Luulen, etten ole ainoa, joka on löytänyt siis ihan sattumalta tältä keskustelupalstalsta ihmisen (minä miehen), jonka kanssa olen avioitunut.
Tutustumisvaiheemme kesti 8 kkk ennen ensi tapaamista, kirjeitä lähetimme monta päivittäin.
Nyt olemme tunteneet 1,5 vuotta ja olemme naimisissa, parempaa, ihanampaa mietä ei voi olla!
Jotkut varmaan piruilee, mutta kummallakaan meillä ei ollut "haku päällä", sattumuksella oli osansa ja eräällä palstalaisella, jonka nikkiä en ole enää nähnyt; hän oli puhenaisena ja elämä jatkuu ihanasti nyt kahden ennen yksinäisen ja pettyneen kohdalla.
Oliko tämä hassua? Jos oli niin hassuja tapahtuu vielä 50 täyttäneille ihmisille.
Minä olin kauan sitten luopunut onnen tavoittelusta ja nyt olen maailman ekaks onnellisin nainen.
Tsemppiä yksineläjille, minullakin onni odotti 15 vuoden yksinäisyyden jälkeen.
Avioliitto palstan kautta
70
3162
Vastaukset
- lannenhunttari
perunamaa..on hienoa,etta 2 yksinaista on 'rantautunut' avioliiton satamaan. eihan silla
ole valia,onko netin kautta,vai muuten.
hyvia keski-ian poutapaivia teille.. - Pirre*
Varjelkaa onneanne..:)
- vaiko selvitys
erääseen arvoitukseen?
- toivontytär
-ihmeitä voi tapahtua myös näillä palstoilla mikkää ei oo mahotonta sillä "koska hän uskoo ihmeisiin ihmeet alkavat tapahtua.-koska hän on varma,että hänen ajatuksensa voivat muuttaa elämää, hänen elämänsä alkaa muuttua. -koska hän uskoo lujasti löytävänsä rakkauden rakkaus saapuuu" lainaus
- Realisti
Pari rasitavaa tyyppiä on hävinnyt täältä?
- tsemppiä muille!
Elämä on usein niin outo kirjokangas, ettei tällaista uskoisi tapahtuvan.
En kannusta ketään etsimään tältä palstalta treffikumpparia. En itse sellaisella palvelulla ole koskaan käynyt (treffit yms.)
Kuten aloituksessani sanoin, voi sattuma löytää täältäki puolisonsa.
Meillä ainakin menee erittäin hyvin, omista asunnoista luovuimme ja ostimme melko vaatimattoman rintamiesmatalon maalta - me kaupunkilaiset!
Rakkaani on yövuorossa ja siksi kirjoitan tähän aikaan.
Sanomani on: Ei koskaan väksisin vaan sielunkumppanuus saattaa täältäkim löytyä, silleen hitaasti ja sopuisasti. - Ihmettelen sinua
Jos tältä palstalta olet löytänyt ei voi muuta kuin ihmetellä sitä miestä koska täällähän kirjoittaa vain mielenterveyshäiriöisiä naisia!
- tutkiskele vainen
Ihmettelen ihmettelyäsi, sillä valtaosa työkyvyttömyyseläkkeistä myönnetään mielenterveydellisin syin.
On hyvä, että on olemassa kanavia joilla
on mahdollisuus tutustua kenties toiseen samoista ongelmista kärsivään.
Merkillistä on, että monista sairauksista juuri
mielenterveydelliset ovat tabu ja ihmistä kartetaan tästä syystä.
Minusta hulluus ei tartu vaikka sellaisia kartetaan monissa yhteisöissä kuin ruttotautista.
Miksikähän muuten monet parhaat ystäväni kuuluvat näihin, mielenkiintoisia ihmisiä. - jos kaksi
mielenterveysongelmaista löytää täältä toisensa niin siinähän on sitten sielunkumppanit toisilleen:))))
- aloittaja
jos kaksi kirjoitti:
mielenterveysongelmaista löytää täältä toisensa niin siinähän on sitten sielunkumppanit toisilleen:))))
Ei kait mielenterveyspotilaat ole töissä jopa 14 h/vrk. No, oli oma mielipiteesi ja pidä siitä visusti kiinni ;-)
- Reijo
Ilmeisesti vakka kantensa valinnut
- aloittaja
En odottanut ilkeitä viestejä vaan tarkoitukseni oli kertoa, että missä vaan sen oikean voi tavata!
- aapeeseedee
Häpeätkö häntä?
- aloittaja
En todellakaan, mutta hän oli rekattu ja minä en. Toivottavasti ymmärrät etten voi hänen henkilöllisyyttään kertoa. Minä en ole rekattu ja silloin vastailin joskus; sattuman satoa tämä oli.
- Epäuskoinen
Vietä aikasi sen ukkosi seurassa niin kauan kuin onnea kestää ennenkuin hän löytää chatista uuden
- aloittaja
poissa täältä, eiköhän mennyt muutama vuorokausi kun tulin katsomaan vietiini vastanneita. Ole huoletta, en käy täällä jos en ole aloitusta tehnyt ja tuskin enää teenkään, koska täällä on outoa, ilkeämielistä väkeä turhan paljon.
Ei muuten kertaakaan juteltu chatissa!
- Jermu
sinne jonnekkin..Vaikka tollaset onnittelut on kyllä aika pehmolällyilyä oikeastaan. Kjäh!
Joka tapauksessa, olet varmaan jo huomannutkin, miten täällä ei kannata kirjoitella onnistumisestaan omassa elämässään. (paitsi, jos ei vartavasten halua tappeluksia, niinkuin meikäläinen..Hah!)
Heti oli nääs puolet kirjoituksista tuollaisia kateellisten vinkujien sepityksiä.
Parasta antia oli jättiläismäiset tee-se-itse-kyykyt, joissa joku suvaitsi kirjoittaa jotensakin näin..."Eihän tänne kirjoita muut, kuin tytöttömät......" Luultavasti asialla oli siis itsekin "tytötön".
Joten reilua meininkiä teille terv. Jermu- Epäileväinen
Ja se joka valittaa vinkujista vinkuu itse
- Jermu
Epäileväinen kirjoitti:
Ja se joka valittaa vinkujista vinkuu itse
kun se joka toteaa vinkumisesta tapahtuneen, kertoo totuuden ja aloittaa sillä voitokkaan tappeluksen, jolla kaikki vinkujat lyödään littuun. Jes!
- aloittaja
Ihana sana toi sun "pehmolällyilysi", Sinulle tyypillista sanoa asiat noi, tykkään tyylistäsi.
Jess, olen tietoinen, että täällä ei saa kertoa totuutta jos on onnellinen! Pitäisi kertoa, miten kauheaa on kun metro pysähtyy minuutiksi ja kertoa paniikkikohtauksesta. Apua, pyörryn!
Ilmeisesti tähän viestiini on piruiltu vaan tänään vasta luin ja ne pahimmat on poistettu?
Panssari-Jerkulle ja perheelle aina eloon autuutta ja sitä suolaa sen verran, että aamu on taas ihana rakkaittesi parissa.
- En usko pätkääkään
Jos nyt MUKA olisitte täällä tavanneet ja onnellisesti aviossa niin tottakai kertoisitte keitä olette vai pelkäätkö että muut nettiromanssisi tulevat äijäsi tietoon jos kerrot?
- Jermu
tääkin on selvä plovo...hellanlettas. Nyyhki lisää! Kjäh!
pitää olla semmosia katkeria ilonpilaajia vänkäämässä? :/ Olekko niin utelias, että pitää nyt saada pakolla tietää ketä he ovat?!
- pitää
mii-su kirjoitti:
pitää olla semmosia katkeria ilonpilaajia vänkäämässä? :/ Olekko niin utelias, että pitää nyt saada pakolla tietää ketä he ovat?!
sitten pitää kirjoitella tänne asioistaan jos ei halua kertoa enempää? Heitetään joku epämääräinen juttu ja plaa, plaa, plaa... Täällä on muutenkin sellaista ihmeellistä arvuuttelumeininkiä. Kerrotaan kohta a) mutta ei kohtaa b). Ihan selvää tahallista ihmisten ärsyttämistä, sanon mä! Katsotaan nyt sitten miten jatkokertomus jatkuu:)
- kyllä toi voi olla
totta. On muitakin tapauksia jossa kaks ihmistä on löytäny toisensa netin kautta. Ei kai toi ny niin ihmeellistä ole.
Ja miks niitten pitäs kertoo keitä ne on?
En mäkään täällä omalla nikilläni kertos jos olisin ukkoni löytäny netistä.
Jo ajatuksena naurettava. - Provoilua koko aihe
pitää kirjoitti:
sitten pitää kirjoitella tänne asioistaan jos ei halua kertoa enempää? Heitetään joku epämääräinen juttu ja plaa, plaa, plaa... Täällä on muutenkin sellaista ihmeellistä arvuuttelumeininkiä. Kerrotaan kohta a) mutta ei kohtaa b). Ihan selvää tahallista ihmisten ärsyttämistä, sanon mä! Katsotaan nyt sitten miten jatkokertomus jatkuu:)
Takuulla Jermun keksintöä taas
- Provoilua koko aihe
kyllä toi voi olla kirjoitti:
totta. On muitakin tapauksia jossa kaks ihmistä on löytäny toisensa netin kautta. Ei kai toi ny niin ihmeellistä ole.
Jo ajatuksena naurettava.Ja miksi yleensä edes aloittaa tätä aihetta
- Jermu
Provoilua koko aihe kirjoitti:
mä vastasin ihan asillisesti tolle avaajalle ja sitten runttasin muutaman vikisijän kyykkyyn.
- Arvaisko
Jermu kirjoitti:
mä vastasin ihan asillisesti tolle avaajalle ja sitten runttasin muutaman vikisijän kyykkyyn.
Taidat olla itse se ukkeli
- Jermu
Arvaisko kirjoitti:
Taidat olla itse se ukkeli
Jos siis tarkoitat aloittajan kumppanusta, niin ei ole oikein mahkuja sellaiseen.
Ei ole meikäläisen kimppuun vielä kukaan lankoja pitkin käynynnä.
Onkos sinun? - erikseen
Ja miksi yleensä edes aloittaa tätä aihetta
kai täällä ny sa aloittaa vaikka mitä, on niitä tyhmempiäkin aloituksia nähty.
Ja mikäs aiheessa on vikana? Omituinen höpöttäjä sinäkin..;)
- aloittaja
Et tajunnut lukemaani, sillä en kehuskellut millään miehen metsästyksellä. Sattui vaan niin, että kaksi Sinun mielestäsi vonkua tapasivat toisensa.
Mieti äijärukka, miten helposti sodan aikaan mentiin naimisiin!!! Muutama kirje, kerran naaman nähty ja sitten papin aamenet.
Ei meillä niin mennyt ja mieti miksei? (jos honaat;-) - aloittaja
mii-su kirjoitti:
Suhtauduit niin positiivisesti juttuuni, että toivon elämääsi vain sitä kaikkein parasta, jos ei nyt niin jonain päivänä.
- aloittaja
pitää kirjoitti:
Ihminen hyvä! En leiki arvausleikkejä vaan tarkotukseni oli (hitsi kun en sitä avaukseen laittanut), että ihmiset kohtaavat omanlaisensa mitä hassuimmissa/oudoimmissa tilaneissa.
Tarkoitukseni oli kertoa juuri edellä mainittu; tapaat omanlaisesi vaikkapa "assarin" vessan jonossa;-)) (Huumria!!!!!!!) - aloittaja
Olen nainen ja vielä isolla N - kirjaimella!
