Liittyykö nivelreumaan niska-hartiavaivoja?
niska-hartiaoireilu
5
1727
Vastaukset
- kiki-74
illast kipuu? Mitä teet työkses? onko muual kipuu?
- mökö
niskakipu/jännitys tuntuu vasemmalla puolella,säteillen olkavarteen,välillä sormiin asti,vasen poski myös joskus jossain asennossa "hassun" tuntuinen.Muualla ei tällä hetkellä mitään kummempia nivelkipuja,satunnaista nilkan ja ranteen jäykkyyttä lukuunottamatta.Olen aika "tuore" nivelreuma tapaus.lääkityksenä trexan ja oxiklorin.Kysyisin vielä, että kuuluuko myös tähän tautiin nivelien kovaääninen rutina ja "paukkuminen" niitä pyöritettäessä?
- mökö
mökö kirjoitti:
niskakipu/jännitys tuntuu vasemmalla puolella,säteillen olkavarteen,välillä sormiin asti,vasen poski myös joskus jossain asennossa "hassun" tuntuinen.Muualla ei tällä hetkellä mitään kummempia nivelkipuja,satunnaista nilkan ja ranteen jäykkyyttä lukuunottamatta.Olen aika "tuore" nivelreuma tapaus.lääkityksenä trexan ja oxiklorin.Kysyisin vielä, että kuuluuko myös tähän tautiin nivelien kovaääninen rutina ja "paukkuminen" niitä pyöritettäessä?
ai niin .. työni on aika rankkaa ruumillista,eikä varmastikaan oikeista työasennoista tule aina huolehdittua,joten niska kivut voipi olla siitäkin peräisin..
- kipuileva
mökö kirjoitti:
ai niin .. työni on aika rankkaa ruumillista,eikä varmastikaan oikeista työasennoista tule aina huolehdittua,joten niska kivut voipi olla siitäkin peräisin..
Kyllä mulla ainakin kuuluu taudin kuvaan niska-hartiaseudun kivut ja jäykkyydet. Helpotusta olen saanut hierojalta. Lääkäri voi kirjottaa lähetettä myös tollaseen, jollon on mahollista, että kela kustantaa osan. JA kuumennettava kauratyyny on myös auttanut. Kandee kokeilla lämpö/kylmäpakkausta.
Itsellä myös nivelet rutisee ja naksuu. Leukanivel johtuu ihan kulumisesta, mutta täysin terveetkin nivelet naksuu! - Mökö
kipuileva kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin kuuluu taudin kuvaan niska-hartiaseudun kivut ja jäykkyydet. Helpotusta olen saanut hierojalta. Lääkäri voi kirjottaa lähetettä myös tollaseen, jollon on mahollista, että kela kustantaa osan. JA kuumennettava kauratyyny on myös auttanut. Kandee kokeilla lämpö/kylmäpakkausta.
Itsellä myös nivelet rutisee ja naksuu. Leukanivel johtuu ihan kulumisesta, mutta täysin terveetkin nivelet naksuu!Jotain tän suuntaista ajattelinkin,kun niska on alkanut vaivaamaan samanaikaisesti muidenkin niveloireiden kanssa.Hyvää jatkoa sulle ja käydään sitten vaan hierojalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802