Jousimies-Jousimies?

Nimetön

Miten kaksi jousimiestä sopii yhteen?

8

2190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dargaicel24

mä uskoisin että hyvin vaikka mutakin on väitetty sillä meijän suvun perusteela ne ritelee harvoin keskennän ainakkin muihin verratuna

• ne koska

ei voi tulla riitaa kun ne ei näe toisiaan paljon koskaan.....jousimies on levoton sielu

• hhhhhh

Olen kuullut että jousimies on jousimiehelle se kaikista paras kumppani!

• jousimies ja jousimies
        hhhhhh kirjoitti:

Olen kuullut että jousimies on jousimiehelle se kaikista paras kumppani!

Ollaan oltu jo 25 vuotta yhessä ja tapellaan tosi rajusti välillä. Ei tosin nyrkein vaan sanoin ja ovet paukkuu vähän väliä.

Ei siis tule pitkäksi aika.

• Jousimiesnainen59

Hei!
      Olen vastannut ennenkin tähän kysymykseen.
      Tämä merkkien yhdistelmä on kaikkein sopivin pari.Eivät ole riitaisia,äkkipikaisia kylläkin mutta leppyvät ihan minuuttien päästä.Ystävyys ja turvallisuus liiton valtteja.Avoimuus ja rehellisyys jousimiesten tunnusmerkit.
      Ja voin vakuuttaa,että pätee varmasti ja on totisinta totta.
      Ollaan oltu yhdessä 30 vuotta.Ja meidän kolmesta lapsestakin,kaksi on jousimiestä,että hyvin on pärjätty...

• J&J pari

7-vuotta kokoonpanolla jousimies-jousimies. Toimii paremmin kuin hyvin. Osataan antaa toiselle vapaus ei kahlita, yhdessäolo on taivaallista, ei tule riitoja. Tunnen itseni, olen tyypillinen joutskari ja niin on kummppanikin... eipäs mennyt turhaa aikaa toisen tuntemiseen...

• ttt

Hei
        Me olaan oltu 8 vuotta yhdessä ja on lapsiakin. Aikalailla samanlaisia ja samanlaiset harrastukset. Tulisia myös tarvittaessa, osataan kinata reipaasti, mutta usein koko homma loppuu nauruun ja sit olaan taas kun mitään ei olisi tapahtunut

• J+J

20 vuotinen taival jo takana.
        Hyvin menee.
        Riidellään joskus, niinkuin kaikki muutkin.
        Mutta hauskaa on ollut.
        Ymmärämme toisiamme, koska olemme jokseenkin saman
        tyylisiä.
        Ei oteta herneitä nenään, koska tiedämme, että suuttuessa tulee sanottua sitäkin mitä ei tarkoita.
        Hassuttelemme myös paljon.
        Siispä suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      21
      2684
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1679
    3. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1657
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      114
      1603
    5. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      47
      1533
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1474
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1366
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1214
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1147
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1106
    Aihe