valaisee hiukan B:tason pätkien (Drive-in)(3d-monster leffojen merkitystä.Oikeaa katselu tapaa en kyllä vielä ole löytänyt?.....olisikohan täällä kenties sellaista henkilöä?.Valaisen sen verran että leffa kertoo sisäpiiri porukasta joka suunnittelee B-leffa tapahtumaa.Mihin kaikki sen harrastajat kokoontuvat tietenkin katsomaan B.pätkiä...päivästä yöhön,siitä seuraa sellaista että todellisuus ja uni sekoittuu toisiinsa.Koko B-käsite on kyseessä...ei mitään yksittäisiä,ostinpa juuri 2 euroon tuon.Selvästi leffaan on jonkinlainen looginen vastaus ja tapa katsoa,koska tiettyjä kohtia koraostetaan sen verran paljon,mutta? mitään ei kerrota,vaikka vinkit oavtkin jossain.
phantom of the cinema
Deepstarsix
2
199
Vastaukset
- Deepstarsix
katsokaa pätkä ja räjäyttäkää tajuntanne.....sekoboltsi meiningillä....kukaan ei luultavasti pysy mukana joten tuossapa tutkittavaa gorehoundeille(toisin sanoen koko B-kauhu friikkailijat).
- Dead man's hand
ei oikein tiedä millä fiiliksellä tämmösiä leffoja pitäis katsoa?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904