- aloittaja
kyllä toi voi olla kirjoitti:
Jo ajatuksena naurettava.Aivan niin, ei kukaan selväpäinen täällä kertoisi nikkejä, se on minun mielipiteeni. Jotkut voivat olla eri mieltä, mutta tämä on oma näkemykseni.
Jos/kun tämän palstan kautta tapaa tässä iässä rakastetun niin miksi siitä ja nikeistä täällä toivottaisi!
Kiva ja realistinen oli vastauksesi! - luet näitä
aiheita? Oletko itse tehnyt parempia avauksia paremmista aiheista? Et varmaan ole.
- se onnen kätkeköön,
eli jätä nyt kokoaan netti taaksesi,se on ystävällinen naisen neuvoni
- munkin mielestäni
kannattaisi. Mutta ehkä se avio-onni ei olekaan niin täydellistä kun täytyy täällä jorista ja vielä yöllä. Luulis nukkuvan ja keräävän voimia aviovelvollisuuksien täyttämiseen, vaikka taitaa ukko olla väsähtänyt yövuoron jälkeen:))
munkin mielestäni kirjoitti:
kannattaisi. Mutta ehkä se avio-onni ei olekaan niin täydellistä kun täytyy täällä jorista ja vielä yöllä. Luulis nukkuvan ja keräävän voimia aviovelvollisuuksien täyttämiseen, vaikka taitaa ukko olla väsähtänyt yövuoron jälkeen:))
teijjänkin päässänne liikkuu..*huokkaus, kaikenlaisia se maa päällään kanttaa*.
Kyllä minä suuresti ihmettelen sitä, että hyväntahtoinen avaus saattoin laukaista näin pahantahtoisen keskustelun. Vaikka suurin osa palstan kirjoittajista oliskin eläkeläisiä ja työttömiä, niin ymmärtääkseni nämäkään seikat eivät olisi edellyttäneet näin voimaksta reaktiota. Ainakaan minua tuo harmiton avaus ei ollenkaan ärsyttänyt, vaan suhtauduin siihen ihan positiivisesti.
Vaikka avaus olisikin täyttä satua ja mielikuvitusta, niin siitäkään huolimatta ei kannattaisi kiihtyä. Eiko työttömän ja syrjäytyneenkin olisi mukavampi miettiä kauniita satuja kuin jatkuvasti voivotella tämän reaalimaailman pahuutta. Minä ainakin ajattelen mieluummin kauniita asioita kuin yhteiskuntamme monia epäkohtia.
Pidän täysin mahdollisena sitä, että tällaisilta harmittomilta keskustelupalstoilta voisi löytää sopivan kumppaninkin. Jos ihmiset uskaltavat kirjoitella juttujaan täysin rehellisesti ja riittävän avoimesti, niin silloin he jättävät tänne selvän sormenjäljen. Joku tuntematon ihminen saattaa pystyä tulkitsemaan sen sormenjäljen sisältämän todellisen viestin, ja tietenkin pyrkii jatkamaan juttelua saman kirjoittajan kanssa. Jossakin vaiheessa tittelit saatetaan heittää pois, ja keskustelu siirtyy täältä virtuaalimaailmasta reaalimaailmaan.
Kyllä näitä juttuja on ollut ennenkin, joten muillakin on vielä toivoa. Ilkeys ja pahantahtoisuus kannattaa kuitenkin unohtaa, jos menestystä halutaan saavuttaa.- Se täti
Jos tämä nyt on totta jota suuresti epäilen tekisi tämä nainen viisaimmin jos jättäisi koko palstan taakseen ja keskittyisi tähän avioliittoonsa
Se täti kirjoitti:
Jos tämä nyt on totta jota suuresti epäilen tekisi tämä nainen viisaimmin jos jättäisi koko palstan taakseen ja keskittyisi tähän avioliittoonsa
Jos avioliitto on oikein hyvä, niin ei elämiseen tarvitse liikaa keskittyä. Tällaisessa avioliitossa puolisoiden yhteisymmärrys on erinomainen ja arvomaailma niin yhteneväinen, että mitään väkisin yrittämistä ei tarvita. Yhteiselämän onni löytyy pelkästään siitä, että molemmat puolisot elävät vapaasti omien halujensa mukaisesti. Keskustelupalstoille voi siis jatkossakin kirjoitella, jos se tuntuu mukavalta.
- Se täti
Yleismies kirjoitti:
Jos avioliitto on oikein hyvä, niin ei elämiseen tarvitse liikaa keskittyä. Tällaisessa avioliitossa puolisoiden yhteisymmärrys on erinomainen ja arvomaailma niin yhteneväinen, että mitään väkisin yrittämistä ei tarvita. Yhteiselämän onni löytyy pelkästään siitä, että molemmat puolisot elävät vapaasti omien halujensa mukaisesti. Keskustelupalstoille voi siis jatkossakin kirjoitella, jos se tuntuu mukavalta.
Täältä tulee vain kateellista lokaa päälle jos joku onnistuu
Se täti kirjoitti:
Ei loanheitto täällä virtuaalimaailmassa ole ollenkaan vaarallista, eikä se onnellisen ihmisen elämää mitenkään haittaa. Se tekee kylläkin nämä loanheittäjät entistä onnettomammiksi, mutte se on näiden häiriköiden oma valinta.
Ilkeät ihmiset eivät maailmassa ole oppineet sitä perusasiaa, että anteessaan saa. Jos kylvämme eripuraa ja ilkeyksiä ympäristöömme, niin vielä suuremmalla mitalla saamme niitä takaisin. Jos taas olemme ystävällisiä ja lempeitä toisia kohtaan, niin meitä itseämmekin kohdellaan vielä lempeämmin. Näin yksinkertaista tämä elämä on.- toivontytär
kannatan ja puolustan, itselläänkin on parempi olla kun pystyy ja haluaa ajatella asioita valoisammalta puolelta.kaikella on kuitenkin tarkoituksensa, emme vain heti oivalla sitä, se selviää usein ajan kanssa. hyvää jatkoa, aurinko paistaa ihan varmasti kaikille.
- joensuun melli
hyvin sanottu yleismies!
Minäkin olen löytänyt täältä monta tosiystävää, niin miksei joku voisi löytää yhtähyvin puolisonkin, ei mikään mahdottomuus. Itselläni puoliso jo on, mutta ystäviä ei ole koskaan liikaa. - olen ihan
Se täti kirjoitti:
samaa mieltä. Ei täällä näköjään onnistuneita suvaita, eikä kauniita, ei onnellisia jne.
Olipa kiva lukea noin ihana juttu...
Paljon onnea yhteiseen elämäänne vastaisuudessakin..:)onnea edelleenkin. Yhdyn Pirren toivotukseen: pitäkää huolta toisistanne ja vaalikaa onneanne.
Oli kiva lukea positiivinen viestisi.
Hassua muuten, miten monet häpeilevät kertoa olleensa/olevansa "haku päällä".
Jotkut jopa sepittelevät tarinoita ensimmäisestä yhteisestä kohtaamisestaan, koska eivät kehtaa tunnustaa asian todellista taustaa. Kumppanin tietoista etsintää pidetään jotenkin häpeällisenä. Tai parhaimmillaan joku kertoo "vain yhden kerran, hetken mielijohteesta" vastanneensa "yhteen ainoaan ilmoitukseen" ja siitä se kaikki sitten alkoi. Onkohan jotenkin kunniallisempaa onnistua ensimmäisellä kerralla kuin etsiä pitempään?
Jotkut julkut ovat alkaneet kertoa haastatteluissa "etteivät ole haku päällä", mutta toivoisivat mielellään sen oikean tulevan jossain vastaan. Ehkä hän tuleekin, ainakin upeiden koko aukeaman ilmaisia mainoksia luettuaan.- mä laittaisin
tänne viestin että halutaan älykäs, lempeä, komea mies, niin mitähän siitäkin täällä seuraisi? Varmaankin toivotuksia että:" ihanaa kun tiedät mitä haluat, toivottavasti sellainen ilmoittautuu sulle mahdollisimman pian!":)))))
- Jermu
mä laittaisin kirjoitti:
tänne viestin että halutaan älykäs, lempeä, komea mies, niin mitähän siitäkin täällä seuraisi? Varmaankin toivotuksia että:" ihanaa kun tiedät mitä haluat, toivottavasti sellainen ilmoittautuu sulle mahdollisimman pian!":)))))
ja lempeänkin voit kaiketi unohtaa..hmm...mitäs muuta tossa sun hakemuksessa olikaan...
Joka tapauksessa tuolta ilmoittautuisi joku täti, joka sanoisi, että täältä on turha etsiä mitään ja sitten se kompostipalstan kunkku, joka ilmoittais, että kaikki "tytöttämät" täällä vaan yssisseen kirjuuttaa. - jahdannut ympäri
Jermu kirjoitti:
ja lempeänkin voit kaiketi unohtaa..hmm...mitäs muuta tossa sun hakemuksessa olikaan...
Joka tapauksessa tuolta ilmoittautuisi joku täti, joka sanoisi, että täältä on turha etsiä mitään ja sitten se kompostipalstan kunkku, joka ilmoittais, että kaikki "tytöttämät" täällä vaan yssisseen kirjuuttaa.nettiä, missä olet luurannu oma Jermukkaiseni?
terveisin: Salainen ihailijasi.. Kjäh
Jokos kruunusi on haalentunut:DD - Jermu
jahdannut ympäri kirjoitti:
nettiä, missä olet luurannu oma Jermukkaiseni?
terveisin: Salainen ihailijasi.. Kjäh
Jokos kruunusi on haalentunut:DDvaikka pankin vaihtotiskiltä lompsaasi ja lähdet kiertämään vähän svedulandiaa...
Vai salainen ihailijainen...Yrität huijata vaan..Jos olisit oikeesti salainen ihailija, niin kuis ihmeessä sä et sitten pysyis niinku piilossa ja salassa..Se olis niinkuin sitten tosi salaista sellainen. - nytkin et kai
Jermu kirjoitti:
vaikka pankin vaihtotiskiltä lompsaasi ja lähdet kiertämään vähän svedulandiaa...
Vai salainen ihailijainen...Yrität huijata vaan..Jos olisit oikeesti salainen ihailija, niin kuis ihmeessä sä et sitten pysyis niinku piilossa ja salassa..Se olis niinkuin sitten tosi salaista sellainen.sä mua näe, vai näetkö? :))
- TULEE SYY MIKSI
Nannin ja yön valvojan suhde meni karille.
Selkään puukottajia löytyy joka paikasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000011&posting=22000000009390437- toi ei oikein
auennut mulle ainakaan??? Miten tuo muka pilasi Nannin ja Yön valvojan välit? Jotain löpinää tuossa oli mutta mikä oli se pointti mikä estää sinua kertomasta? Olethan jo naimisissa, vai oletko? Miten kahden AIKUISEN ihmisen suhde voisi kariutua tuon löpinän vuoksi? Kyllä siihen on varmaankin vähän painavammat syyt!
- se meni
karille? Anteeksi tyhmyyteni, mutta tuohan oli vain kaunista?
- topinenkin nainen
se meni kirjoitti:
karille? Anteeksi tyhmyyteni, mutta tuohan oli vain kaunista?
kierroksessa:DD
- me täällä
topinenkin nainen kirjoitti:
kierroksessa:DD
se oltais voitu tietää sen linkin perusteella mitä siellä oli kirjoituksia?
- Arvaisko
Eräs määrätty miesten perässä riippakiveillyt nainenhan ei olekaan kirjoitellut pitkiin aikoihin
uteliaisuutta, ei tainnut ketjun aloittaja avata mitään arvausleikki -ketjua, vai kuinka?
- Arvaisko
Pirrejuupas kirjoitti:
uteliaisuutta, ei tainnut ketjun aloittaja avata mitään arvausleikki -ketjua, vai kuinka?
Mikähän muu tarkoituksena olisi ollut
- arvaileen
Arvaisko kirjoitti:
Mikähän muu tarkoituksena olisi ollut
että kuka SÄ oot? Kai sä teet kohta vätöskirjan että kuka kukin on täälläpalstalla ja kuka on minkäkin aloituksen takana. Vai että oikein miesten perässä täällä joku roikkuu:)Pitääkö oiken boxerin puntista kiini?:)))Ainakin sinä, mutta kukas muu? Kerrros nyt oraakkeli meille kaikille:)))
- Pirre*
ainakkii metakan ajoiksi...:))
Minusta positiivinen ja ihana asiasi sai aikaan kummallisen reaktion joissakin immeisissä, mutta elä säikähä, varmasti suurin osa meistä tämän palstan kirjoittajista iloitsee kanssasi.. Paljon Onnea vielä kerran teille...:)- Vakinikki ejk
Provoiluna ainakin minä otin tämän aiheen,en edes jaksa kommentoida:))
- aloittaja
En edes kaikkea sontaa lukenut, mutta en näe mitään syytä keksiä valheita.
Hitsi kun en lukenut viestejä kun olivat vielä eka sivulla, mutta ei ollut aikaa. Olisin varmaan saanut aikaan kauhean metelin aikaiseksi.
Kiitos onnitteluistasi!
Hymyilen kivoille viesteille eivätkä pskamaiset minua häiritse. Laiten nyt teen ahkeralle miehelleni,
Ketjussa oli positiivisia viestejä, joihin en ehdi vastata, mm. Yleismiehelle nostaisin hattua jos sellainen olisi itslläni!
- aloittaja
Vielä kerran! Tarkoitukseni ei ollut ylpeillä, että olen palstamiehen "napannut", siis hän ei ole keneltäkään teiltä poissa, koska teille kateellisille naisille täällä piisaa varmasti sinkkumiehiä! En "napannut", mutta tutustumistamme en piruuttani kerro!
Minun olisi pitänyt kertoa varmasti jokin surullinen asia, niitä on ollut ja on edelleenkin, niitä ei kukaan kadehdi. Vai kadehtiiko joku kun 90-vuotias äitini on vuodeosastolla eikä tunne ketään?
Miksi en siis elämääni osunutta valoa olisi voinut kertoa?
Tyhmänä onnellisena erehdyin kertomaan, että sen rakkaan voi tavata missä vaan. Ei tarvita kapakoita tai hienoja kulttuuritilaisuuksia...
Menihän melkein viikko kun palstalle katsoin, ei ollut aikaa.
Maailman parhaita aikoja teille kiltit ja ihanat ihmiset!
Teille paskiaiset, toivon että kokisitte sellaista elämässänne, joka edes pikkaisen liikuttaisi mieltänne.- kahdelle
Oli ihan iloinen asia lukea onnestanne, toisin kuin näitä vastauksia täällä, paitsi että suurin osa niistä oli ihan huvittavia ja säälittäviä kun eivät nyt saaneet ihan kaikkea tietääkseen. Varsinkaan se kompostikasan kuningas, joka aivan kiehui uteliaisuudestaan :D
Minä uskon että täältä voi löytää siipankin itselleen, eikä sitä koskaan voi tietää missä sen tapaa, tosiaan vaikka kaupan ruokajonossa tai parkkitalossa. Ihan missä vaan.
Onnee vielä ja tsemppiä.
t: yks vakkari ;)
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639