Nordea rahoitus

Reijo

Tiettäkö joku myöntääkö Nordea rahoitus minulle esim. Masteria, kun on peritntätoimiston kanssa sopimus nordea rahoitukselle. Eli maksan nuoruuden hölmöilyjä vielä puolisen vuotta Nordealle perintätoimiston kautta.

Vai onko helpoin ratkaisu hakea korttia esim. Sammosta?

Luottotiedot ovat kunnossa

11

1670

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaisi kysyä

      Varman vastauksen saat tietenkin nordeasta.

    • Reijo

      Kyllä, kyllä. Ja näin ajattelin myös tehdä. Mutta kysyinkin jos jollain sattuisi olemaan suoraa tietoa. Maltan kyllä odottaa myös huomiseen ja että pankit aukeaa. Niin ei tarvitse kenenkään vinoilla

      • oaoaoa4

        Oisko siellä pankissa sitä suoraa tietoa?


      • plaahjaplääh
        oaoaoa4 kirjoitti:

        Oisko siellä pankissa sitä suoraa tietoa?

        Veikkaan että aloittaja on näiden viiden vuoden aikana jo käynyt siellä pankissa. Onko pakko kaivaa tänne jotain ikivanhoja ketjuja??


    • nimetön

      Voisin melko suurella varmuudella sanoa että EI tipu korttia sen kautta. Mene toiseen pankkiin ja homma toimii.

      • Nordea = shit

        Se on parempi, että tosta roskapankista ei tipu yhtään mitään niin helpompi päästä noista mulkuista lopullisesti eroon :)


    • huijarit

      Älä ota Nordeasta yhtään lainaa. Joudut tekemisiin tämän huijariyhtiön (Nordea Rahoitus) kanssa ja heidän laittoman koronkiskojayhtiönsä Lindorff Oy:n.

      Jättäkää ihmiset Nordea ja sen huijarit oman onnensa nojaan!

      Ovat pilanneet maineensa totaalisesti!

      • Voi itku...

        Voi voi... Yhtiö on huijari jos myöntää lainaa ja sitten asiakkaan odotetaan maksavan se joskus? :(

        Ikinä ei tule mitään muuta kuin kuukausittainen Mastercard-lasku sieltä, eikä siinä ole ikinä ollut mitään väärin tai mitään kuluja kun on maksanut koko homman joka kuukausi pois.


    • ryvetetty kyyhkynen

      Kyllä myöntää.. Se firma myöntää lainaa vaikka asiakas olisitaustoiltaan mitä vain. Itse olen asiaa kysynyt niiltä, niin niille riittää pelkästään se, että asiakas saa säännöllistiä tuloa n. 1000e/kk.

      Se ei paina niille, vaikka olisit velkaa toiseen pankkiin kuis paljon vaan tai että sinulla on ikää suhteessa velkaasi.... eikä se, että vaikka sinulla ei olisi edes tarkoitustakaan maksaa koskaan velkaasi takaisin.

      Jossakin toisessa isossapankissa sentää aivan paikallistasolla ollut pankinjohtaja katkaisi kaikki asiakassuhteet asiakkaaseen joka ei muuten lopettanut velkaantumistaan heille. Kiitos hänelle edes siitä... kyllä hänkin olisi voinut päättää sen velkaantumisen jo aiemmin.

    • Anonyymi

      Nordea on yritysrahoituksen pohjasakkaa, täysiä koijareita.

    • Anonyymi

      Mulle kävi näin eräässä toisessa pankissa. Olen ollut tämän X pankin asiakas pientä katkoa lukuunottamatta yli 30v. Pankista soitetaan minulle ja pyydetään käymään. Aika menee pari kuukautta eteenpäin omien kiireitteni vuoksi. Pankissa pankkineuvoja ehdottaa, että otteisin pienellä limitillä olevan luottokortin. Pankin tai pankkineuvojan mielestä osaan käsitellä rahaa ja siitä on näyttöä. Sanottuani mielipiteeni omat taustani tuntien suostun kuitenkin pankkineuvojan ehdotukseen ja hän tekee X pankin korttiyhtiölle ja sen robotille hakemuksen joka tulee hylättynä takaisin.

      Mitä tästä opimme. Vaikka sinulla on luottotiedot kunnossa, osaat hoitaa asiat ja saat luottamusta myös pankin ulkopuolella, vaikka sinulla on vakuudet, niin joku asia kaataa korttihakemuksen.

      Jos joku tulee tekemään tälläisestä aiheesta kyselyn S24 palstalle, niin hän on niin ulkona kaikesta, että on paras ettei hän hae korttia.

      En tiedä mitä tekisin jos saisin "lotossa" sata kiloa. Ehkä ottaisin tai sitten en! Ehkä se kortti olisi luontevampi kuin tavallinen debiit. Omassa elämässä satakiloa ei vielä ratko asioita.... Mutta kyllä se helpottaisi helvetisti elämää!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe