Tiettäkö joku myöntääkö Nordea rahoitus minulle esim. Masteria, kun on peritntätoimiston kanssa sopimus nordea rahoitukselle. Eli maksan nuoruuden hölmöilyjä vielä puolisen vuotta Nordealle perintätoimiston kautta.
Vai onko helpoin ratkaisu hakea korttia esim. Sammosta?
Luottotiedot ovat kunnossa
Nordea rahoitus
11
1788
Vastaukset
- kannattaisi kysyä
Varman vastauksen saat tietenkin nordeasta.
- Reijo
Kyllä, kyllä. Ja näin ajattelin myös tehdä. Mutta kysyinkin jos jollain sattuisi olemaan suoraa tietoa. Maltan kyllä odottaa myös huomiseen ja että pankit aukeaa. Niin ei tarvitse kenenkään vinoilla
- oaoaoa4
Oisko siellä pankissa sitä suoraa tietoa?
- plaahjaplääh
oaoaoa4 kirjoitti:
Oisko siellä pankissa sitä suoraa tietoa?
Veikkaan että aloittaja on näiden viiden vuoden aikana jo käynyt siellä pankissa. Onko pakko kaivaa tänne jotain ikivanhoja ketjuja??
- nimetön
Voisin melko suurella varmuudella sanoa että EI tipu korttia sen kautta. Mene toiseen pankkiin ja homma toimii.
- Nordea = shit
Se on parempi, että tosta roskapankista ei tipu yhtään mitään niin helpompi päästä noista mulkuista lopullisesti eroon :)
- huijarit
Älä ota Nordeasta yhtään lainaa. Joudut tekemisiin tämän huijariyhtiön (Nordea Rahoitus) kanssa ja heidän laittoman koronkiskojayhtiönsä Lindorff Oy:n.
Jättäkää ihmiset Nordea ja sen huijarit oman onnensa nojaan!
Ovat pilanneet maineensa totaalisesti!- Voi itku...
Voi voi... Yhtiö on huijari jos myöntää lainaa ja sitten asiakkaan odotetaan maksavan se joskus? :(
Ikinä ei tule mitään muuta kuin kuukausittainen Mastercard-lasku sieltä, eikä siinä ole ikinä ollut mitään väärin tai mitään kuluja kun on maksanut koko homman joka kuukausi pois.
- ryvetetty kyyhkynen
Kyllä myöntää.. Se firma myöntää lainaa vaikka asiakas olisitaustoiltaan mitä vain. Itse olen asiaa kysynyt niiltä, niin niille riittää pelkästään se, että asiakas saa säännöllistiä tuloa n. 1000e/kk.
Se ei paina niille, vaikka olisit velkaa toiseen pankkiin kuis paljon vaan tai että sinulla on ikää suhteessa velkaasi.... eikä se, että vaikka sinulla ei olisi edes tarkoitustakaan maksaa koskaan velkaasi takaisin.
Jossakin toisessa isossapankissa sentää aivan paikallistasolla ollut pankinjohtaja katkaisi kaikki asiakassuhteet asiakkaaseen joka ei muuten lopettanut velkaantumistaan heille. Kiitos hänelle edes siitä... kyllä hänkin olisi voinut päättää sen velkaantumisen jo aiemmin. - Anonyymi
Nordea on yritysrahoituksen pohjasakkaa, täysiä koijareita.
- Anonyymi
Mulle kävi näin eräässä toisessa pankissa. Olen ollut tämän X pankin asiakas pientä katkoa lukuunottamatta yli 30v. Pankista soitetaan minulle ja pyydetään käymään. Aika menee pari kuukautta eteenpäin omien kiireitteni vuoksi. Pankissa pankkineuvoja ehdottaa, että otteisin pienellä limitillä olevan luottokortin. Pankin tai pankkineuvojan mielestä osaan käsitellä rahaa ja siitä on näyttöä. Sanottuani mielipiteeni omat taustani tuntien suostun kuitenkin pankkineuvojan ehdotukseen ja hän tekee X pankin korttiyhtiölle ja sen robotille hakemuksen joka tulee hylättynä takaisin.
Mitä tästä opimme. Vaikka sinulla on luottotiedot kunnossa, osaat hoitaa asiat ja saat luottamusta myös pankin ulkopuolella, vaikka sinulla on vakuudet, niin joku asia kaataa korttihakemuksen.
Jos joku tulee tekemään tälläisestä aiheesta kyselyn S24 palstalle, niin hän on niin ulkona kaikesta, että on paras ettei hän hae korttia.
En tiedä mitä tekisin jos saisin "lotossa" sata kiloa. Ehkä ottaisin tai sitten en! Ehkä se kortti olisi luontevampi kuin tavallinen debiit. Omassa elämässä satakiloa ei vielä ratko asioita.... Mutta kyllä se helpottaisi helvetisti elämää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774