korjausoppaita netissä ?

lieneekö löytyy

oletteko tietoisia löytyykö korjausoppaita Astraan netistä ? räjäytyskuvia sun muuta neuvoja.

jos vaikka ulkomaisiakin niin hyvä.

10

4816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wabus5.

      on mutta en nyt viitsi etsiä kaikkia 5 opasta,
      kun korkeintaan yhtä kaipaat.

      G- malliin en ole vielä löytänyt suomenkielistä.

      • Astra farmari

        vuosimalli -97 1,6 litran bensakoneella.

        kiitos jo etukäteen jos olet löytänyt oppaita.


      • 123.
        Astra farmari kirjoitti:

        vuosimalli -97 1,6 litran bensakoneella.

        kiitos jo etukäteen jos olet löytänyt oppaita.

        Onko sinulla suomi 24 sähköpostia,
        jos ei ole, ota se käyttöön ja ilmoita osoite.

        Voisin ilmoittaa jos joskus löydän,


    • autoilija

      Jos sulla on useampia korjausoppaita tiedossa niin laitappa linkit myös niistä. Uskoisin että uteliaita lukijoita riittää.

    • 123.

      Tällä hakusanalla sain kai aikoinaan oppaan, n GOOGLE :sta.

      Astra-F 1991-1998 korjausopas


      NYT TULEE VAIN NÄIN

      ed2k URL for file "Opel (Vauxhall) Astra-F 1991-1998 Korjausopas.pdf"
      All about Opel (Vauxhall) Astra-F 1991-1998 Korjausopas.pdf.
      www.filedonkey.com/url/6A36394C1CC0C1776772877758650690 - 7k - Lisätulos - Välimuistissa - Samankaltaisia sivuja

      Statyba.lt - Lietuvos Statyba
      Opel (Vauxhall) Astra-F 1991-1998 korjausopas.PDF 9 Puhdista huolellisesti kaikki
      osat ja •arkasta, ettei osissa ole mitään ...
      www.statyba.lt/index.php?action=ieskoti& page=internetas&q=ARKASTA&num=20&hl=lt&lr=&am... - 36k - Lisätulos - Välimuistissa - Samankaltaisia sivuja


      http://66.249.93.104/search?q=cache:CFoccpgqMgQJ:www.statyba.lt/index.php?action=ieskoti&page=internetas&q=ARKASTA&num=20&hl=lt&lr=&ie=UTF-8&start=20&sa=N Astra-F 1991-1998 korjausopas&hl=fi&gl=fi&ct=clnk&cd=2

      Opel (Vauxhall) Astra-F 1991-1998 korjausopas.pdf
      9 Puhdista huolellisesti kaikki osat ja •arkasta, ettei osissa ole mitään
      näkyviä :,aurioita tai selvää kulumista. Öljynpai,reen rajoitinventtiilin osat ...
      astra-f.tripod.com/ - 530k - Google kopija - Panašūs puslapiai


      Yritän lähettää oppaan, jos osaan

    • Obeliksi

      Alfamer, sieltä löytyy ainakin g-astraan myös suomenkielisiä

    • helevetin ooppeli

      olen vaihtamassa iskareita opel astraan 1996 1.6 kuinka saan vanhan iskarin pois,kun putken päässä on este,onko se kierteillä vai nypättävä osa,AUTTAKKAA

    • helevetin ooppeli

      kyllä se on niin,että ooppeli ei ole auto,se on paskakasa ja siihen uppoo ihan sairaasti fyffee..vittu mä räjäytän ton paskan ja ostan audin,audi on auto...
      ladakin on parempi kun ooppeli,perkele

      • VainOpeleitaAjossa

        Audismi on sairaus 😂 kalos on paska. Opel luottopeli. Nimim. Vain opeleita ajossa muitakin koiteltu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe