Miten kaksi jousimiestä sopii yhteen?
Jousimies-Jousimies?
8
2152
Vastaukset
- dargaicel24
mä uskoisin että hyvin vaikka mutakin on väitetty sillä meijän suvun perusteela ne ritelee harvoin keskennän ainakkin muihin verratuna
- ne koska
ei voi tulla riitaa kun ne ei näe toisiaan paljon koskaan.....jousimies on levoton sielu
- hhhhhh
Olen kuullut että jousimies on jousimiehelle se kaikista paras kumppani!
- jousimies ja jousimies
hhhhhh kirjoitti:
Olen kuullut että jousimies on jousimiehelle se kaikista paras kumppani!
Ollaan oltu jo 25 vuotta yhessä ja tapellaan tosi rajusti välillä. Ei tosin nyrkein vaan sanoin ja ovet paukkuu vähän väliä.
Ei siis tule pitkäksi aika.
- Jousimiesnainen59
Hei!
Olen vastannut ennenkin tähän kysymykseen.
Tämä merkkien yhdistelmä on kaikkein sopivin pari.Eivät ole riitaisia,äkkipikaisia kylläkin mutta leppyvät ihan minuuttien päästä.Ystävyys ja turvallisuus liiton valtteja.Avoimuus ja rehellisyys jousimiesten tunnusmerkit.
Ja voin vakuuttaa,että pätee varmasti ja on totisinta totta.
Ollaan oltu yhdessä 30 vuotta.Ja meidän kolmesta lapsestakin,kaksi on jousimiestä,että hyvin on pärjätty... - J&J pari
7-vuotta kokoonpanolla jousimies-jousimies. Toimii paremmin kuin hyvin. Osataan antaa toiselle vapaus ei kahlita, yhdessäolo on taivaallista, ei tule riitoja. Tunnen itseni, olen tyypillinen joutskari ja niin on kummppanikin... eipäs mennyt turhaa aikaa toisen tuntemiseen...
- ttt
Hei
Me olaan oltu 8 vuotta yhdessä ja on lapsiakin. Aikalailla samanlaisia ja samanlaiset harrastukset. Tulisia myös tarvittaessa, osataan kinata reipaasti, mutta usein koko homma loppuu nauruun ja sit olaan taas kun mitään ei olisi tapahtunut - J+J
20 vuotinen taival jo takana.
Hyvin menee.
Riidellään joskus, niinkuin kaikki muutkin.
Mutta hauskaa on ollut.
Ymmärämme toisiamme, koska olemme jokseenkin saman
tyylisiä.
Ei oteta herneitä nenään, koska tiedämme, että suuttuessa tulee sanottua sitäkin mitä ei tarkoita.
Hassuttelemme myös paljon.
Siispä suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003