Iso penis sattuu

yhdynnässä

Miehelläni on erittäin kookas penis. Ympärysmitta on jopa lääkärin mukaan poikkeuksellisen suuri. Sisääntyöntyminen on tehtävä hitaasti ja liukuvoiteen kanssa, ettei tule isompia nirhaumia. Olen lähes aina kiihottunut ja kostunut, joten siinä ei ole ongelma. Meillä on lapsia, joten luulisi paikkojen olevan jo vähän venyneet... Yhdynnän loputtua kumminkin limakalvot ovat arat ja kirvelevät parikin päivää. Mikä avuksi?

14

6568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoja!

      Kuinkahan iso se sitten mahtaa olla senteissä?
      On totta että SUURI voi sattua, mutta miten suuri määritellään, montako senttiä mistäkin kohdasta, ja oikein ja tarkasti, mitattuna? Voisi saada vähän osviittaa, miten neuvoa.

      • yhdynnässä

        Sillä ei liene tässä merkitystä, vai kuinka? Jos se on iso, niin se on iso.


      • sitten
        yhdynnässä kirjoitti:

        Sillä ei liene tässä merkitystä, vai kuinka? Jos se on iso, niin se on iso.

        kirjoitit koko asiasta. Vai halusitko vaan kertoa että miehesi on isokullinen.


      • voi perse
        sitten kirjoitti:

        kirjoitit koko asiasta. Vai halusitko vaan kertoa että miehesi on isokullinen.

        teidän kakaroiden kanssa, mitä helvetin väliä sillä on mitkä ne sentit on???? Johan nainen tässä kertoi, että miehensä penis on iso, hiukan liiankin iso, mitä sinä siis tarkemmilla tiedoilla teet???


      • ei muuta
        voi perse kirjoitti:

        teidän kakaroiden kanssa, mitä helvetin väliä sillä on mitkä ne sentit on???? Johan nainen tässä kertoi, että miehensä penis on iso, hiukan liiankin iso, mitä sinä siis tarkemmilla tiedoilla teet???

        voi perkeleen nulikat!!


    • miestä tai

      lopeta sekstailut sen kanssa.

    • Ihmettelen vaan

      Minkäs takia lääkäri on hänen erektiossa olevaan kaluaan tutkinut ?!?! Itse en ainakana ikinä ole ollut sellaisissa tutkimuksissa jossa olisi pitänyt tarkastella kalua nimenomaan erektiossa.

      • oli hauska juttu

        Olen itse sairaala-alan ihmisiä ja olen kyllä yhtyväinen mielipiteeseesi. Jospa tohtori onkin nainen:O... mutta jos mies... niin huolestunut olisin:)


      • PÖNTÖT...
        oli hauska juttu kirjoitti:

        Olen itse sairaala-alan ihmisiä ja olen kyllä yhtyväinen mielipiteeseesi. Jospa tohtori onkin nainen:O... mutta jos mies... niin huolestunut olisin:)

        Jos ette ymmärrä suomen kieltä, niin älkää tulko tänne(kään) lässyttämään paskaa!!!

        JOS nyt sitten osaisitte lukaista uudestaan sen ekan viestin ja miettisitte ihan OIKEASTI, mitä siinä lukee.

        Lukeeko siinä, että lääkäri on tutkinut erektiossa olevan kalun??? TÄ!!!??? NO EI LUE, vaan, että "Ympärysmitta on jopa lääkärin mukaan poikkeuksellisen suuri". EI TUO LAUSE TARKOITA SITÄ, ETTÄ LÄÄKÄRI OLIS SEN TUTKINUT EREKTIOSSA.

        UGH - olen puhunut!!


      • Jolujorma
        PÖNTÖT... kirjoitti:

        Jos ette ymmärrä suomen kieltä, niin älkää tulko tänne(kään) lässyttämään paskaa!!!

        JOS nyt sitten osaisitte lukaista uudestaan sen ekan viestin ja miettisitte ihan OIKEASTI, mitä siinä lukee.

        Lukeeko siinä, että lääkäri on tutkinut erektiossa olevan kalun??? TÄ!!!??? NO EI LUE, vaan, että "Ympärysmitta on jopa lääkärin mukaan poikkeuksellisen suuri". EI TUO LAUSE TARKOITA SITÄ, ETTÄ LÄÄKÄRI OLIS SEN TUTKINUT EREKTIOSSA.

        UGH - olen puhunut!!

        Menin kerran lääkärille näyttämään kaluani. Lääkäri tutki, otti näytteitä ym. pyysi jopa hoitajiakin katsomaan, ennen kuin sanoi "en minä tästä kyllä mitään vikaa löydä".
        No minä sanoin että perkele, eihän siinä mitään vikaa olekkaan, eikä olekkin aivan saatanan komea kulli!


    • Tömmi

      Itse tuon suuren koon haitat olen myös todennut:(
      Itselläni ei mikään Jättiläinen kuitenkaan ole, mutta sitä normaalia suurempaa. Puolisoni puolestaan on vähän sirompaa sorttia niin kokoero tuntuu selvemmin. Olemme kyllä löytäneet muutamia asentoja joissa on helpompi olla. Liukuvoide (niinkuin itse totesit) on ainoa asia mitä itse osaan suositella :(

      • yhdynnässä

        kiva kun tää palsta on näin asiallinen. Kiitos kunnollisistakin vastauksista.


    • kova ei

      naisen mielipide

    • Anonyymi

      mul on iso ku helekatti.....ja kasvaa koko ajan

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe