Että tämmöistä tällä kertaa.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat.htm
Ilta-sanomat
3
224
Vastaukset
- Tutkain
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/uutiset_tulostus.asp?id=1118619&osasto=Ulkomaat
Ihan mielenkiintoinen linkki. Muuten, Venäjän sähköntoimitukset Suomeen eivät ole palanneet normaaliksi, eivätkä palaa ainakaan ennen torstai-iltaa.- piikkiq
ennenkin olen kirjoittanut siitä tosiasiata että Venäjän Federaatio on hajoamassa.
Useat siihen kuulumattomat osat ovat siitä irroitautuneet tai osoittaneet halunsa irroittautua.
Uksi keskeinen syy on entisen Neuvostoliiton II maailmasodan aikaiset sotarikokset ja sodan jälkeiset miehitysajan ihmioikeusrikokset, joita ei ole selvitetty.
Suomi vaikenee omalta osaltaan 24-vuotisen uusSuomettumispolitiikan linjan mukaisesti näistä ongelmista.
Tzetsenia on ongelmallisin irroitautuja.
Putin pääsi valtaan kun ryhtyi kostamaan Moskovan kerrostaloräjähdyksiä. Putin syytti Tzetsenejä, mutta syyllisiä ei ole vieläkään saatu selville. Moni muukin on päätynyt samaan päätelmään... samankaltaisuus Mainilan-laukausiin ja niitä seuraneisiin tapahtumiin on mielenkiintoinen.
Nyt kun entiset Neuvostoliiton miehittämät maat kuten Baltianmaat ja Unkari ovat julkaisseet tutkimuksiaan Neuvostomiehityksen aikaisista ihmisoikeusrikoksista on todennäköisesti että yysia irrottautujia ilmaansuu.
Yksi potentiaalinen laittomasti venäjänFederaatioon liitetyistä alueista on Karjala.
Suomen painostaminen olisi näyttävä keino osoittaa että Venäjän Federaatiosta ei voi irrottautua.
Alueella ei ole muita Natoon kuulumattomia maita ja tuskin kukaan Venäjälle haluaa uhmata suoraan Natoa.
Siksi uskon vakaasti, että vaalien jälkeen suomen kansa rukoilee presidentti Sauli Niinistöä johtamaan suomen Natoon.
piikkiq
ps. sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan
- jumalauta kuinka
sokeita suomalaiset voivat olla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659