Ehdottomasti saatava NykäsMatti Arkadianmäelle!!! sopii oikein hyvin siihen pellelaumaan,joka esiintyy ministereiden ja kansanedustajien virkanimikkeillä. Voisi jopa sanoa,että silloin tyhmyys tiivistyisi oikein kunnolla.
Matti eduskuntaan!!!
sauli2.
4
410
Vastaukset
- Puuttini
mina sanoo etta ei jauha poika skeida. Asiahan on niin että ei siinä tyhmyydestä voi puhua. Katoppa kuule masan meriittejä uralta.
- mitalit
Mitaleita ihmeellisempää on että se tyyppi on vieläkin hengissä. Niin paljon se on jo töppäillyt.
- Mestari
mitalit kirjoitti:
Mitaleita ihmeellisempää on että se tyyppi on vieläkin hengissä. Niin paljon se on jo töppäillyt.
mikksei samala presidenntiksi!!
- TheMn
Mestari kirjoitti:
mikksei samala presidenntiksi!!
Vihaan Mattia! Löysäpaska, naistenhakkaaja, raukkamainen puukottaja, juoppo, pelle....tekis miele kuristaa hengiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076