kertokaa

hevosmimmi2

Olen myymässä 16-vuotiasta sh-tammaa. Millaisissa hinnoissa ne menee? Se on tosi hieno ja kiltti ratsu.
Mikä on teurashinta nykypäivänä?

5

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meikä

      Hintaa ei nykyisin täälläpäin ainakaan ole.Ilmaiseksi ottavat jos ottavat.Sekin on opetusteurastamo.Niin mailma muuttuu.Mekin ostettiin sh joskus 80 luvun alussa teurashinnalla.Oli exravuri 15v.Hintaa 6000 markkaa.Lihaa ei käytetä nykyisin.Tästä on haittavaikutuksia mm.viedään kauheisiin kuljetuksiin ulkomaille.Meilläkin vanha ruuna,kun sairastui oli isällä hätä.Jos ei olisi ollut liha arvoa eipä olisi välittänyt.On toisaalta eläinsuojelu teko syödä sitä meerfurstia,jos siinä hevosta on.Ylensä ei ole.Kyllä jossain päin suomea ottavat hevosiakin.Toivottavasti saat heppasi myytyä eloon.Jos on koulutettu kyllä sitä arvostetaan,en osaa hintaa sanoa.Etsiskele muiden myynti ilmoituksia.

      • Tinas

        Jos hevonen on terve ja käyttökelpoinen pyytäisin minä siitä sen 1000€. Yritä ihmeessä myydä tuohon hintaan.


      • mie vaa
        Tinas kirjoitti:

        Jos hevonen on terve ja käyttökelpoinen pyytäisin minä siitä sen 1000€. Yritä ihmeessä myydä tuohon hintaan.

        moi! ootko jo myyny pollesi pois? kun etsin samallaista hevosta minkä omistat( siis jos et ole vielä myynyt) voitko kertoa siintä vähän niin katsotaan onnaako?

        terv.12w. tyttö


    • edullidedti

      Varmista olosuhteet, äläkä pyydä liikaa...1000-2000

    • ,,,,

      hinta on monesta asiasta kiinni:terveyden tilasta, iästä, suvusta, luonteesta, taidoista, toisaalta myös omistajan tahdosta. laita vaan myynti-ilmoitus ja pyydä tarjoamaan hintoja. jos kutakuinkin terve eikä ihan huippusukua(siitosta ajatellen) niin joku 1500 ihan yleinen.mut esim viallisena,hankalana,varsomattomana,huonosukuisena, -kuntoisena ja osaamattomana alle tonninkin. huippusukuinen hienorakenteinen näyttelyissä menestynyt ktk-tamma joka on täysin terve ja osaava ja toimiva ja varsonut niin on jo korkeampi hinta(ja harvinainen suokki).

      teuraaksi kun nykypäivänä hevosen vie saattaa jäädä itse rahasa tappion puolelle. ja mitä järkeä teurastaa hevosta jolla ei ole parannuskeinottomia tai hankalia kipuiluja/sairauksia? tai sitten vanhuuttaan erityisen heikko(kuten hampaat menny ja vaan laihtuu).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe