota, kun monet ovat valittaneet puheenaiheiden ja aloitusten puutetta. Arvelin, että olisin saanut useampia hermostumaan ja juttujen häviävän alta aikayksikön. Yllätyin positiivisesti.)

        Eihän SINUN (seksi) aloitustasi (aihe:) poisteta..:)) *mie arvasin - naurua*

        Niin naisten seksuaalisuushan on ollut hysteriaa, joka parhaassa tapauksessa on hoidettu mielisairaalassa, ja onhan se ollut kätevä keino päästä (vanhasta) vaimosta eroon..:))


    • Pessimistipedikyyri

      alapäät ja tissit mielessä. Siitä puhe mistä puute, sanotaan. Mutta anna mennä vaan, ei se minua huoleta.

    • toivontytär

      -tiesitkö että on naisten järjestämiä kutsuja (kuten tupperware yms.)joissa esitellään kaikkia mahdollisia leikkikaluja,lelut ovat vain korvikkeita. minusta on kuitenkin aihetta jatkaa asiallista keskustelua ko.aiheesta.

      • puhutaan

        kun aikuisten palstalla ollaan, noista dildoista, niin olen kuullut että niiden käyttö, varsinkin sellaisten "hyrinävehkeiden" aiheuttavan sen että normaali tunto "siellä" heikkenee.
        Siis luomut kunniaan siinäkin asiassa. Ei ainakaan mitään paristoilla käyviä kannata hankkia, ei se aitokaan mitää megavärinää pidä.


      • rosalii
        puhutaan kirjoitti:

        kun aikuisten palstalla ollaan, noista dildoista, niin olen kuullut että niiden käyttö, varsinkin sellaisten "hyrinävehkeiden" aiheuttavan sen että normaali tunto "siellä" heikkenee.
        Siis luomut kunniaan siinäkin asiassa. Ei ainakaan mitään paristoilla käyviä kannata hankkia, ei se aitokaan mitää megavärinää pidä.

        värinähälyytys
        ei tarvitse leluja hankkia erikseen... ;)))


      • ja sitten
        rosalii kirjoitti:

        värinähälyytys
        ei tarvitse leluja hankkia erikseen... ;)))

        ommellaan kännykkätasku yöhousuihin ja laitetaan värinähälytys kahden sekunnin välein:))))


    • Kaikkee kanssa...:D No ei sitä näemmä turhaan sitten ole noita röörin puhdistus-juttuja...;)

    • rosalii

      sanoisi tästä?

      Muistaakseni hän selitti kaikki ihmisen vaivat seksuaalivietin kautta...

    • Ukot

      Heti nuohous virma pystyyn.:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe